La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (34268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Alonso heitä Leocadiaa pihalle? Hirvittävä hahmo.
Koska Alonso on lapanen.
Varmaan menee vielä kauan että Alonso huomaa tulleensa petetyksi. Onneksi Manuel tiettävästi aloittaa taistelun.
Minä kyllä yllätyin siitä, että Samuel-pappi oli tehnyt itse itsestään kantelun.
Sepäs siinä onkin, ja nyt mennään.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä yllätyin siitä, että Samuel-pappi oli tehnyt itse itsestään kantelun.
En ymmärrä miksi halusi tehdä noin.. Onko niin varma että rakkaus pikku Mardeen olisi parempi vaihtoehto kuin kutsumus jatkaa katolisena pappina. Miten tuossa käy?
Mielestäni Alonso on ollut ihana ihminen. Tänään mieleni muuttui täysin. Miten mies voi kohdella omaa poikaansa noin huonosti,ei anna Curron äitiään edes surra vaan määrää töihin. Joku varmaan tietää... onko tulevaisuus kartanossa yhtä kurjuutta ?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Alonso on ollut ihana ihminen. Tänään mieleni muuttui täysin. Miten mies voi kohdella omaa poikaansa noin huonosti,ei anna Curron äitiään edes surra vaan määrää töihin. Joku varmaan tietää... onko tulevaisuus kartanossa yhtä kurjuutta ?
Saattoi olla töihin käskemisen syy kun kartanossa on Lisandro? Tahtoi mielistellä että ajattelemme samalla tavalla.
Koska Cataliina häipyy? Sai tarpeekseen promesan ilmapiiristä. HippiSankari Adriano jää kreivillisenä moderniksi koti-isäksi pienokaisilleen. Minne Cataliina nyt majoittuu....ei kai vaan Anilin kreivi Pelayon kartanoon, jonka villiintyneessä puutarhassa suhdetta elvyttäessään käyskentelivät Cataliinan mentyä rakkauttaan takaisin etsimään. Aina voi kuvitella....leikisti. Pelayon vihaajat taas innostunevat.
Miksi tätä idiooteille tarkoitettua roskaa tulee kahdelta kanavalta saman päivän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lope puuttuu vitosesittelyssä
Lope taitaa lähteä.
Kuka siellä nyt iankaiken jaksaa kokata. Jos pääsi parempiin hoveihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä idiooteille tarkoitettua roskaa tulee kahdelta kanavalta saman päivän aikana?
Älä katso jos et ole sellainen. Katso vaikka tyhmille ja typerille tarkoitettua Kauniita ja Rohkeita, sehän on jatkunut vasta 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sepäs siinä onkin, ja nyt mennään.
Et osaa tarkemmin ilmaista itseäsi....
Vierailija kirjoitti:
Miksei Alonso heitä Leocadiaa pihalle? Hirvittävä hahmo.
Leocadialla on rahaa, Alonso PA
Vierailija kirjoitti:
Tuli synnintuntoon.
Samuel lähtee pois tunnustettuaan rakkautta. Palaa kyllä ja pappina edellernkin. Teki sitten valinnan uskonnon hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Samuel lähtee pois tunnustettuaan rakkautta. Palaa kyllä ja pappina edellernkin. Teki sitten valinnan uskonnon hyväksi.
Ja sillä välin María Fernández heittäytyy jonkun miekkosen kanssa tullen tälle raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas se Margarita palaa kartanoon? On nimittäin tässä jo odoteltu häntä jonkin aikaa.
Meillä Suomessa näkyvissä jaksoissa Margarita on mukana joskus ensi kesänä. Espanjan jaksot ovat puoli vuotta meitä edellä.
Ja taas täytyy odottaa. (Huokaus!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas se Margarita palaa kartanoon? On nimittäin tässä jo odoteltu häntä jonkin aikaa.
Meillä Suomessa näkyvissä jaksoissa Margarita on mukana joskus ensi kesänä. Espanjan jaksot ovat puoli vuotta meitä edellä.
Ja taas täytyy odottaa. (Huokaus!)
Ei nyt näissä meillä nähtävissä jaksoissa riitä katsottavaa?
Tulee ahmintahäiriö tästä sarjasta. Pakko löytää uutta katsottavaa nopeammin.
Missä on Susan Hayward, kun häntä tarvittaisiin kipeästi?