Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (29467)

Vierailija
29181/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai putosi Manuelin lentokone ja päätyi naimisiin Jimenan kanssa. 🤣

Putosi kun lähti lentämään yöllä järkyttyneenä siitä, että Jana ei tullutkaan mukaan.

Mitä hourit ?

Vierailija
29182/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi sen Pian ja Cruzin sopimuksen  jolla taattiin  Diegopojan koulutus täysi-ikäiseksi asti.  Tietääkö  Alonso siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29183/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai putosi Manuelin lentokone ja päätyi naimisiin Jimenan kanssa. 🤣

Putosi kun lähti lentämään yöllä järkyttyneenä siitä, että Jana ei tullutkaan mukaan.

Ei Jimena pudonneen lentokoneen kanssa mennyt naimisiin. Kirjoita oikein.

Vierailija
29184/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra sairastelee vakavasti. Olisiko ikävä asia jos hän myös lähtisi sarjasta? Varmaan yksi alkuperäisistä palvelussa. Minä olen hiukan vaiheessa että ehkä saisi mennä 🤔

Minä haluaisin hänen pysyvän sarjassa. On hyvä kasvonäyttelijä, muistan aina sen ilmeen, millä katsoi sitä valepappia, tais olla rakastunut. Välillä käy pehmeämpi ilme kasvoilla , sitten taas kovenee, ettei vain näyttäis sitä herkempää puolta.

Saisi mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa. Aina vihanen , tai murjottaa vihaisena

Petralla ei ole koko aikana ollut  ystävää  jolle olisi  voinut avautua. Tiukka vihainen ilme ja paha puhetapa, kaikki on  olleet haluttomia edes  yrittämään lähempää tuttavuutta. 

Vierailija
29185/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Manuel ja pappi Samuel, komeat miehet

Vierailija
29186/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö kiltteys miehekkyyden, kuten joku täällä kirjoitti Manuelin kohdalla? Hänellä on hyvä luonne ja tulee kaikkien kanssa toimeen eikä halua loukata ketään. Helposti voi uskoa, että aikamoinen velikulta myös sarjan ulkopuolella hurmaavine hymyineen. Ja ainakin minun mielestäni sarjan parhaan näköinen mies. Ei ihme, että Jana oli myyty ensi tapaamisella. Ja rantakohtaus Manuelin ja Janan välillä oli kyllä eroottisinta antia tässä sarjassa. Kyllä papin ja Marian "nuori, viaton" rakkaus jää kauas taakse. 😆

Vierailija
29187/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikolla käynti voi auttaa asiaa.

Vierailija
29188/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra sairastelee vakavasti. Olisiko ikävä asia jos hän myös lähtisi sarjasta? Varmaan yksi alkuperäisistä palvelussa. Minä olen hiukan vaiheessa että ehkä saisi mennä 🤔

Minä haluaisin hänen pysyvän sarjassa. On hyvä kasvonäyttelijä, muistan aina sen ilmeen, millä katsoi sitä valepappia, tais olla rakastunut. Välillä käy pehmeämpi ilme kasvoilla , sitten taas kovenee, ettei vain näyttäis sitä herkempää puolta.

Saisi mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa. Aina vihanen , tai murjottaa vihaisena

Petralla ei ole koko aikana ollut  ystävää  jolle olisi  voinut avautua. Tiukka vihainen ilme ja paha puhetapa, kaikki on 

Eikö edes Santos?

Vierailija
29189/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruz vaikutti hiukan häkeltyneeltä ensin kun Leocadia ja sitten kun jäi kiinni tästä.  Yllätys mutta kaikissa muissa on joku vika ja muut on tyhmiä kuin syyllisiä kaikkeen. Cruz on niin syytön mihinkään koskaan . Tomasin murhaankaan tai Alonson veljen .  Lorenzo outolintu. 

Vierailija
29190/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petralla ei ole koko aikana ollut  ystävää  jolle olisi  voinut avautua. Ti

Enpä usko  että Santosille on kertonut menneisyydestään. Siksi  varmaan niin ilkeä ja hapan  kun on hillonnur kaiken sisälle mieleensä. 

Vierailija
29191/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petralla ei ole koko aikana ollut  ystävää  jolle olisi  voinut avautua. Ti

Jo ennen Santosia Petra lähestyi inhimillisemmin Teresaa.

Se saattoi johtua siitä, että Petran poika Feliciano ja Teresa olivat toisiinsa rakastunut kihlapari häitä suunnitellen. Häitä ei koskaan vietetty, koska Feliciano menehtyi Curroon suunnatun murhayrityksen seurauksena.

Petra kertoi Teresalle itsestään ja elämästään hyvinkin koskettavalla tavalla. 

Vierailija
29192/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jana oli myrkytetty myös kuin ammuttu.  Leocadia jääkö kiinni omista rikoksistaan .  Älytöntä toi nyt oli mennä kartomaan että olen Mariana nyt mennään poliisille.   Tai Alonsolle olemme Marcos ja Mariana jotka te yritti tappaa , ryöstää vauvan. Tapoitte Doloreksen.   Mitä järkeä tos oli ?   Leocadia ollut vielä paronin rakastaja. Dolores Alonson rakastaja. 

Vierailija
29193/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antakaa kirjoittaa. Uskonto on tärkeä asia monelle. Ei tuo ketään loukkaa.

Vierailija
29194/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekö kiltteys miehekkyyden, kuten joku täällä kirjoitti Manuelin kohdalla? Hänellä on hyvä luonne ja tulee kaikkien kanssa toimeen eikä halua loukata ketään. Helposti voi uskoa, että aikamoinen velikulta myös sarjan ulkopuolella hurmaavine hymyineen. Ja ainakin minun mielestäni sarjan parhaan näköinen mies. Ei ihme, että Jana oli myyty ensi tapaamisella. Ja rantakohtaus Manuelin ja Janan välillä oli kyllä eroottisinta antia tässä sarjassa. Kyllä papin ja Marian "nuori, viaton" rakkaus jää kauas taakse. 😆

Kiltteys ei vie miehekkyyttä mutta tässä tapauksessa Samuel on se maskuliinien mies.

Vierailija
29195/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacobo on myös  hyvinkin  maskuliini, eritavalla kuin Manu.

Vierailija
29196/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia, ja niistähän ei sovi kiistellä.

Vierailija
29197/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jacobo on myös  hyvinkin  maskuliini, eritavalla kuin Manu.

Jacobo on outo lintu. Ei ole päässyt selville, mikä on miehiään. Ehkä on too good to be true, kuten joku aiemmin mainitsi. Toivoisi kuitenkin, että olisi onnistunut suhde Martinalla ja miehellä. Mutta eihän tässä sarjassa sellaisia ole. 

Vierailija
29198/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adriano on niin sexy

Oikea aito namu.

Vierailija
29199/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Manu miehekäs. Miehekkyys ei ole vain ulkoisessa olemuksessa. 

Se on justiinsa näin.

Meinaatko että on piilomiehekäs, kyllä miehekkyys näkyy ja se huomataan heti. 

Vierailija
29200/29467 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://okdiario.com/img/2025/02/19/captura-de-pantalla-2025-02-19-a-la…

Eipä ihan  heti  tunnista ilman roolivarusteita.

Mitä tapahtui?  Pappina niin komea, nyt ihan taviksen näköinen(enkä tarkoita papin asua).

Eipä muutenkaan mitenkään säväytä koko tyyppi. Ihan sama vaikka häipyisi maisemista. 

Ei ole pappi Samuelin lähdössä vielä minnekään. 

No eipä tarvi katsella kohtauksia, jossa on mukana. Muutenkin rasittava tuo Marian ja papin suhde. 

Nuori, vielä omaa suuntaansa etsivä rak

Nuoria ovat kuitenkin, ja paljon nuorekkaampia rakastumisessaan kuin vanhaa paria muistuttava Manuel ja Jana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi