La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33278)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole opettaja joten en tiedä onko sellaisia oppilaita jotka alkaa vääntää jostain satukirjasta kuin eivät ymmärtäisi että se on satua.
Tosiaan opetuskohtauksissa nää rouvat vaikuttaa oikeasti tyhmiltä.
Jos Lope kertoi Candelalle totuuden menneistä niin silloinhan Candela tietää että Simona osaa lukea ja kirjoittaa kun kerran ne kirjeet kirjoitti itse. Mut tosiaan tässä sarjassa tuppaa käsikirjoittajilta "unohtumaan" et mitä olikaan kirjoitettu viimeksi, ehkä tahallaan.
Niinhän sitä luulisi puusta katsottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain saisi Cruzin takaisin ...
Ei ole tarvista Cruzin paluulle: Leocadia riittää vallan mainiosti korvaamaan markiisittaren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidin ensin kovasti María Fernándezista, mutta nyt hän tympii minua. Onko kenelläkään muulla sarjan katsojalla vastaavanlaisia kokemuksia?
On. Pelayo.
Riku Pellicer. Hahmo jäi pettymykseksi. Asetin kai liian kovat odotukset.
Katselen joskus viikon uudet jaksot eri järjestyksessä riippuen niiden sisältökuvauksista. Taidan lukeutua niihin harvoihin La Promesan katsojiin, jotka toimivat näin.
Tuittupää Catalina. Mimmi alkaa heti kiukuttelemaan, kun hän ei saa tahtoaan läpi. Martina ja Jacobo puolestaan alkavat toisensa tavatessaan riidellä lähes poikkeuksetta alle minuutissa.
Kun seuraa tällä hetkellä Emiliaa ja Rómuloa, ei ikinä uskoisi, että he lyövät hynttyyt yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimena on kaunis. Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka voivat väittää jotakuta toista ihmistä rumaksi. Osoittaa kyllä sanojasta paljon.
Kyllä ne kaksi opettajan nukuttajaa on aika epäkauniita🤨
Mun mielestä Simona on aika herttaisen näköinen.
Samoin Candela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tulla selväksi, miksi Teresa ja Mauro ovat eronneet:
Tunneälykäs ja -älytön yhdessä ei ole toimiva konsepti.
Petyin kovasti Mauroon, kun hän osoittautuikin häntäheikiksi. Niin hyvä mies muuten.
Eikä ollut.
Olihan. Ammatissaan taitava ja komea. Leonor kiristi suhteeseen. Käytti valtaa.
Pelayoa esittänyt ei tympäisisi minua koskaan vaikka roolinsa oli kirjoitettu menemään niin kuin meni, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Katselen joskus viikon uudet jaksot eri järjestyksessä riippuen niiden sisältökuvauksista. Taidan lukeutua niihin harvoihin La Promesan katsojiin, jotka toimivat näin.
Mitä järkeä tuossa on? La Promesa on kronologisesti etenevä sarja.
Tänään ilmoitettiin Espanjasta, että 4. kausi päättyy 22.12 ja viides kausi alkaa 23.12.
Ihan normaali nuoren naisen moraali Marialla on.
Catalina onkin vähän outo koska näyttelijä on syntynyt Alaskassa.
Ei Simona kirjoittanut itse niitä ns. lastensa lähettämiä kirjeitä. Kirjeet oli kirjoittanut opettaja Carlos Orengo, jonka Simona tunsi jo ennestään. Opettaja kirjoitteli todella mielenkiintoisia juttuja erilaisista ajankohtaisista kuulumisista, joita Simonan pojalle ja tytölle oli muka tapahtunut, ja niitä väki Lopen ääneen lukemina innokkaina kuunteli, kun Simona ei osannut itse lukea. Ko. opettaja pyydettiin sitten lopulta kartanoon keittiörouvia opettamaan.
Espanjassa fanit toivoo Martinan ja Adrianon parisuhdetta.
Maria sopisi esimerkiksi milloin tahansa ja kenelle tahansa. Hän on aito, sydämellinen, hyväntahtoinen ja monin tavoin lahjakas. Tarvittaessa Maria pystyy myös tarttumaan puikkoihin ja johtamaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Maria naamiaisissa kuuluu kyllä Promesan herkkuihin. Maria on kiltti, ei toivo kenellekään pahaa. Taitaa olla peräti poikkeus kun ei ole kostoretkellä. Kartanohan kuhisee toinen toistaan katkerampia kostajia. On niillä kurjaa.
Toinen herkku oli 'Marian uni' -jakso! Sara Molina (= Marian näyttelijä) sai ANSAITUSTI oman jaksonsa, jossa oli pääosassa!
Tämä oli ehdottomasti paras jakso koko sarjassa 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Oli vin määräaikainen sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain saisin Leocadian pois...