La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (29467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://okdiario.com/img/2025/02/19/captura-de-pantalla-2025-02-19-a-la…
Eipä ihan heti tunnista ilman roolivarusteita.
Mitä tapahtui? Pappina niin komea, nyt ihan taviksen näköinen(enkä tarkoita papin asua).
Eipä muutenkaan mitenkään säväytä koko tyyppi. Ihan sama vaikka häipyisi maisemista.
Ei ole pappi Samuel lähdössä vielä minnekään.
Ja siitä minä iloitsen.
Nyt vaan eteenpäin Marian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://okdiario.com/img/2025/02/19/captura-de-pantalla-2025-02-19-a-la…
Eipä ihan heti tunnista ilman roolivarusteita.
Mitä tapahtui? Pappina niin komea, nyt ihan taviksen näköinen(enkä tarkoita papin asua).
Eipä muutenkaan mitenkään säväytä koko tyyppi. Ihan sama vaikka häipyisi maisemista.
Samuel saisi vielä kerran käydä pesulla järvessä ja nauttia oikein kunnolla virkistävästä vedestä. Saisimme silmänruokaa.Löytyyhän varmaan tuolta netistä vastaavaa materiaalia, jos on noin silmänruoan perään. Minua ei ko. mies sävähdytä sen enempää vähäpukeisena kuin kaavussakaan. Manuel on ainut miehek
Se Samuelin järvipesu oli sarjan raikkain helmi, ihana oli myös moottoripyöräily Marian kanssa. Oli kihelmöivää erotiikkaa, nautinnollisempaa kuin Manuelin ja Janan rantasessio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy Leocadian pitkä puheenvuoro Janalle ennenkuin ampui?
Miksi Leocadia ampui Janan?Itse olen tuon kohtauksen nähnyt RTVE-palvelusta, mutta käsittääkseni tuota kohtausta ei ole vielä missään muualla netissä. Toki tuon kohtauksen näkee, kun tekee RTVE-nettisivuilla
Oletko saanut selkoa mitä Leo puhuu? Onko mahdollista englanniksi käännettynä?
RTVE-palvelussa saa tekstitykset. Jos valitsee espanjan kielen ja on asettanut käytetyssä selaimessa suomen kielen käännöksen, niin tekstit kääntyy suomeksi.
Aion analysoida tätä sarjaa asteittain.
Jakso, jossa paljastuu, kuka murhasi Janan, on 670. Tuo kohtaus löytyy jakson lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Jakso, jossa paljastuu, kuka murhasi Janan, on 670. Tuo kohtaus löytyy jakson lopusta.
Monesko jakso se on tällä neljännellä kaudella, jossa on 250 jaksoa?
Vierailija kirjoitti:
Petra sairastelee vakavasti. Olisiko ikävä asia jos hän myös lähtisi sarjasta? Varmaan yksi alkuperäisistä palvelussa. Minä olen hiukan vaiheessa että ehkä saisi mennä 🤔
Minä haluaisin hänen pysyvän sarjassa. On hyvä kasvonäyttelijä, muistan aina sen ilmeen, millä katsoi sitä valepappia, tais olla rakastunut. Välillä käy pehmeämpi ilme kasvoilla , sitten taas kovenee, ettei vain näyttäis sitä herkempää puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko jakso se on tällä neljännellä kaudella, jossa on 250 jaksoa?
Jakson numeron täytyy silloin olla 179. Jakso 670 miinus kolmen edellisten kausien jaksomäärät 250 - 119 - 122. Jakso on 179/250. Tänään tulee telkkarista 59/250.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra sairastelee vakavasti. Olisiko ikävä asia jos hän myös lähtisi sarjasta? Varmaan yksi alkuperäisistä palvelussa. Minä olen hiukan vaiheessa että ehkä saisi mennä 🤔
Minä haluaisin hänen pysyvän sarjassa. On hyvä kasvonäyttelijä, muistan aina sen ilmeen, millä katsoi sitä valepappia, tais olla rakastunut. Välillä käy pehmeämpi ilme kasvoilla , sitten taas kovenee, ettei vain näyttäis sitä herkempää puolta.
Huono tilanne uuden päähovimestarin aikana kun Petrakaan ei uskalla näyttää heikkouttaan . Sairaana yrittää pysyä työssä ja siksi kiukuttelee vieläki enemmän työporukalle. Maria koettaa paikata niitä tehtäviä minkä osaa ja ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Leocadia ampui Janan?Itse olen tuon kohtauksen nähnyt RTVE-palvelusta, mutta käsittääkseni tuota kohtausta ei ole vielä missään muualla netissä. Toki tuon kohtauksen näkee, kun tekee RTVE-nettisivuilla
RTVE-palvelussa saa tekstitykset. Jos valitsee espanjan kielen ja on asettanut käytetyssä selaimessa suomen kielen käännöksen, niin tekstit kääntyy suomeksi.
Minulla ei. Chromeselaimella olen laittanut tuon säädön. Kielivalintoja RTVE ei tarjoa ainakaan nyt kuin espanjan. Ja ei siis käännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Petra-hahmo poistua.
On Manu miehekäs. Miehekkyys ei ole vain ulkoisessa olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
On Manu miehekäs. Miehekkyys ei ole vain ulkoisessa olemuksessa.
Se on justiinsa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RTVE-palvelussa saa tekstitykset. Jos valitsee espanjan kielen ja on asettanut käytetyssä selaimessa suomen kielen käännöksen, niin tekstit kääntyy suomeksi.Minulla ei. Chromeselaimella olen lai
Vaihda selainta, jolla avaat RTVE-palvelun.
Tuosta Anan suudelmasta jankkaamisesta, ja sen toisen naisen (en muista nimeä) samasta asiasta jankkaamisesta Alonsolle: Kun on erittäin itsekeskeinen ihminen ja vielä sillä tavalla harhainen että kuvittelee koko maailman pyörivän oman tahtonsa mukaan, niin toimii juuri noin. On vakuuttanut siitä, että koska minä tahdon niin jankkaamalla saan tuon toisen taipumaan tahtooni.
Vierailija kirjoitti:
Vai putosi Manuelin lentokone ja päätyi naimisiin Jimenan kanssa. 🤣
Putosi kun lähti lentämään yöllä järkyttyneenä siitä, että Jana ei tullutkaan mukaan.
Jana kyllä kohtelee kuin pikkupoikaa kun suojelee Manuelia aina vaan Cruziin liittyviltä tosiasioilta. ei luota siihen että Manuelissa on riittävästi aikuista ja miestä suojelemaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi mennä niin kauas kuin pippuri kasvaa. Aina vihanen , tai murjottaa vihaisena
Minä en kyllä mitään erityisen miehekästä Manuelista löydä. Kiltti poikahan tuo on.