Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (30123)

Vierailija
30061/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Leocadia on kaiken takana ja muut antavat hänen huseerata. Edessä on mielinkielin ja ystävällinen ja avulias ja takana piru.

Vierailija
30062/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Leocadia keksinyt itse päästään tämän että Curron on häivyttävä? Ehkä hovi ei edes ole antanut sellaista määräystä. Alonso ei vaivaudu tarkistamaan. Tuli vain mieleen kun tietää, että Leocadia haluaa tuhota La promesan kaikki asukkaat. No nyt tuli pettymys kun Curro saa jäädä lakeijaksi. 

Eikö se ole selvää ettei hovi ole häädön ym takana. Kaikki on Leocadian juonittelua, mutta miksi kukaan ei oikeasti kyseenalaista ja ota selvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30063/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku ystävällisesti, miksi Catalina joutuu jättämään kartanon ja lapset jää sinne.

Vierailija
30064/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Leocadia keksinyt itse päästään tämän että Curron on häivyttävä? Ehkä hovi ei edes ole antanut sellaista määräystä. Alonso ei vaivaudu tarkistamaan. Tuli vain mieleen kun tietää, että Leocadia haluaa tuhota La promesan kaikki asukkaat. No nyt tuli pettymys kun Curro saa jäädä lakeijaksi. 

Samaa mietin. Ja mitä Leolla on Curroa vastaan? 

Leocadiako sen Cruzin kotikartanon ostaa?

Ennen syöksyin maanantaiaamuna suoraan Yle Areenaan katsomaan uusimmat jaksot, mutta kyllä huomaa, ettei enää kiinnosta niin paljoa. Olen vaivoin yhden jakson katsonut, eikä ole ollenkaan sellainen olo, että olisi pakko nähdä lisää. Mitään katsomisen arvoista ei tapahdu ja jotain puuttuu, kun Jana ei ole kuvioissa.

Ja kun Catalinakin ajetaan pois ja muutakin älytöntä on luvassa, ei oikein innosta koko sarja enää. Hyvä sarja pilattiin pahuudella.

Vierailija
30065/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen syöksyin maanantaiaamuna suoraan Yle Areenaan katsomaan uusimmat jaksot, mutta kyllä huomaa, ettei enää kiinnosta niin paljoa. Olen vaivoin yhden jakson katsonut, eikä ole ollenkaan sellainen olo, että olisi pakko nähdä lisää. Mitään katsomisen arvoista ei tapahdu ja jotain puuttuu, kun Jana ei ole kuvioissa.

Ja kun Catalinakin ajetaan pois ja muutakin älytöntä on luvassa, ei oikein innosta koko sarja enää. Hyvä sarja pilattiin pahuudella.

Luulen, että Leocadialle riittää syyksi pelkästään jo se, että Curro ja Jana ovat sukua keskenään.

Vierailija
30066/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihan yhtä mielenkiintoista mitä oli ennen Janan kuolemaa. Hyviä käänteitä. Leocodia otti kartanon haltuunsa ja Petrakin joutui nöyrtymään. Tuo veemäinen kapteeni voisi jo saada kunnolla nenilleen. 

Keittiön väen kelaan lähes kokonaan pois eikä keittäjän löytöpoika kyllä kiinnosta yhtään.

Koska se Catalinan vauvojen isä tulee?

Vierailija
30067/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita, jotka odottelevat jo malttamattomana La Promesan uusia jaksoja? T. Kyseiseen sarjaan addiktoitunut

No en niin hirveesti, että addiktio! Eilen vissiin aareenaan taas pompsahti uus liuta jaksoja. En oo vielä kattonu. Voipi mennä useampi viikko, ennenku avautuu seuraavan kerran. Onpaha pitkäksi aikaa taas katottavaa. 

Vierailija
30068/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Felicianon ja Curron ampumiset jäivät selvittämättä. Vain Curro selviytyi hengissä. Alonso käväisi kerran siellä jahtialueella pyörähtämässä, oliko Manuelin kanssa? Jyrisi selvittävänsä raa'at rikokset, kääntävänsä kaikki kivet. Puhumisen asteelle jäi selvittely.

Alonsokin on toiminnoissaan melkoinen nahjus, jotenkin saamaton mies. Ei oikeestaan ihme että koko kartano on peeaa.

Pelkkä juoppohan tuo on.

Kaikkihan tuossa sarjassa juo, naisia myöten. Toki miehet enemmän. Miksi eivät päihy?

He eivät ryyppää, vaan juovat drinkin. Suuri ero.

Pitkin päivää napsivat. Juoma on aika ärtsyä.

Vierailija
30069/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Luulen, että Leocadialle riittää syyksi pelkästään jo se, että Curro ja Jana ovat sukua keskenään.""

Joo samaa mietin kun arvioi että ovat keskenään miettineet  murhia ja niiden motiiveja/syyllisiä. Currokin on siis vaaraksi tietoineen. Kosto Currolle etenee hitaasti vaiheittain.

Vierailija
30070/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksot ovat aivan liian pitkiä. Tunnin jaksoon mahtuu paljon tyhjänpäiväistä läyryämistä ja nyyhkettä. 45 min.olisi ehdoton maksimi että mielenkiinto pysyy yllä. Itse alan kyllästyä väkisinkin ja tekisi mieleni painaa pikakelausnappia. 

Katon kelaamalla!

Vierailija
30071/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole selvää ettei hovi ole häädön ym takana. Kaikki on Leocadian juonittelua, mutta miksi kukaan ei oikeasti kyseenalaista ja ota selvää. 

Curro pitää saada pois pelistä, Angelaa naitetaan mieluummin Lorelle.

Vierailija
30072/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako paha palkkansa, eli Leocadia tulevaisuudessa ja kuinka se tapahtuu? Kertokaa jotka tiedätte Espanjassa esitetyistä jaksoista. On tosiaan väärin, jos ei tule ilmi, millainen hän on ja mitä juoninut. Olisi helpottavampaa seurata kun tietää, että vielä tulee totuuden hetki naispirulle.

Vierailija
30073/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku ystävällisesti, miksi Catalina joutuu jättämään kartanon ja lapset jää sinne.

Hovi häätää kaikki häpeäpilkut, Catalina seuraava.

Vierailija
30074/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janan nuokkumista en kyllä kaipaa mutta luotan että jotain muutakin saamme seurata kuin Leocadiaa.

Vierailija
30075/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun Catalinakin ajetaan pois ja muutakin älytöntä on luvassa, ei oikein innosta ko

Leocadia ei tykkää kun Angela ja Curro ovat lähentyneet. Pelkää että heistä tulee pari ja siksikin juoni Curron pois. Alkaa järjestää Lorenzon ja Angelan yhteen.

Vierailija
30076/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako paha palkkansa, eli Leocadia tulevaisuudessa ja kuinka se tapahtuu? Kertokaa jotka tiedätte Espanjassa esitetyistä jaksoista. On tosiaan väärin, jos ei tule ilmi, millainen hän on ja mitä juoninut. Olisi helpottavampaa seurata kun tietää, että vielä tulee totuuden hetki naispirulle.

No mene itse katsomaan, eläkä utele!

Missä voi katsoa espanjan jaksoja? En osaa espanjaakaan.

Vierailija
30077/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Curro pitää saada pois pelistä, Angelaa naitetaan mieluummin Lorelle.

Loren kanssa naittaminen on vain pakon edessä, roistot toisiaan kiristää.

Vierailija
30078/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alonso valehtelee myös Doloreksen murhasta . Mutta ei tiedä Tomasin murhaajan olleen Cruz. 

Sen tiedon paljastumista Alonsolle odotan enemmän kuin mitään tällä hetkellä, kaikki kaipaus Cruziin murenisi kerralla. Ensijärkytyksen jälkeen saattaisi hieman voimaannuttaa Alonsoa.

Vierailija
30079/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun Catalinakin ajetaan pois ja m

Pieni juonipaljastus 

Ei Leocadia alunperin "järjestellyt Lorenzoa ja Angelaa yhteen ". Kyllä se oli Lorenzo itse, joka on hankkeen takana. Lorenzo alkoi kiristää Leocadiaa Janan surman paljastamisella, jos tämä ei suostuisi avioliittoon.

Tosin nyt Lorenzokin joutuu vähän perääntymään, kun Angelalle on ilmaantunut jo uusi Lorenzoa nuorempi kosija. Ja taas Curron harmiksi.

Vierailija
30080/30123 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leocadia jatkuvasti  testaa miten hyvin hänen juonittelunsa tehoaa. Puhuu usein   lähtemisestä. Nautinto on suuri kun Alonso  jo vastustelee ettei ihan vielä.

Olen alkanut vihaamaan Leocadiaa jopa enemmän kuin Gruzia. Ei voi millään käsittää moista määrätietoista huijausta, jotta on muka saanut hovilta ohjeet ja määräykset. Miksi kukaan ei epäile vaan uskoo ja tottelee? Joku voisi ottaa yhteyttä hoviin ja kysyä mikä on totta.

Kun on tarpeeksi röyhkeä niin silloin uskotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme