La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (34286)
Vierailija kirjoitti:
Angelaa esittävä Marta Costa on vain 24 vuotias eli kolme vuotta Curron esittäjää nuorempi. Alussa Angelan kampaus oli kamala ja tätimäinen, mutta nyt on hiukset eri tavalla ja hän on hyvin tyttömäinen. Ihan mukavasti hän sopii Curron rakastetuksi. Mitään itsensä tyrkyttämistä Currolle en hänessä näe.
Sorry, tuli painovirhepaholainen. Marta Costa (Angela) on 21 v. ja Xavi Lock (Curro) 24 v. Ikäeroa on siis kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelaa esittävä Marta Costa on vain 24 vuotias eli kolme vuotta Curron esittäjää nuorempi. Alussa Angelan kampaus oli kamala ja tätimäinen, mutta nyt on hiukset eri tavalla ja hän on hyvin tyttömäinen. Ihan mukavasti hän sopii Curron rakastetuksi. Mitään itsensä tyrkyttämistä Currolle en hänessä näe.
Eivätkö ole saman ikäisiä?
Kyllä, ovat kumpikin 24v.
Siis, ei saman ikäisiä, vaan Curro 24 ja Angela 3 vuotta nuorempi😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelin tässä juuri Pelayoa. Jestas, mikä mies!
Kyllä näin. Olisipa vielä sarjassa että voisi ihailla kuvaruudussa. Ei nämä muut oikein sykähdytä samalla tavalla.
Ei ns. klassillisen komea mies, mutta erittäin hyvännäköinen kuitenkin.
Martinan näyttelijä ei ole mikään Mary Astor.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkamuna Lorenzolla ei ole kuin 1 tavoite, Saada Curro murhattua. Taas näkyi miten nousi raivo kun Alonso sanoi että hänen poikansa.
Kreivi Ayalan toivon saavan tietää miten "synttärilahjalle" kävi. Lisää kiusaa sieltäpäin!!!
Päähänpinttymä kapteenille. Curro. Toivoisi jonkun, vaikka Ayalan kreivin, vielä saavan jonkun tempun tai lisäongelman sille pahikselle aikaiseksi. Alonsolta toivoisi ryhdistäytymistä.
Minun silmissä kersantti Burdino ja pappi Samuel ovat oikein komeita katseltavia.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissä kersantti Burdino ja pappi Samuel ovat oikein komeita katseltavia.
En huomaa komeaksi kumpaakaan. Henkiset lahjakkuudet molemmilla hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä Jimenaa nyt enään täällä jauhetaan! Menneen talven lumia. Nyt on uudet kujeet ja uudet hahmot menossa.
Samaa mieltä....toiset katsoo vasta 2-kauttako ? ja toiset ovat jo Espanjan ajassa. Jotkut menevät Areenan tahdissa. Sekavaa. Minua eivät kyllä pikku paljastukset haittaa.
Jimena kiinnostaa, olisin valmis hieman jauhamaankin jos joku hänet mainitsisi.
Voidaan tietenkin puhua myös Jimenasta. Mitä ajattelet hänestä?
Manuel itse mainitsi eilen Simonalle Jimenasta Eugenian kuoleman yhteydessä: Jimena, hänen ensimmäinen vaimonsa, teki myös itsemurhan kuten Eugeniakin.
Kapteeni de la Matalla on komeat kulmakarvat ja itsevarma olemus. Nämä tekevät hänestä joidenkin mielestä kiehtovan eli minun mielestä. Muita kiehtovia hahmoja ovat mielestäni Crutz, ei muita.
Saattaa Lorenzon ja Leocadian rooleista tulla seuralainen senkin jälkeen kun ne loppuvat. Katsojissa on niitäkin jotka sekoittavat keksityn kertomuksen ja todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään komistuksia ole, Samuel näytti alkuvaiheessa kyllä komealta mutta taisi vaikuttaa ne alkutilanteet Marian kanssa näköönkin. Burdina kyllä herättää luottamusta, ehkä se parantaa ulkonäköäkin.
Vierailija kirjoitti:
Muistelin tässä juuri Pelayoa. Jestas, mikä mies!
Siinä miehessä riittäisi katsottavaa pitemmällekin. Mikä ylväs tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Curron tuskaa äitinsä viimeisillä hetkillä oli raastavaa katsoa. Ihan sydämessä tuntui ja taas kerran unohtui,että siinä vaan näytellään. Oli niin uskottava kohtaus.😥
Currolta on viety molemmat hänen rakkaansa, äiti ja Jana. Ainoat joiden rakkauteen Curro saattoi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kapteeni de la Matalla on komeat kulmakarvat ja itsevarma olemus. Nämä tekevät hänestä joidenkin mielestä kiehtovan eli minun mielestä. Muita kiehtovia hahmoja ovat mielestäni Crutz, ei muita.
La Matalla on kauheat läskireidet ja mies on läpeensä myöten paha. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Curron tuskaa äitinsä viimeisillä hetkillä oli raastavaa katsoa. Ihan sydämessä tuntui ja taas kerran unohtui,että siinä vaan näytellään. Oli niin uskottava kohtaus.😥
Currolta on viety molemmat hänen rakkaansa, äiti ja Jana. Ainoat joiden rakkauteen Curro saattoi luottaa.
Minua on ruvennut aina vaan enemmän tympimään se, miten pahuus ja epäonni jylläävät tässä sarjassa. Mottona tässä sarjassa voisi olla, että kaikki, mikä voi mennä pieleen, myös menee pieleen. Tuo Eugenien julma tuhoaminen sai minut suorastaan raivon valtaan, vaikka onkin fiktiota. Jospa tämän kauden vielä jaksaisi katsoisi loppuun, kun ainakin Leo-noidan kaiketi pitäisi jäädä kiinni. Mutta ei todellakaan mikään mieltä ylentävä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän kyllä että aluksi ihastuinkin häneen. Vähitellen mies on muuttunut paholaiseksi jota en enää haluaisi nähdä.. Näyttelijän työssä ei ole vikaa. Rooli ohjattu noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään komistuksia ole, Samuel näytti alkuvaiheessa kyllä komealta mutta taisi vaikuttaa ne alkutilanteet Marian kanssa näköönkin. Burdina kyllä herättää luottamusta, ehkä se parantaa ulkonäköäkin.
Mutta eikö Burdina ole vähän liian vakavamielinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskireidet on kyllä pahat. Ei pysty edes seisomaan ryhdikkäänä vaikka kapteeni onkin.
Vierailija kirjoitti:
Oli pohjanoteeraus käsikirjoittajilta poistaa sympaattinen Eugenia äkkiä koko sarjasta.
Miten eugenialle käy?
Kyllä, ovat kumpikin 24v.