La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30010)
EVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa kun Leocadia kulkee kartanossa jakamassa lohdutuksen sanoja Janan kuoleman jälkeen. Varsinkin Manuelille 🙄
Totta. Alkoi koko eukko tympäisemään niin paljon, että tuskinpa tulee sarjaa enää juuri seurattua koska hän taitaa olla hallitseva hahmo tästä lähtien.
Joo. Cruz on kuitenkin kiinnostavampi, koska Cruzin pahuus kumpuaa pohjattomasta itsekeskeisyydestä ja mukavuudenhalusta. Jos Cruz on sosiopaatti, niin Leo vaikuttaa psykopaatilta.
Olisi luullut että Cruz olisi arvannut että Leocadia hänet lavasti murhaajaksi kostoksi. Miksei hän syyttänyt Leoa?
Ehkä pelkäsi että Leocadia lyö valttikortin pöytään, mikä se sitten lieneekin niin aika paha sen täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis päätöshän tuli siis näyttelijältä itseltään noin 7 kuukautta ennen , loppukohtauksessa on käytetty käsikirjoittajan ja ohjaajan päätösvaltaa , jos mitää traagista ei olisi kirjoitettu olisi myös manuel pitäny kirjoittaa pois sarjasta , jos vaikka he olisivat lähteneet pois sarjasta
Vai niin, todella mielenkiintoista. Hyvä kun joku on ottanut ihan tosissaan sarjan kokonaisuuden. Minä otan vain katsomisen nautinnon ja se riittääpi mulle vallan hyvin kun minulla on omakin elämä.
On mullakin oma elämä, mutta samalla olen aina ollut kiinnostunut näyttelijöistä roolien takana. Etsin heidän oikeat nimensä ja tutustun heidän taustoihinsa. Harrastus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on onnellisten maa? Kun olin vanhempieni haudalla, en minä huutanut ja itkenyt, itkin toki paljon ikävääni. Itken väliin vieläkin, vaikka aikaa on kulunut.
Alkaa todella ärsyttää tämä sarja ja kaikki ylilyönnit!
Espanjalaiset ovat muutenkin tunteitaan avoimemmin näyttäviä ihmisiä kuin suomalaiset, joten pitääkö aina arvioida asioita omasta viitekehyksestä.
Niinpä. Ja usein tulee muutenkin verrattua Promesan juonikuvioita tähän päivään..väärinhän sekin on.
Toisaalta hillitty käytös olisi ollut enemmän tuota aikaa. Kyynelet peitettiin mustalla hunnulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen surujakso oli ylipitkä puolitoistatuntinen. Cruzin poistuminen oli naurettavan pitkäpiimäinen puheineen ja käsirautoineen.
Cruzin lähtö oli mun mielestäni liian lyhyt. Sitä oli odotettu niin kauan että en ehtinyt edes pitkästyä. Jostain kumman syystä en pitkästynyt itkuihinkaan. Pian ja Martinan itkujaksot kyllä raivostuttivat. No, Pia itkee jatkuvasti, syytettäiskö jälleen käsikirjoitusta : ))))
Syytetäänkö jälleen käsikirjoitusta Pian itkuista? Voi hyvää päivää sentään. Sinä sitten ilmeisesti luulet, että hän ihan muuten vain itkee. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on onnellisten maa? Kun olin vanhempieni haudalla, en minä huutanut ja itkenyt, itkin toki paljon ikävääni. Itken väliin vieläkin, vaikka aikaa on kulunut.
Espanjalaiset ovat muutenkin tunteitaan avoimemmin näyttäviä ihmisiä kuin suomalaiset, joten pitääkö aina arvioida asioita omasta viitekehyksestä.
Niinpä. Ja usein tulee muutenkin verrattua Promesan juonikuvioita tähän päivään..väärinhän sekin on.
Toisaalta hillitty käytös olisi ollut enemmän tuota aikaa. Kyynelet peitettiin mustalla hunnulla.
Nuo palvelijat olivat tavallisia ihmisiä, jotka haistattelivat muutenkin pitkät ylhäisön tavoille ja hyvä niin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen surujakso oli ylipitkä puolitoistatuntinen. Cruzin poistuminen oli naurettavan pitkäpiimäinen puheineen ja käsirautoineen.
Cruzin lähtö oli mun mielestäni liian lyhyt. Sitä oli odotettu niin kauan että en ehtinyt edes pitkästyä. Jostain kumman syystä en pitkästynyt itkuihinkaan. Pian ja Martinan itkujaksot kyllä raivostuttivat. No, Pia itkee jatkuvasti, syytettäiskö jälleen käsikirjoitusta : ))))
Voi olla, että tämä on todettu täällä jo lukuisia kertoja, mutta Píaa parempaa itkijää ei La Promesassa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytetäänkö jälleen käsikirjoitusta Pian itkuista? Voi hyvää päivää sentään. Sinä sitten ilmeisesti luulet, että hän ihan muuten vain itkee. 😆
Kyllä näyttelijä itsekin jostain päättää, miten tulkitsee hahmoa. Pian kasvot ovat koko ajan vääristyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että tämä on todettu täällä jo lukuisia kertoja, mutta Píaa parempaa itkijää ei La Promesassa olekaan.
Omistettu Piiulille: "Jos helmiä kyyneleet ois, mua rikkaaksi mainita vois."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo palvelijat olivat tavallisia ihmisiä, jotka haistattelivat muutenk
Tavalliset ihmiset olivat tottuneempia karuihin kohtaloihin ja vähän karaistuneet enemmän. Ylhäisön naiset pyörtyilivät ja itkivät.
Piahan sanoi jollekin (en nyt muista kelle vai oliko niitä tyyppejä monta) että hän ei pääse koskaan henkisesti sen yli jos Jana ei selviäkään. Että se tuska ei lopu hänellä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Pyörryttää.
Nyt loppuu top tykkänään se pyörtyileminen! Pysy makuuasennossa, jos seisominen ja liikkuminen ovat sinulle niin vaikeita asioita!
LoRenZO sanoi että vai kuka sanoi , että Cruz tuli hulluksi vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näyttelijä itsekin jostain päättää, miten tulkitsee hahmoa. Pian kasvot ovat koko ajan vääristyneet.
Johtuu varmaan siitäkin, että on kokenut tosi kovia elämässään ja kokee edelleen!
Cruz myrkytti Elisan kissankin. Ekat jaksot oli just parhaita kun nää huppupäät ampuu Doloresta. Leocadia kertoi paronin huppupää joukosta Janalle. Koskaan ei käännökset osu ihan kohdilleen koska sama sana tarkoittaa eri tilanteissa montaa eri asiaa . Näin se on myös enkun kielessä. Ja suomen. Sitä saattaa kuusi sanan kanssakin olla muumaalaiset ihmeissään. Siinäpä mietitte.
Näyttää siltä, että nyt Pia on trollien hampaissa. Monet muut hahmot ovatkin jo kokeneet saman.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ampui Janan?
Leocadia. Sama myrkytti myöhemmin kun näytti että Jana toipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi mitä ? Hän on valtavan kaunis omassa arkisessa elämässään. Naimisissa ja pari muksua ainakin.
Pia on oikeasti 3 lapsen äiti ja entinen voimistelija, näkyy kyllä ryhdissä. Kuten Petrakin hyvä ryhti tanssit näkyy.