La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33074)
Vierailija kirjoitti:
Eugenia esittävä Alicia Moruno on lyhyt, 156 cm.
Vertailun vuoksi mainittakoon, että Sara Molina (= Maria) on 163 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eugenialla on miellyttävä ääni ja terävä äly. Ei turhia jahkaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eugenia näytti hauskasti vielä aiempaakin pienemmälle, kun palasi Cruzia tapaamasta pitkien miesten keskelle.
Kun ensin näkyi vaan takaapäin hattu päässä, niin näytti ihan kuin joku pikkulapsi olis pölähtänyt paikalle 😄
Niinpä. Ja kun hänellä on kengät. Ne kun ottaa pois niin tosi pieni emäntä on. Just nyt katson niitä kohtia. Erittäin itsevarmana palasi retkeltään.
Eugenia on ihan normaalin kokoinen. Samaa ei voi sanoa siitä yhdestä piiasta.
Kenestä? Kas kun tämä epänormaalius`ei ole minun silmään pistänyt. Ihmisen normaali koko on monenmoinen.
Kirjoittaja ei varmaan huomioinut Simonaa, kun puhuttiin piiasta.
Martinakin on melko lailla lihonut alkuajoista, mutta on komea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 162 cm nainen ja ylpeä pituudestani, mieheni on 183 cm emmekä mokomaan sen suurempaa mielenkiintoa kiinnitä. Ihme vouhotusta ihmisten lyhyydestä, onko se jollekin suurikin ongelma. Promesassa löytyy joka kokoa sulassa sovussa ( ainakin joskus )
Keittäjänaisilla on täytettä laitettu melkoisesti pukujen alle. Simona varsinkin hyvin esittää ikääntynyttä, pulskaa huonojalkaista täti-ihmistä. Huojuu kävellessään 🙂
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt kolmoskautta. Onpa Jana muuttunut. Kasvot pöhöttyneet, oikeastaan koko kroppa. Melko tavis Manuelin rinnalla. Ihmettelen myös joka puolelle sojottavaa mummopermanenttia hilkan alla. Ja entä taidot näyttelijänä? Pakko kelata nopeutettuna lähes kaikki kohdat missä hän esiintyy joko Marian tai Manuelin kanssa. Puuduttavaa.
Niin on, eikä myöhemmin sovi ulkonaisestikaan aatelisiin. Kauniit kasvot mutta jotenkin täydellinen piika - look. Kauniimpi oli toki ennen lihomistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Lisandro ja Leocadia on noin tuttavalliseksi tulleet. Yhteiset tavoitteet on varmaan olemassa.
Leocadia on varmaan itse järkännyt Lisandron Promessaan. Leocadia kun haluaa tuhota Promessan ja saada sen itselleen.
En koskaan lue paljastuksia. Mutta olen varma että Leocadialla ja Lisandrolla on hyvin julma suunnitelma. Totuus on ettei kuningas koskaan ole seurannut mitä Promesassa tapahtuu. Se on vain Leocadian juoni jotta Currosta tulee lakeija ja Catalinan avioliitto tuomitaan. Alonso parka joka uskoo kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ketju on auki. On kuin kotiin olisi tullut.
Jep. Kunhan kaikenmaailman trollit ja hullut osaavat pysytellä pois, niin ei tarvitse lukita uudestaan.
Hyvä että oma ketju on myös niille jotka ei halua lukea tulevia juonia. 👍
Paitsi että tämä on vakiintunut ja vilkas ketju. Pitäisi vain merkitä spoilerit JA niihin viittaukset punaisella.
Kaikki spoilerit pannaan! Seuraavan kerran kun ne rikkoo säännöt, lukitus on varmaan ikuinen.
Täällä on vielä spoilereita jotka vaarantavat ketjua. Ihan tahallaan ne haluaa että ketju poistuu lopullisesti.
Anteeksi tyhmyyteni mutta mistä ne spoilerit tunnistaa ja miksi joku haluaa ketjun loppumista???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 162 cm nainen ja ylpeä pituudestani, mieheni on 183 cm emmekä mokomaan sen suurempaa mielenkiintoa kiinnitä. Ihme vouhotusta ihmisten lyhyydestä, onko se jollekin suurikin ongelma. Promesassa löytyy joka kokoa sulassa sovussa ( ainakin joskus )
Olet paljon pitempi kuin Maria joka on 150 cm.
Mitäs siitä pahoittaa mielensä jos halutaan arvioida hahmojen mittoja/ulottuvuuksia. Ei kannata taas alkaa ohjaamaan puheenaiheita. Kuitenkin vain elokuvaa tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt kyllä ainoa, joka vouhottaa ja leimaa jonkun näyttelijän pituusmitan ongelmaksi. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ketju on auki. On kuin kotiin olisi tullut.
Jep. Kunhan kaikenmaailman trollit ja hullut osaavat pysytellä pois, niin ei tarvitse lukita uudestaan.
Hyvä että oma ketju on myös niille jotka ei halua lukea tulevia juonia. 👍
Paitsi että tämä on vakiintunut ja vilkas ketju. Pitäisi vain merkitä spoilerit JA niihin viittaukset punaisella.
Kaikki spoilerit pannaan! Seuraavan kerran kun ne rikkoo säännöt, lukitus on varmaan ikuinen.
Täällä on vielä spoilereita jotka vaarantavat ketjua. Ihan tahallaan ne haluaa että ketju poistuu lopullisesti.
Höpö höpö. Jos joku haluaa tuhota ketjun, niin se on hän, joka vahtii jokaista kommenttia tyyliin "onhan tämä kommentti just sellainen, jollainen sen MINUN mielestäni pitää olla". Ja sehän tarkoittaa sitä, että tänne saa tulla kommentoimaan vain ylähuuli jäykkänä, jotta kommentti varmasti pysyisi asiassa emi juuri ko. viikon jaksoissa, ei yhtään etukäteistä vihjausta, eikä myöskää n menneiden viikkojen pohdintaa, ettei juuri MINUN La Promesa -kokemukseni kärsisi. Niih.
Trollien ja spämmääjien syyksi sulku menee. Kun niistä tehdään herkästi ilmoituksia ylläpidolle että säilyy luettavuus hyvänä. Tottakai se herättää huomion siellä.
Vierailija kirjoitti:
Trollien ja spämmääjien syyksi sulku menee. Kun niistä tehdään herkästi ilmoituksia ylläpidolle että säilyy luettavuus hyvänä. Tottakai se herättää huomion siellä.
Eli jos hieman vihjaa jotakin tulevista jaksoista, niin pyhän puhtauden vaalija ilmoittaa kommentin ylläpidolle. Eikö se ole raukkamaista itsekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos hieman vihjaa jotakin tulevista jaksoista, niin pyhän puhtauden vaalija ilmoittaa kommentin ylläpidolle. Eikö se ole raukkamaista itsekkyyttä.
Tuo on totta. Huomattu monet kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakopin alahuuli.
Se on rullalla, muuten Jacobo on hiukan akkamainen. Miesten jutut ei kiinnosta, häävalmistelut on tärkeitä ja mieluista puuhaa.
Nyt on mennyt Jaakko kotiinsa muutamaksi päiväksi. Ja tietysti siinä piti puhua että etäisyyttä tarvitsee Martina kun haluaa miettiä suostuuko vai ei avioon. Selvästi ei kemiat kohtaa. Lopettaisivat jo tuon jauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuel toivoo niin kovasti, että María Fernández olisi anteeksiantavampi nainen.
Pappi toivoo että Petralle ollaan armollisempia vaikka tämä vuosikaudet on rähissyt ja piikitellyt työtovereitaan. Vaikea paikka. Eivät oikein tunnu uskovan Petran luonteen pysyvään muutokseen (en minäkään). Tavoittelee varmaan edelleen menettämäänsä tal.hoitajan paikkaa.
Yhä on kyllä tuossa toimessa..? Ehkä Petran tapa olla puoliksi yläkertalaisten puolella (nyt hyvää pataa Leocadian kanssa) on se, mikä herättää epäluottamusta ja muistetut vauvankaappaukset ym. Marialle tietty jäi mieleen se, miten rumasti puhui Janasta tämän kuoltua.
Tämmöinen neljäkymppinen puumaa näki Currosta unia viimeyönä, en olisi millään halunnut herätä sinä aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet paljon pitempi kuin Maria joka on 150 cm.
Marian pituus on kovin vaihtelevaa, välillä 163 cm, välillä 152 cm, ja nyt 150 cm ??? Maria on voimaa pursuava pienehkö nainen.
Näkyy olevan uusimmissa jaksoissa vielä terveenä ja hyvinvoivana..