La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33232)
Ihana sarja . Välillä menee hitaamin ja välillä nopeammin tapahtumat mutta pysyvää näyttää olevan Pian raskaus , millonhan oikein saa lapsen ?Erittäin ilmeikkäitä näyttelijöitä ja ihania pukuja , hauskaa myös että samoja vaatteitta käytetään uudestaan .Selviääkö Cruz siitä pojan taposta , ei ole puhuttu enää mitään .
Voisiko joku kertoa meneekö Martina ja Curro naimisiin vai ottaako Martina sen toisen, eli herttuan, vai mikä lie kuninkaallinen? Juonipaljastukset voi ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikaisevan kauniit siniset silmät dr Abelilla,korostuu noiden pikisilmien joukossa :-)
Abel kuin Ranskan pressa Macron...no molemmat ovat homoja.
Entä sitten? Mitä haluat tällä homofoobisella kommentilla sanoa?
Minä en todellakaan ole homofobinen, koska olen itse homo. No Ranskan pressa Emmanuel Macron (syntynyt 1977) on naimisissa opettajansa kanssa (syntynyt 1953) eli ikäeroa on 24 vuotta. Emmanuelilla on ollut homosuhteita koko ajan ja kuvia/juttuja hänen miehistään julkaistiin aikoinaan Ranskan lehdistössä. Sitten kaikki vedettiin pois, no niitä löytyy vielä netistä, kun tekee haun. Macron on nimittänyt Ranskan "eduskuntaan" kaksi täysin julkisesti homoa ministereiksi. Tämä kaikki todella ok, nämä asiat vaan sellaisia, että niistä pitää pystyä puhumaan.
Minulle juonipaljastukset ovat tervetulleita,kiitos!!! eihän niitä ole kaikkien pakko lukea..
viime jaksoissa saatiin ihan tarpeeksi näitä Marian ja Salvadorin päiväkotikatsauksia,samoin Candelan ääntä.ei pahemmin kiinnosta nämä kaksi piikaa + heidän opettajansa,siis minua :-(
Vierailija kirjoitti:
viime jaksoissa saatiin ihan tarpeeksi näitä Marian ja Salvadorin päiväkotikatsauksia,samoin Candelan ääntä.ei pahemmin kiinnosta nämä kaksi piikaa + heidän opettajansa,siis minua :-(
Tuo Maria-parka esitetään sarjassa vähän yksinkertaisena. Marian näyttelijä on todella hyvä.
En tykännyt aluksi Petrasta roolihenkilönä, mutta nyt olen alkanut pitämään hänestä. Ja Petraa näyttelevä on todella hyvä, parhaita koko sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pitkäveteinen sarja, mutta espanjanopiskelijana aloin seuraan sitä.
Tästä on varmaan jo keskusteltu täällä, mutta miten muut olette pystyneet pääsemään sen yli, että Cruz on ihan saman näköinen, kuin näyttelijä Anu SInisalo? Olen katsellut jo 40 jaksoa, mutta edelleen asia häiritsee.
On todella paljon samaa näköä, mutta miksi siitä pitäisi päästä yli? Ei se mua ainakaan häiritse. Pitäisi laittaa kuvat vierekkäin niin ehkä sitten näkisit heidät erikseen?
nu Sinisalohan on hyvin hoikka ja siro nainen, toisin kuin kookas roteva Cruz. Kasvotkin ihan erilaiset. Samaa on vain vaalea hiusten väri.
Anu Sinisalo on muuten pitkä ja normaalivartaloinen nainen. Et ole selkeästi nähnyt häntä livenä. Siitä olen samaa mieltä, etteivät he Cruzin kanssa ole saman näköisiä.
Kumma sarja. Usein pitkästyy ja kiukstuu katsoessa sarjaa. Ittekseen mutisee että nyt riitti. Seuraava jakso on pakko katsoa ja aina yllättäen löytyy niin paljon myönteistä että omat mutinat unohtuu. Sarjaa katsoessa hukkaan menee vain oma aika. Alussa minäkin kritisoin ajanjaksoon liittyviä asioita. Ja joitain epäloogisia juttuja. Mitä väliä? Sarja voisi olla köppääsen kuiva jos sitä tekisivät täydellisyyteen pyrkijät. Ja tulisi varmaan myös niin kalliiksi olisi jätetty tekemättä.
Mutta onko Jimena oikeasti raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikaisevan kauniit siniset silmät dr Abelilla,korostuu noiden pikisilmien joukossa :-)
Sitä että joka paikkaan niitäkin tungetaan.
No jos sarjassa tai elokuvassa on yks tai kaks homma, ja loput on heteroita niin se on voi voi jos sellainen häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en todellakaan ole homofobinen, koska olen itse homo. No Ranskan pressa Emmanuel Macron (syntynyt 1977) on naimisissa opettajansa kanssa (syntynyt 1953) eli ikäeroa on 24 vuotta. Emmanuelilla on ollut homosuhteita koko ajan ja kuvia/juttuja hänen miehistään julkaistiin aikoinaan Ranskan lehdistössä. Sitten kaikki vedettiin pois, no niitä löytyy vielä netistä, kun tekee haun. Macron on nimittänyt Ranskan "eduskuntaan" kaksi täysin julkisesti homoa ministereiksi. Tämä kaikki todella ok, nämä asi
Anteeksi, käsitin väärin. Sain sellaisen kuvan että heillä on kauniit silmät koska ovat homoja. Mutta nyt tajusin. En tiennyt noista Ranskan poliitikoista kun enbseuraa politiikkaa mutta hyvä tietysti jos ihmiset alkaa olla suvaitsevaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pitkäveteinen sarja, mutta espanjanopiskelijana aloin seuraan sitä.
Tästä on varmaan jo keskusteltu täällä, mutta miten muut olette pystyneet pääsemään sen yli, että Cruz on ihan saman näköinen, kuin näyttelijä Anu SInisalo? Olen katsellut jo 40 jaksoa, mutta edelleen asia häiritsee.
On todella paljon samaa näköä, mutta miksi siitä pitäisi päästä yli? Ei se mua ainakaan häiritse. Pitäisi laittaa kuvat vierekkäin niin ehkä sitten näkisit heidät erikseen?
nu Sinisalohan on hyvin hoikka ja siro nainen, toisin kuin kookas roteva Cruz. Kasvotkin ihan erilaiset. Samaa on vain vaalea hiusten väri.
Anu Sinisalo on muuten pitkä ja normaalivartaloinen nainen. Et ole selkeästi nähnyt häntä livenä. Siitä olen
En ole nähnytkään Anua livenä, ja tiedän että hän on sirompi. Joku siinä vain on että heistä on jotain samaa. Kuitenkin jos näkisi heidät yhtäaikaa, niin ei ehkä niin olisikaan. Sitä muodostaa jonkun kuvan päässään ja todellisuus onkin eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että joka paikkaan niitäkin tungetaan.
No jos sarjassa tai elokuvassa on yks tai kaks homma, ja loput on heteroita niin se on voi voi jos sellainen häiritsee.
Anteeksi kirjoitusvirhe, huomasin sen kun olin jo lähettänyt. Homma= homoa
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko Jimena oikeasti raskaana?
Ei ole.
Huijaako Jimena vai luuleeko se olevansa oikeasti raskaana? Ei tuollaista voisi kauaa pelkästään näytellä. Nukenko sitten synnyttäisi?
Jospa se saa "keskenmenon" ja taas Manu hössöttää kun Jimpulla on niin kovin paljon kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sarja . Välillä menee hitaamin ja välillä nopeammin tapahtumat mutta pysyvää näyttää olevan Pian raskaus , millonhan oikein saa lapsen ?Erittäin ilmeikkäitä näyttelijöitä ja ihania pukuja , hauskaa myös että samoja vaatteitta käytetään uudestaan .Selviääkö Cruz siitä pojan taposta , ei ole puhuttu enää mitään .
On hän jo niin kauan odottanut, Pian lapsi kun syntyy, hänet voi jo palkata hopeita kiillottamaan. Lakeijan pukua jo ommellaan. 🤭
Silmät sai jälleen hoitoa kun Jana itki Ramonan tavattuaan. Näytti kyllä kuolleelta, ei herännyt ravisteluun.
Toiv Gregori keissi loppui, ei jaksaisi enempää.
Tomerat keittiöemännät piilottaa open omaan huoneeseen, saa nähdä miten käy. Yleensä ovat kiinni jääneet ;)
Martinan tarinaa saamme katsella pitkän aikaa.
En ihan usko, että nuoripari muuttaisi Madridiin, juonen kannalta.
Kurjaa kohtelua saa Petran veli tai poika, olisi edes neuvoneet kengän kiillotuksen, toinen niin nöyrää poikaa.
Muut ovat siis KATEELLISIA Petran veljelle.
Syytön se velipoika on siihen millainen PETRA on ja miten käyttäytyy.
Päätöksen uuden työntekijän palkkaamisesta on tehnyt TYÖNANTAJA - turha siitä asiasta on palkatulle työntekijälle kiukutella.