La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28196)
Eikö kaikki osaa kirjoittaa lainaamansa tekstin perään.
1. Lainaa
2. Rivinvaihto, että kursori tulee vasempaan reunaan.
3. Kirjoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen olettanut että Dolores on ollut naimisissa Janan isän kanssa, mutta tosiaan jäi leskeksi miehen kuoltua. Eihän siinä nainen omaa avioasemaansa menetä. Doloresille tuli salasutinaa yläkerran kanssa ja syntyi Curro. Sen takia Dolores varmasti siirrettinkin pois. Kuka muuten Mariaa ja Janaa uusimmassa jaksossa stalkkasi?
Curro.
Doloreksellä on ollut sutinaa Alonson kanssa, Curro on siis Alanson poika. Ja eiköhän itse Cruz ole Doloresin murhan takana, koska jos Curro on vasta 17-18v, niin silloinhan Alanso on pettänyt Cruzia, koska Manuel ja siskonsa ovat Curroa vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen olettanut että Dolores on ollut naimisissa Janan isän kanssa, mutta tosiaan jäi leskeksi miehen kuoltua. Eihän siinä nainen omaa avioasemaansa menetä. Doloresille tuli salasutinaa yläkerran kanssa ja syntyi Curro. Sen takia Dolores varmasti siirrettinkin pois. Kuka muuten Mariaa ja Janaa uusimmassa jaksossa stalkkasi?
Curro.
Minä ajattelin stalkkerin olevan Dolores:in kaveri Ramona. Tulee kuitenkin sarjaan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Curro.
Minä ajattelin stalkkerin olevan Dolores:in kaveri Ramona. Tulee kuitenkin sarjaan kohta.
Curro itse sanoi myöhemmin kartanossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimena ottaa imettäjän tulevalle (mielikuvitus)lapselleen. Imettäjän on jätettävä koira ulos kuulemma. Kaikilla imettäjillä oli koira, joita imettivät, ettei maidon tulo lakkaa.
Voisiko oudompaa enää olla 🤪
Tietääkö joku tästä asiasta enemmän. Siis koira! Mä en usko, ja jos tää ei ole totta niin tulipahan kirjoittajilta oikee täysfarssimoka. Kuulostaa kyllä aika perverssiltä.
Kyllä maanantain jaksossa on juuri nuo jutut
Joo on on, mutta tarkoitin Tietääkö joku oikeassa elämässä olleista imettäjäjutuista? Että miten ne on menneet ja onko tää totta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki osaa kirjoittaa lainaamansa tekstin perään.
1. Lainaa
2. Rivinvaihto, että kursori tulee vasempaan reunaan.
3. Kirjoita
Ei tää anna joka kerta lainata, ja välillä vaikka voi lainata ja kuinka kirjoittaa oikeasta kohdasta, niin saattaa kaikki tekstit olla harmaalla. Eli ei ole aina taidosta kiinni.
Häiritsee koomiset epäloogisuudet. Vuosikymmeniä tyhjänä olleessa talossa ei ole pölyä tavaroiden päällä. Vuosikymmeniä puunoksassa roikkunut keinu - narut ovat kuin uudet. No, saduissa kaikki on mahdollista.
Pia on kaunis hymyillessään:). Vatsakin on jo kasvanut (vihdoin).
Vierailija kirjoitti:
Pia on kaunis hymyillessään:). Vatsakin on jo kasvanut (vihdoin).
Niin, hän ei ole tyypillisesti? kaunis, mutta erittäin mielenkiintoiset kasvot ja myöskin osaa ilmeillään näytellä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee koomiset epäloogisuudet. Vuosikymmeniä tyhjänä olleessa talossa ei ole pölyä tavaroiden päällä. Vuosikymmeniä puunoksassa roikkunut keinu - narut ovat kuin uudet. No, saduissa kaikki on mahdollista.
Juu. Ja ne kaikki palvelijat tekee muka niiiin kovasti töitä, siis kuljeskelee edestakaisin pölyhuiska tai rätti kädessä ja juoruaa. Ihan totaalisen hyödyttömän näköistä suurin osa niitten toiminnasta.
Hei hei hei
Muistutus
Jos on ihan pakko kirjoitella juonipaljastuksia, niin yrittäkää muistaa laittaa niitä varoituksia.
Joiltakin oikeasti pilaa katsomiskokemusta.
Tää on hauska ketju, kun voi " reaaliajassa " analysoida ja spekuloida, ei haluaisi lopettaa lukemista!
alkuun iso
V A R O I T U S ! ! !
JUONIPALJASTUKSIA !!!
Iso KIITOS!
Ei tarvi varoitella juonipaljastuksia! Jos jotain ahdistaa niin mene La promesan fb sivulle, siellä asuu tylsyys ja ei paljastella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi varoitella juonipaljastuksia! Jos jotain ahdistaa niin mene La promesan fb sivulle, siellä asuu tylsyys ja ei paljastella mitään.
Olisi ystävistä. Ei kai ole niin iso vaiva. Miksi pitäisi häätää osa keskustelijoista muualle? Itse en ainakaan mielelläni käytä fb:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ystävistä. Ei kai ole niin iso vaiva. Miksi pitäisi häätää osa keskustelijoista muualle? Itse en ainakaan mielelläni käytä fb:a.
Ystävällistä. Mokoma tekstinkorjaus!
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja on täpötäynnä epäloogisuuksia ja onnetonta käsikirjoitusta. En tiedä, mitä kaikkea ketjussa on puhuttu, mutta tässä muutama:
- Yhdessä jaksossa Alonso allekirjoittaa paperin, jossa näkyy päiväys 23. toukokuuta. Tarina on edennyt korkeintaan muutaman päivän verran, kun ulkokuvissa on selvästi talvi. Muutenkin kesä ja talvi vaihtelevat useaan kertaan muutaman kuukauden sisällä. Lintujen kevätsoidinlaulua on äänimaisemana ihan mihin vuodenaikaan tahansa.
- Talo on täynnä porukkaa ja kaikkia kytätään koko ajan. Silti joukko palvelijoita onnistuu raahaamaan ruumiin ulos keskellä yötä kenenkään huomaamatta.
- Manuel ja Jana suutelevat keskellä päivää kartanon edessä ja taaskaan ei kukaan huomaa.
- Muuten jokaista salaisuutta pantataan ja siitä valehdellaan keskimäärin 10 jakson ajan, mutta eka jaksossa Jana liversi kaiken kovaonniselle Tomasille.
- Ei sitten kenellekään arvuuttelijalle tullut mieleen Tomasin oikea murhaaja? Tai minne kapteeni piiloutui mentyään Elisan huoneeseen? Kaikin puolin tulee olo, että kartanon porukka on äärimmäisen hidasälyistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimena ottaa imettäjän tulevalle (mielikuvitus)lapselleen. Imettäjän on jätettävä koira ulos kuulemma. Kaikilla imettäjillä oli koira, joita imettivät, ettei maidon tulo lakkaa.
Voisiko oudompaa enää olla 🤪
Tietääkö joku tästä asiasta enemmän. Siis koira! Mä en usko, ja jos tää ei ole totta niin tulipahan kirjoittajilta oikee täysfarssimoka. Kuulostaa kyllä aika perverssiltä.
Kyllä maanantain jaksossa on juuri nuo jutut
Joo on on, mutta tarkoitin Tietääkö joku oikeassa elämässä olleista imettäjäjutuista? Että miten ne on menneet ja onko tää totta?
Ei ole totta. Keksitty juttu. Imettäjällä oma lapsi mukana kun oli imetysreissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja on täpötäynnä epäloogisuuksia ja onnetonta käsikirjoitusta. En tiedä, mitä kaikkea ketjussa on puhuttu, mutta tässä muutama:- Yhdessä jaksossa Alonso allekirjoittaa paperin, jossa näkyy päiväys 23. toukokuuta. Tarina on edennyt korkeintaan muutaman päivän verran, kun ulkokuvissa on selvästi talvi. Muutenkin kesä ja talvi vaihtelevat useaan kertaan muutaman kuukauden sisällä. Lintujen kevätsoidinlaulua on äänimaisemana ihan mihin vuodenaikaan tahansa.
- Talo on täynnä porukkaa ja kaikkia kytätään koko ajan. Silti joukko palvelijoita onnistuu raahaamaan ruumiin ulos keskellä yötä kenenkään huomaamatta.
- Manue
Jo ihan alussa Cruz ja Petra (?) onnistuu raahaamaan sen Tomasin ruumiin ihan eri paikkaan, eikä minnekään muka jäänyt jälkiä asiasta. Ja ylipäätään että se kuoli välittömästi ja äänettömästi ja juurikaan verta vuotamatta sen pienen kirjeveitsen iskuun, kun taas Manuel selviää ainakin kaksi kertaa lentoturmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja on täpötäynnä epäloogisuuksia ja onnetonta käsikirjoitusta. En tiedä, mitä kaikkea ketjussa on puhuttu, mutta tässä muutama:- Yhdessä jaksossa Alonso allekirjoittaa paperin, jossa näkyy päiväys 23. toukokuuta. Tarina on edennyt korkeintaan muutaman päivän verran, kun ulkokuvissa on selvästi talvi. Muutenkin kesä ja talvi vaihtelevat useaan kertaan muutaman kuukauden sisällä. Lintujen kevätsoidinlaulua on äänimaisemana ihan mihin vuodenaikaan tahansa.
- Manue
Samaa mieltä. Sarja on välillä draamaa ja yhtäkkiä muuttuu komediaksi. Cäki vaikuttaa välillä tosi tyhmältä. Thomasin tappoi Cruz, vaan ei sitäkään näytetty varmaksi.
Curro.