La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31527)
Leocadian tyttö onkin kouluttautumassa. sveitsiläisessä yliopistossa. Tuo perhe ei ole aatelinen niin varmaan helppo ollut tehdä päätös asiasta. Toisin kuin Lujani nuoret naiset. Avioliitto ja siihen valmistautuminen on ainoa täysin hyväksyttävä suunta.
Mistähän Leo on omaisuutensa saanut. varakkaalta vaikuttaa. Pystyy jopa tarjoamaan apuja kartanon talousongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Marian käytöksestä tulee mieleen nuori tyttö, joka on kokenut seksuaalisen heräämisen ja ensi-ihastuksen. Pieni koko ja keskimääräistä yksinkertaisempi persoona vahvistavat käsitystä, samoin vahva temperamentti. Toimitaan ennenkuin ajatellaan.
Hahaa... Jotkut vauvalaiset skippaavat La Promesan episodeja ja/tai tiettyjä henkilöitä.
Minä skippaan täällä vauvalla itsepintaisia ja ärsyttäviä mielipiteitä Marian oletetusta infantiilisuudesta, Manuelin nössöydestä, Janan ilmeettömyydestä ja Simonan ja Candelan vaatimattomaksi oletetusta vuorovaikutuksesta - hus hus, pois heti silmistä tällaiset arviot = )
Vierailija kirjoitti:
Marialle tuli varmaa mieluisa työ kun tarjoutuu pesemään Samuelia. Paita pois jne.. istui tuolilla ja Maria pienellä sienellä muka kostutteli.
Ruokaa toi papille. Ihan oli muissa maailmoissa miettien sitä "ihanaa" pesutilannetta. Näytettiin tilannepätkiä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan ja Manuelin väiltä puuttuu se jokin. Nyt menee pelkäksi niitä näitä jutusteluksi. Kuin olisivat olleet aviopari jo vuosikausia.
Ei löydy tippaakaan sykettä heidän välilleen. Vera ja Lope näyttävät enemmän rakastuneelta parilta.
Näin vaikuttaa olevan. Nauratti, kun joku oli tänne kirjoittanut suunnilleen niin, että sängyssä Manu katsoo Janaa silmiin ja vuodattaa onneaan, mutta on leukaan asti napitettu paita päällä, eikä näy merkkiäkään, että paita jossain välissä lähtisi päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leocadia uskaltaa tulla Cruzin kartanoon vaikka aikoinaan yritti tappaa hänet. Koston tarve mahtaa olla kova. Ehkä pyrkii Aloson itselleen valloittamaan ja koko omaisuuden myös.
Tuli vaan mieleen, että tietääköhän Leocadia Cruzin yrittäneen murhauttaa hänet?
Taitaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marian käytöksestä tulee mieleen nuori tyttö, joka on kokenut seksuaalisen heräämisen ja ensi-ihastuksen. Pieni koko ja keskimääräistä yksinkertaisempi persoona vahvistavat käsitystä, samoin vahva temperamentti. Toimitaan ennenkuin ajatellaan.
Hahaa... Jotkut vauvalaiset skippaavat La Promesan episodeja ja/tai tiettyjä henkilöitä.
Minä skippaan täällä vauvalla itsepintaisia ja ärsyttäviä mielipiteitä Marian oletetusta infantiilisuudesta, Manuelin nössöydestä, Janan ilmeettömyydestä ja Simonan ja Candelan vaatimattomaksi oletetusta vuorovaikutuksesta - hus hus, pois heti silmistä tällaiset arviot = )
Et näemmä kuitenkaan skippaa, kun olet hyvin tietoinen näistä kirjoitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Samuel on poikamies, ja poikamiesten kädet ovat tunnetusti väsyneet.
Kyllä poikamiehet näppäriä käsistään ovat aina halutessaan. Rintaliivitkin aukeaa hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruz on liian pitkä nainen.
Minusta pituudella just hyvin korostuu valta-asema talossa. Taitaa kuitenkin olla Alonsoa hiukan lyhyempi kun on ilman kenkiä.
Siinä ja siinä, Cruz on myös ylväsryhtinen markiisitar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta pituudella just hyvin korostuu valta-asema talossa. Taitaa kuitenkin olla Alonsoa hiukan lyhyempi kun on ilman kenkiä.
Miehistä ainakin Santos on markiisitarta lyhyempi.
Santos on pieni hento hiirulainen
Marialle oikein sopiva. Vielä ei olla päästy tietämään minkä luonteinen. Santos on pohjimmiltaan. Petra muokkaamaan versio nyt.
Onko María Fernández jo ylistänyt kenellekään Samuelin ulkonäköä?
Mielenkiintoni sarjaan lopahti, kun Jana ja Manuel avioituivat. Mitään ei edelleenkään selvitetä, pelkkää tyhjän jauhamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ainakin Santos on markiisitarta lyhyempi.
Santos on pieni hento hiirulainen
Marialle oikein sopiva. Vielä ei olla päästy tietämään minkä luonteinen. Santos on pohjimmiltaan. Petra muokkaamaan versio nyt.
Olihan tyyppi alusta asti ikäväluonteinen jo ennen Petran vaikutustakin. Varmaan katreroitunut äidittömyyteen ja isänsä vaikenemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leocadia uskaltaa tulla Cruzin kartanoon vaikka aikoinaan yritti tappaa hänet. Koston tarve mahtaa olla kova. Ehkä pyrkii Aloson itselleen valloittamaan ja koko omaisuuden myös.
Ja jos nyt sattuukin olemaan myös niin, että Manuel tosiaankin on oikeasti Leocadian poika (ulkonäkökin sopis kuvioon..), niin suunnitelmahan olis hyvin looginenkin, kunhan Alonsollekin alkaa pikkuhiljaa paljastumaan Cruzin touhut...
No, niin pitäisi kaiken järjen mukaan tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta katsoon viikon jaksoja. Tuo Vera on sitten sievä nainen. Sievä-sanaa ei nykyään kovin ahkeraan käytetä mutta mun mielestä Vera on just sievä. Kauniita he ovat kaikki mutta Vera viehättää ilmeikkäillä silmillään, pientä ilkikurisuutta katseessa silloin tällöin. Ovat yleensä niin vakavaa porukkaa kartano tulvillaan. Viesteistä päätellen ei ole tuoreen avioparin suhteen odotettavissa yhtään mitään. Sitä samaa lässytystä, voi Manuel, löydä itsestäs mies.
Minä olen alusta alkaen ihaillut Veraa. Suloinen nainen ja kaikille ystävällinen. Janan kanssa 2 kauneinta koko sarjassa tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta katsoon viikon jaksoja. Tuo Vera on sitten sievä nainen. Sievä-sanaa ei nykyään kovin ahkeraan käytetä mutta mun mielestä Vera on just sievä. Kauniita he ovat kaikki mutta Vera viehättää ilmeikkäillä silmillään, pientä ilkikurisuutta katseessa silloin tällöin. Ovat yleensä niin vakavaa porukkaa kartano tulvillaan. Viesteistä päätellen ei ole tuoreen avioparin suhteen odotettavissa yhtään mitään. Sitä samaa lässytystä, voi Manuel, löydä itsestäs mies.
Minä olen alusta alkaen ihaillut Veraa. Suloinen nainen ja kaikille ystävällinen. Janan kanssa 2 kauneinta koko sarjassa tähän asti.
Vera on sievä ja hänellä on paikkansa mutta päähenkilöksi liian "hajuton ja mauton".
On tuo kyllä koominen kartano, kun tuoretta aviopariakaan ei haluttaisi päästää häämatkalle. Taitaa olla niin, että ainoastaan Alonson ja Cruzin tyttäressä oli rohkeutta jättää kartano ja ruveta elämään omillaan. Muut elävät mieluummin huonossa ilmapiirissä kuin että lähtevät.
Muistan Eugenian hermokohtauksen oikein hyvin. Se oli yksi La Promesan kliimaksikohtauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera on sievä ja hänellä on paikkansa mutta päähenkilöksi liian "hajuton ja mauton".
Jospa roolissa on pyydetty olemaan hiukan vaisu ja pidättyväinen. Kuitenkin hän on saanut aatelisen kasvatuksen johon ei kuulu suunapäänä räpättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veran näyttelijässä on luontaista viehkeyttä. Hän olisi sopinut myös Manulle pariksi. Mutta Vera on niin rakastunut Lopeen, ettei tuo kuvio ole mahdollinen. Siis Janan kuoleman jälkeen.