Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33232)

Vierailija
3541/33232 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole nähnytkään Anua livenä, ja tiedän että hän on sirompi. Joku siinä vain on että heistä on jotain samaa. Kuitenkin jos näkisi heidät yhtäaikaa, niin ei ehkä niin olisikaan. Sitä muodostaa jonkun kuvan päässään ja todellisuus onkin eri."

Minunkin mielestäni he ovat veistetyt samasta puusta, ei identtiset mutta kasvoissa paljon samaa.

Vierailija
3542/33232 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa meneekö Martina ja Curro naimisiin vai ottaako Martina sen toisen, eli herttuan, vai mikä lie kuninkaallinen? Juonipaljastukset voi ohittaa. 

En tiedä miten Curron ja Martinan käy, mutta Martinan häät Antonio de Carvajalan kanssa ainakin peruuntuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua Curron naimapuuhat ei ihan hirveesti kiinnosta,Currohan on sellainen söpö pikkupoika pehmeine babyhuulineen.

Vierailija
3544/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua Curron naimapuuhat ei ihan hirveesti kiinnosta,Currohan on sellainen söpö pikkupoika pehmeine babyhuulineen.

Harmistuessaan Curro näyttää ihan vihaiselta taaperolta 🍼

Vierailija
3545/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettaisiin Curron vain vielä kasvaa. On tuntunut koko ajan ällöltä, että käheä-ääninen kokenut Martina-täti häntä piirittää ja vokottelee.

Vierailija
3546/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curro ja martina näyttelee kyllä suht koht samanikäisiä. Eikä niillä oikeastikaan ole paljoa ikäeroa, ehkä 3 vuotta. Kieltämättä Martina vaikuttaa vähän vanhemmalta koska hänet puetaan aika vanhanaikaiseksi mutta ei hän Curroon nähden mitenkään tädiltä vaikuta. Jokaisella on tietysti oma makunsa.

Vierailija
3547/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annettaisiin Curron vain vielä kasvaa. On tuntunut koko ajan ällöltä, että käheä-ääninen kokenut Martina-täti häntä piirittää ja vokottelee.

Kokenut? Ei ole ollut puhetta kuinbyhdestä puusta, se ei kummoinen kokemus ole.

Vierailija
3548/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yhdestä pususta.

Vierailija
3549/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzo vei Curron ilotaloon. Mutta ehkä tekoja ei voi verrata teknisten yksityiskohtien, vaan asian merkittävyyden kannalta.

Vierailija
3550/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on pitkäveteinen sarja, mutta espanjanopiskelijana aloin seuraan sitä.

Tästä on varmaan jo keskusteltu täällä, mutta miten muut olette pystyneet pääsemään sen yli, että Cruz on ihan saman näköinen, kuin näyttelijä Anu SInisalo? Olen katsellut jo 40 jaksoa, mutta edelleen asia häiritsee.

On todella paljon samaa näköä, mutta miksi siitä pitäisi päästä yli? Ei se mua ainakaan häiritse. Pitäisi laittaa kuvat vierekkäin niin ehkä sitten näkisit heidät erikseen?

nu Sinisalohan on hyvin hoikka ja siro nainen, toisin kuin kookas roteva Cruz. Kasvotkin ihan erilaiset. Samaa on vain vaalea hiusten väri.

Cruzin näyttelijä on 3 cm pidempi kuin Sinisalo, mutta vaikuttaa kokonaisuudessaan kookkaammalta. On kuin pyöristynyt Sinisalo, mutta kasvoissa on paljon samaa.

Vierailija
3551/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle juonipaljastukset ovat tervetulleita,kiitos!!!  eihän niitä ole kaikkien pakko lukea..

Kerrotko miten noiden juonipaljastusten lukemiselta voi välttyä kun kommentti alkaa "Jana on Cruzin äiti, paljastuu jaksossa 386"? Jos kommentin alkuun olisi lisätty varoitus spoilaamisesta niin sitten sellaiset kommentit voisi tosiaan helposti jättää lukematta. Kerrotko lisää tästä tekniikasta miten jättää lukematta spoilaavat kommentit jos spoilaus on jo heti siinä kommentin alussa?

Vierailija
3552/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzo vei Curron ilotaloon. Mutta ehkä tekoja ei voi verrata teknisten yksityiskohtien, vaan asian merkittävyyden kannalta.

Joo vei mutta muistaakseni Curro oli vain nukkunut siellä.

Vierailija
3553/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tämä keskustelu on melko lukukelvoton noiden kaukaiseen tulevaisuuteen liittyvien spoilereiden takia. Muuten mukavaa keskustelua ja osuvia kommentteja. Sitten on noita kommentteja "jaksossa 225 tapahtuu sitä ja tätä" ja "Espanjassa ollaan jaksossa 334 jolloin tapahtuu tätä ja tuota". Ja Suomessa ollaan yli sata jaksoa jäljessä jaksojen näyttämisessä. Noh, spoilaustrolli varmaan tästäkin kommentista saa lisää vettä myllyynsä ja ja jatkaa sarjan tihrustamista jostain youtubesta entistä tiiviimmin.

Alanuolista päätellen enemmistö on sitä mieltä, että on ok puhua tapahtumista jotka saattaa näkyä Suomen tahdilla vasta syksyllä. On täysin mahdollista että promeaskin menee kesätauolle ja palaa syksyllä. Jos idea on arvailla kuviota niin onhan se omalla tavalla persuuksista että joku tulee kertomaan miten juonikuvio tulee

Ennemmin jättää ne juonet kertomatta, tämä on edelleen suomen tahtiin seurattava ketju!!!

Vierailija
3554/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina sanoi että Leonor on romanttinen ja uskoo vatsanpohjassa tuntuvaan rakkauteen, kuitenkin melkein samantien sanoi että Leonor valloitettaisiin tuntemattomalta saadulla kukkakimpulla. Musta on alkanut pikkuhiljaa tuntua että eivät ne käsikirjoittajat pidä meitä tyhminä vaan he ovat itse vähän tyhmiä. Sorry nyt jos tää loukkaa jonkun tunteita mut tää on raivostuttavaa.  Täytyy katsoa välillä muuta ettei televisio lennä seinään. 

Vierailija
3555/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on pitkäveteinen sarja, mutta espanjanopiskelijana aloin seuraan sitä.

Tästä on varmaan jo keskusteltu täällä, mutta miten muut olette pystyneet pääsemään sen yli, että Cruz on ihan saman näköinen, kuin näyttelijä Anu SInisalo? Olen katsellut jo 40 jaksoa, mutta edelleen asia häiritsee.

On todella paljon samaa näköä, mutta miksi siitä pitäisi päästä yli? Ei se mua ainakaan häiritse. Pitäisi laittaa kuvat vierekkäin niin ehkä sitten näkisit heidät erikseen?

nu Sinisalohan on hyvin hoikka ja siro nainen, toisin kuin kookas roteva Cruz. Kasvotkin ihan erilaiset. Samaa on vain vaalea hiusten väri.

Anu Sinisalo on muuten pitkä ja normaalivartaloinen nainen. Et ole selkeästi nähnyt häntä livenä. Siitä olen

Kyllä oli Sinisalo paisunut ku pullataikina, kun pystejä telkussa n. viikko pari sitten jakeli

Vierailija
3556/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisi miksi Maria Fernandezia sanotaan koko nimellä, kun palvelusväessä on Maria Carmenkin.

Mä sanoin saman jo varmaan 50 sivua sitten...

Vierailija
3557/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, kun Martina sai kosijaltaan sen kukkapuskan, niin Maria totesi, että hän ei ole nähnyt noin suurta puskaa kuin viimeksi markiisiparin häissä. Ei Maria todellakaan ole ollut La Promessa tuohon aikaan, tuskin on edes syntynytkään. Manuel ja Leonorkin ovat häntä vanhempia ja Cruz ja Alonso on vihitty kaiketi ennen tuota.

No saippuasarjoille suotakoon tällaiset aikajanalapsukset.vähän Salattujen elämien mallin mukaan (siinä sarjassa noita on aikojen saatossa ollut runsaasti).

Vierailija
3558/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida opettajaukolla olla vieläkään puhtaat jauhot pussissa. Tämä on ihan oma arvioni.

Vierailija
3559/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, kun Martina sai kosijaltaan sen kukkapuskan, niin Maria totesi, että hän ei ole nähnyt noin suurta puskaa kuin viimeksi markiisiparin häissä. Ei Maria todellakaan ole ollut La Promessa tuohon aikaan, tuskin on edes syntynytkään. Manuel ja Leonorkin ovat häntä vanhempia ja Cruz ja Alonso on vihitty kaiketi ennen tuota.

No saippuasarjoille suotakoon tällaiset aikajanalapsukset.vähän Salattujen elämien mallin mukaan (siinä sarjassa noita on aikojen saatossa ollut runsaasti).

Olisiko voinut tarkoittaa Tomasia ja/tai Manuelia ja Jimenaa?

No ihan sama. Yksi mikä sarjan edetessä on alkanut ärsyttää yhä enemmän, on Manuelin jatkuva teennäinen hekottelu asiaan kuin asiaan.

Vierailija
3560/33232 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisi miksi Maria Fernandezia sanotaan koko nimellä, kun palvelusväessä on Maria Carmenkin.

Mä sanoin saman jo varmaan 50 sivua sitten..

En ole vieläkään nähnyt että siitä toisesta Mariasta olisi ollut puhetta. Vaikka olisikin niin hän ilmeisesti on niin pikkuisessa osassa että kyllä kuulostaa todella tyhmiltä että yhtä sanotaan koko nimellä. Eikä se johdu siitäkään että Maria olis jotenkin kuriton ja häntä komennettaisiin, kuten on täällä joskus puhuttu. Ei sitä niin paljoa edes komenneta. Sitä sanotaan koko nimellä vain ja ainoastaan että se ärsyttäisi katsojia.  Mitään loogista selitystä sille ei ole. Se on näistä kaikista epäloogisuuksista kaikkein typerin juttu. Sillä toisella sen sijaan on niin pieni osa että häntä voisi kutsua koko nimellä. Jos näin olisi missä muussa sarjassa tahansa niin se todennäköisesti raivostuttaisi muitakin kuin mua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan