La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
😦 Siviilikaarti ilmoittaa Santosille, äitinne Ana
Pellicer on kuollut.
No kyllä joku este tulee ettei voi mr Pellicer alkaa kunnon suhdetta Pian kanssa, naimisiin ei ainakaan voi mennä
Koko ajan on noiden suhde ollut kuin tuhoon tuomittu. Ei yhteistä tilaa ja aikaa missään monista syistä.
Totta, syitä on paljon mutta kyllä pikku saamattomuuttakin Pellicerin puolelta on.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että Santos valottaa jossakin vaiheessa sitä, miksi Ana-äidin kanssa ei sujunutkaan suunnitellulla tavalla?
Olisi kiva jos sen tekisi, jostain syystä sitä odotan. Kumma juttu, kun koko Pellicerin perhe on ollut koko ajan ihan kuin ylimääräisenä hidastajana, siis mun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että Santos valottaa jossakin vaiheessa sitä, miksi Ana-äidin kanssa ei sujunutkaan suunnitellulla tavalla?
Olisi kiva jos sen tekisi, jostain syystä sitä odotan. Kumma juttu, kun koko Pellicerin perhe on ollut koko ajan ihan kuin ylimääräisenä hidastajana, siis mun mielestäni.
Totta, Tuo väki ei ole vienyt tarinaa mitenkään eteenpäin. Jotenkin irrallinen asia, täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Oli itse asiassa hyvin mielenkiintoista seurata, kun Petra ja Cristóbal ottivat yhteen sanallisesti varsin tulisesti. Aihe: Samuel-papin heittäminen ulos kartanosta. Päähovimestari: kyllä. Taloudenhoitajatar: ei.
Petra sai täydet pisteet topakkuudestaan, tosimies ei olisi mokomaa kinailua alkanutkaan. Olisi osannut hoitaa asian herrasmiehen tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, mistä hänelle on sitä rahaa on niin paljon kertynyt, että riittää jaettavaksi asti. Hän ei ole aatelinen, mutta liekö sitten rikkaasta suvusta, tai sitten nainut rikkaan miehen ja jäänyt leskeksi.
Sehän on jo kerrottu, että aikoinaan Espanjasta lähdettyään Leocadia perusti perheen rikkaan miehen kanssa (pitkä avioliitto). Vuosikymmenien jälkeen mies kuoli ja Leocadia peri omaisuuden.
Ai, koska tuo on kerrottu? Olen katsellut kaikki osat, enkä ole nähnyt tuollaista kerrottavan.
En ole minäkään, ja vaikka olisinkin niin Leocadian puheet ovat valheita eli sama se.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo uuden hovimestarin uudistukset ole kovin kummoisia. Tarkoitus on vain vesittää edellisen pidetyn hovimestarin luomat käytännöt. Vaikka olisi talossa kuinka hyvät toimintatavat, ne on muutettava.
Ihmeellinen käsitys ettei työnteko saisi olla mukavaa / tyydyttävää ym. Kova kuri päälle ja rajoituksia ystävyyksille tekee siitä ikävän, sekö on Crisban tavoite. Petra jo entisinä aikoina kielsi puhumisen työaikana. Normaali ihminen pystyy tekemään työnsä ( ainakin Promesan työt ) ja puhumaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu Loren reisistä on? En ole huomannut miehen jaloissa mitään erityistä. Ihan on komea mies. Rooli vain on pirullinen.
Kyllä ne läskireidet näkyy selvästi, huomaa hyvin vaikkapa kun on se sotilasasu päällä ja muutenkin. Makunsa kullakin, minun mielestäni ei ole edes komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu Loren reisistä on? En ole huomannut miehen jaloissa mitään erityistä. Ihan on komea mies. Rooli vain on pirullinen.
Kyllä ne läskireidet näkyy selvästi, huomaa hyvin vaikkapa kun on se sotilasasu päällä ja muutenkin. Makunsa kullakin, minun mielestäni ei ole edes komea.
Kyllä Loressa jotain kieroa sähköisyyttä on, eikä niitä reisi tarvi aina mainita. Kukapa meistä täydellinen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, Tuo väki ei ole vienyt tarinaa mitenkään eteenpäin. Jotenkin irrallinen asia, täysin turha.
Täytyyhän alakerran palvelusväen perhetarinoistakin juttuja tehdä kun hekin tässä sarjassa pääosissa ovat. Muuten jäisi kovin torsoksi koko sarja.
Kysypä Angelalta, onko hänelle yhdentekevää, kuka hänen isänsä on!