La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eugenia näytti hauskasti vielä aiempaakin pienemmälle, kun palasi Cruzia tapaamasta pitkien miesten keskelle.
Kun ensin näkyi vaan takaapäin hattu päässä, niin näytti ihan kuin joku pikkulapsi olis pölähtänyt paikalle 😄
No jossei nyt ihan pikkulapselta näyttänyt, niin hyvin nuorelta tytöltä kylläkin ensivilaukselta, kun sirona ja pienikokoisena liittyi Alonson, Lorenzon ja Curron seuraan...
Taas näimme miten paljon voimaa irtoaa pienestäkin naisesta, Lorenzonkin huuli väpätti kun Eugenia vain kertoi mitä oli päättänyt.
Kukapa olisi uskonut senkin päivän koittavan. En ainakaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Lisandro ja Leocadia on noin tuttavalliseksi tulleet. Yhteiset tavoitteet on varmaan olemassa.
Leocadia on varmaan itse järkännyt Lisandron Promessaan. Leocadia kun haluaa tuhota Promessan ja saada sen itselleen.
Sopivat toisilleen kuin vakka ja kansi: ilkeitä ja pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Lisandro ja Leocadia on noin tuttavalliseksi tulleet. Yhteiset tavoitteet on varmaan olemassa.
Leocadia on varmaan itse järkännyt Lisandron Promessaan. Leocadia kun haluaa tuhota Promessan ja saada sen itselleen.
Sopivat toisilleen kuin vakka ja kansi: ilkeitä ja pahoja ihmisiä.
Minusta tuntui todella pahalta, kun Lisandro huusi Martinalle. Jouduin ottamaan sen kohdan pikakelauksella.
Vierailija kirjoitti:
Koruliikkeen nainen on nimeltään Esmeralda. Näyttelijä on Julia Piera. En muista häntä mistään sarjasta.
Muistaakseni on ollut Alcantaran perhe -sarjassa useampia vuosia sitten yhden kauden sivuroolissa..?
Vierailija kirjoitti:
Kenen La Promesa -henkilön kanssa haluaisit olla kaveri? Vai löytyykö kartanosta sellaista ihmistä? Minä tahtoisin kaveerata Veran kanssa, koska hän on kaikin puolin mukava.
Manuelin tai Curron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen La Promesa -henkilön kanssa haluaisit olla kaveri? Vai löytyykö kartanosta sellaista ihmistä? Minä tahtoisin kaveerata Veran kanssa, koska hän on kaikin puolin mukava.
Manuelin tai Curron.
Joo, Curro nykyään.
Kaipaatteko Janaa tai Cruzia?
Koko sarjan alkupää oli rakennettu pitkälti heidän dynamiikkansa ympärille, mutta yllättävää kyllä: en kaipaa.
Leo ajaa oikeastaan sen minkä Cruz aiemmin ja Curro on mielestäni erinomainen nosto sarjan päärooliin.
Lopetin katsomisen kun Cruz ja Jana poistuivat, kyllästyin vaan. Kertokaas nyt lyhyesti, mitä siellä on meneillään, joko Manulla on uusi ja mitä sinne muuta kartanoon muuta kuuluu. Uusia tyyppejä, vehkeilyä ja kiemuroita talo tietysti täynnä,
Vierailija kirjoitti:
Täällä kerrottiin jo kuukausi sitten että Pian myrkyttäjä oli Gregorio. Miksi?
Koska Gregorio oli saatanallinen mies.
Burdina ilmestyi hangaariin. Tais Toño nyt narahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin katsomisen kun Cruz ja Jana poistuivat, kyllästyin vaan. Kertokaas nyt lyhyesti, mitä siellä on meneillään, joko Manulla on uusi ja mitä sinne muuta kartanoon muuta kuuluu. Uusia tyyppejä, vehkeilyä ja kiemuroita talo tietysti täynnä,
Omasta mielestäni sarja on nyt mielenkiintoisempi kuin Cruz-Jana loppuaikoina. Kannattaa taas ruveta katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko sarjan alkupää oli rakennettu pitkälti heidän dynamiikkansa ympärille, mutta yllättävää kyllä: en kaipaa.
Leo ajaa oikeastaan sen minkä Cruz aiemmin ja Curro on mielestäni erinomainen nosto sarjan päärooliin.
Kyllähän minä Cruzia kaipailen, myönnän sen kernaasti.
Vierailija kirjoitti:
Leocadia ja Lissandro ovat kummatkin epätoivottuja vieraita. Tulevat kartanoon loisimaan ilmaiseen ylläpitoon, eikä aikomustakaan poistua.
Kaiken lisäksi määräävät kaikista asioista, kuvitellen olevansa kartanon emäntä ja isäntä.
Saisi Alonso heittää sen röyhkeän Carvajalan ulos ja Lorenzon perässä. Leocadia myrkkykäärme ei vielä ole paljastanut oikeaa karvaansa Kunpa Alonso tajuaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä Cruzia kaipailen, myönnän sen kernaasti.
Cruz mutta koska olen aika pinnallinen ihminen niin vain ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Burdina ilmestyi hangaariin. Tais Toño nyt narahtaa.
Ihanaa x 2!
Vierailija kirjoitti:
Koruliikkeen nainen on nimeltään Esmeralda. Näyttelijä on Julia Piera. En muista häntä mistään sarjasta.
Hetkonen! Eikös se ollut Trini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä liikkeessä oli kaksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä liikkeessä oli kaksi naista.
Aha, okei, kiitos tästä! (sama)
Vierailija kirjoitti:
En kerro.katso itse.