La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Margaritan toivoisin tulevan kartanoon takaisin. Vaikkapa lyhyemmäksikin ajaksi. Nyt kun Leocadia on kartanon päsmäri, ei taida sietää ketään Lujanin sukuun kuuluvaa..järjestää jonkun onnettomuuden tai tappaa.
Margarita takaisin, por favor!
Miksi haluaisi palata tuonne hullujen huoneeseen? Nyt halutaan, että pahuus saa oikein mellastaa Leon muodossa. Eikä kenestäkään ole ilmeisesti panemaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vakaasti päättänyt katsoa tämän saagan loppun asti. Jotain on kuitenkin tapahtunut. En tänään maanantaina edes muistanut, että uudet viisi jaksoa on ilmestyneet. Joskus katsoin kaikki heti putkeen. Nyt katson ne sitten, kun ehdin. Vielä ei ole mitään jäänyt katsomatta, mutta into on hiipunut ja hiipuu. Jaksankohan tätä tarinan pahuutta ja rönsyilyä vielä ja miten pitkään? Saa nähdä nyt. Ehkä luovun ihan huomaamatta. En vaan enää muista, että lisää jaksoja on. 🤔
Samat sanat. Kyllä on niin synkkä sarja että. Kaikki into katsoa hiipui Janan kuoleman myötä. Saa nähdä, tuleeko katsottua loppuun, toisaalta olen utelias, kuinka lopulta käy.
Mutta jos tästä vielä viides tuotantokausi tulee, mikä estää ettei kuudes ja niin edelleen, niin tuntuu aika toivottomalta, että selviääkö nää rikokset ikinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Margaritan toivoisin tulevan kartanoon takaisin. Vaikkapa lyhyemmäksikin ajaksi. Nyt kun Leocadia on kartanon päsmäri, ei taida sietää ketään Lujanin sukuun kuuluvaa..järjestää jonkun onnettomuuden tai tappaa.
Margarita takaisin, por favor!
Miksi haluaisi palata tuonne hullujen huoneeseen? Nyt halutaan, että pahuus saa oikein mellastaa Leon muodossa. Eikä kenestäkään ole ilmeisesti panemaan vastaan.
Martina on kirjoittanut äidilleen ja kertonut tärkeimmät kuulumiset. Jospa kuitenkin Margaritan uteliaisuus saa hänet tulemaan ja toteamaan itse 🤪
Curro alkoi selvittää janan oikeaa murhaajaa, kyseli tohtorilta, leocadia salakuunteli. Sitten Leo lähti järjrstämään alonson asoita. Kas vaan, tohtori katosi ja leo tuli tuomaan tiedon, et curro pitää häätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vakaasti päättänyt katsoa tämän saagan loppun asti. Jotain on kuitenkin tapahtunut. En tänään maanantaina edes muistanut, että uudet viisi jaksoa on ilmestyneet. Joskus katsoin kaikki heti putkeen. Nyt katson ne sitten, kun ehdin. Vielä ei ole mitään jäänyt katsomatta, mutta into on hiipunut ja hiipuu. Jaksankohan tätä tarinan pahuutta ja rönsyilyä vielä ja miten pitkään? Saa nähdä nyt. Ehkä luovun ihan huomaamatta. En vaan enää muista, että lisää jaksoja on. 🤔
Samat sanat. Kyllä on niin synkkä sarja että. Kaikki into katsoa hiipui Janan kuoleman myötä. Saa nähdä, tuleeko katsottua loppuun, toisaalta olen utelias, kuinka lopulta käy.
Mutta jos tästä vielä viides tuotantokausi tulee, mikä estää ettei kuudes ja niin edelleen, niin tuntuu aika toivottomalta, että selviääkö nää rikokset ikinä...
Itse olen vakaasti päättänyt, että katselu jää tähän neljänteen kauteen. Tässäkin on ihan tarpeeksi sietämistä kaikkine epäkiinnostavine juonineen, jotka vain pitkittävät sarjaa, mutta haluaa kuitenkin vastauksen keskeisiin kysymyksiin.
Joko tiedetään Mitä Crutzin kirjeessä luki, minkä Petra noukki roskakorista? Piiahan löysi Petran synkän näköisenä työhuoneestaan, et mahtoikohan liittyä siihen? 🤔
Mitä me tiedämme Lorenzosta? Täysin on pimennossa ainakin minulla. Minkälaisesta perheestä on? Ilmeisesti he myös olivat Kuubassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Leocadia keksinyt itse päästään tämän että Curron on häivyttävä? Ehkä hovi ei edes ole antanut sellaista määräystä. Alonso ei vaivaudu tarkistamaan. Tuli vain mieleen kun tietää, että Leocadia haluaa tuhota La promesan kaikki asukkaat. No nyt tuli pettymys kun Curro saa jäädä lakeijaksi.
Eikö se ole selvää ettei hovi ole häädön ym takana. Kaikki on Leocadian juonittelua, mutta miksi kukaan ei oikeasti kyseenalaista ja ota selvää.
Curro pitää saada pois pelistä, Angelaa naitetaan mieluummin Lorelle.
Loren kanssa naittaminen on vain pakon edessä, roistot toisiaan kiristää.
Kuuluu taas sarjan typeryyksiin. Jos tämän kauden jaksaa loppuun, niin hyvä.
Härski Cruz ; Petra tunnusta sinä murha , annan sinulle rahaa ja kultaa . Leocadia järjesti Curron tieltä pois mutta pettyi kun tämä tuli takaisin. Leocadia tietää että Curro tietää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Leocadia keksinyt itse päästään tämän että Curron on häivyttävä? Ehkä hovi ei edes ole antanut sellaista määräystä. Alonso ei vaivaudu tarkistamaan. Tuli vain mieleen kun tietää, että Leocadia haluaa tuhota La promesan kaikki asukkaat. No nyt tuli pettymys kun Curro saa jäädä lakeijaksi.
Samaa mietin. Ja mitä Leolla on Curroa vastaan?
Leocadiako sen Cruzin kotikartanon ostaa?
Ennen syöksyin maanantaiaamuna suoraan Yle Areenaan katsomaan uusimmat jaksot, mutta kyllä huomaa, ettei enää kiinnosta niin paljoa. Olen vaivoin yhden jakson katsonut, eikä ole ollenkaan sellainen olo, että olisi pakko nähdä lisää. Mitään katsomisen arvoista ei tapahdu ja jotain puuttuu, kun Jana ei ole kuvioissa.
Ja kun Catalinakin ajetaan pois ja muutakin älytöntä on luvassa, ei oikein innosta ko
'Doltsua' unohtamatta, joka on kaiken A ja o.
Alonso laittaa Cruzin omaisuuden käyttöön ja sanoi sen olevan loppu siihen.
Petra tietää Tomasin murhan mutta Cruz väitti ettei ole todisteita . Se verinen matto olisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Saako paha palkkansa, eli Leocadia tulevaisuudessa ja kuinka se tapahtuu? Kertokaa jotka tiedätte Espanjassa esitetyistä jaksoista. On tosiaan väärin, jos ei tule ilmi, millainen hän on ja mitä juoninut. Olisi helpottavampaa seurata kun tietää, että vielä tulee totuuden hetki naispirulle.
Pieni juonipaljastus
Toistaiseksi Leocadia ei ole jäänyt kiinni tekemistään rikoksista. Lähimmäksi paljastamista on päässyt Lorenzo, joka on kiristänyt Leocadialta lupaa avioliittoon Angelan kanssa.
Lorenzon kiristys on kyllä säikäyttänyt Leocadiaa. Toivottavasti hän alkaa aavistella, ettei hän voi loputtomiin paeta rangaistusta.
Olisi oikeus ja kohtuus, että paha saisi palkkansa, muutkin kuin Grutz.
Minusta tuntuu, että Lorenzo on tappaja. Katsotaan...sano!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku ystävällisesti, miksi Catalina joutuu jättämään kartanon ja lapset jää sinne.
Hovi häätää kaikki häpeäpilkut, Catalina seuraava.
Olisiko asetelma vähän moniulotteisempi? Catalina ja Adrianohan avioituivat ja Adriano sai aatelisarvon. Ja lapset virallisen isän.
Catalinan karkoitus oli tietenkin Leocadian junailema, mutta sitä edelsi Catalinan riitautuminen sekä Martinan että maanomistajien kanssa. Catalina tuli loukanneeksi erästä toista aatelista, joka tekikin yhteistyötä Leocadian kanssa. Tämä aatelismies pakotti Catalinan eroon lapsistaan ja pakenemaan kartanosta.
Vierailija kirjoitti:
Alonso laittaa Cruzin omaisuuden käyttöön ja sanoi sen olevan loppu siihen.
Joo. Aika kunniakas teko Alonsolta tuossa tilanteessa vaikka rahalle olisi ollut käyttöä myös kartanon talouden pelastamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako paha palkkansa, eli Leocadia tulevaisuudessa ja kuinka se tapahtuu? Kertokaa jotka tiedätte Espanjassa esitetyistä jaksoista. On tosiaan väärin, jos ei tule ilmi, millainen hän on ja mitä juoninut. Olisi helpottavampaa seurata kun tietää, että vielä tulee totuuden hetki naispirulle.
Pieni juonipaljastus
Toistaiseksi Leocadia ei ole jäänyt kiinni tekemistään rikoksista. Lähimmäksi paljastamista on päässyt Lorenzo, joka on kiristänyt Leocadialta lupaa avioliittoon Angelan kanssa.
Lorenzon kiristys on kyllä säikäyttänyt Leocadiaa. Toivottavasti hän alkaa aavistella, ettei hän voi loputtomiin paeta rangaistusta.
Miten Lorenzo voisi avioitua angelan kanssa? Vai onko se Eugenia vaimo jo kuollut?
Ketään ei yhtään ihmetytä, miksi Leo haluaa olla niin avulias ja haluaa maksaa ruoatkin. Tuon jo pitäisi herättää epäilyksiä. Ainakaan Romulon ei luulisi suhtautuvan häneen noin luottavaisesti tietäen naisen taustan.
Leskimies Lore on. Ei tunnu olevan yhtään huolissaan vaikka koko perhe ja varsinkin Angela inhoaa jo ajatustakin. Pyytää kiirehtimään häitä.
Luis Maesso = Beltran, Angelan uusi mahdollinen kosija. Leocadia tuntuu hyväksyvän tuon miehen.