La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30847)
Vierailija kirjoitti:
Vanha maalaispariskunta ei näköjään ainakaan arjessa käytä Janan ja Manuelin antamia timanttisormuksia.
Luulevat varmaan,että kuluvat käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Curro pääsi tavoitteeseensa. Murhaaja aktivoitui. Henkeä taas uhattiin. Tälläkertaa hevosella.
Kuinkahan kauan tuota kohtaa pitää odotella.Selvisikö Curro säikähdyksellä? Vähän nopeampi voisi olla telkkarissa jutun kulku. Välillä NIIN KYLLÄSTYTTÄÄ.
Antoniota yövytetään talossa ilman lupaa ja Simonalta salassa.
Curroa yritetään tappaa, mutta kuka on syyllinen? Ei taida selvitä.
Jana murhattiin, Cruzista tehtiin syyllinen ja vietiin vankilaan. Naurettavat todisteet syyllisyydestä. Oma aviomiehensäkin uskoo, että markiisitar surmaisi oman poikansa tulevan lapsenkin. Kertakaikkisen typerä juonenkäänne. Ainoa, joka ei usko Cruzin syyllisyyteen, on Curro. Kukaan muu ei epäile, että voisiko syyllinen olla joku muu? Eikä vaihtoehtoja ole todellakaan paljon. Sitä ilmeisesti vatvotaan ilmeisesti seuraavat jaksot hamaan tulevaisuuteen.
Miksi Catalina käyttäytyy noin Adrianoa kohtaan. Isäehdokkaita lapsille ei ihan ruuhkaksi asti ole. Ja mies vielä vannoo rakastavansa Cataa. Yllättävä luonteenpiirre ilmeni. Olen aina pitänyt järkevänä. Ylpeyttäänkö sitten temppuilee ettei tässä apuja tarvita, minä itse.
Kaiketi Catalinan ylpeys sai kolauksen, kun tarina Pelayon kanssa meni myttyyn. Yhdessäolo maajussi-Adrianon kanssa varmaan tuntuu mahdottomalta, kun suku on jo kokenut skandaleja Janan ja Curron takia.
Lapsellisia juonia tällä kertaa. Että Tono tuotiin La promesaan piestynä, hohhoijaa. Ja nyt sitä koitetaan salailla. Pitkäpiimäisiä puheenparsia. Aikoihin ei ole näin pitkästyttävä ollut. Ei yhtään mitään jännitystä.