Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (31501)

Vierailija
24561/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santos --> Santtu.

Vierailija
24562/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänpä ajassa eteenpäin kymmenen vuotta siitä, kun La Promesan tekeminen ja näyttäminen on päättynyt. Kenet kartanon henkilöistä uskoisit muistavasi vielä silloinkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24563/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänpä ajassa eteenpäin kymmenen vuotta siitä, kun La Promesan tekeminen ja näyttäminen on päättynyt. Kenet kartanon henkilöistä uskoisit muistavasi vielä silloinkin? 

Jana

Vierailija
24564/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä ricardon tavasta viedä etusormi suuhun tai huulten yläpuolelle tai lähettyville, on toki sanonta että menee sormi suuhun, mutta itselle tulee mieleen pikkulapset siitä tavasta ja ricardo on aikuinen mies. ehkä vaimon jättäminen sitten herätti pienen hätääntyneen pojan hänen sisällään. itse vaan pidän siitä että mies on vahvempi, joten tuo ei niin minua miellytä.

Vierailija
24565/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin  muistan yhtkään Lujanin asukasta. Ei ne ole niin tärkeitä.

Vierailija
24566/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lorenzo ei haluaisi päästää Martinaa kyläilemään Julien perheen luokse?

Todella huvittavaa tosiaankin. Tuo äijä loisii kartanossa ja puuttuu kaikkiin asioihin. Lisäksi aiheuttaa koko ajan pahaa. Todella vastenmielinen tyyppi. 👎

Vierailija
24567/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorella on hienot lakupötköt silmien yläpuolella. Harvemmin näkee noin paksut.

Vierailija
24568/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manun muistan. 

Vierailija
24569/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simonan ja Candelan

Vierailija
24570/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pidä ricardon tavasta viedä etusormi suuhun tai huulten yläpuolelle tai lähettyville, on toki sanonta että menee sormi suuhun, mutta itselle tulee mieleen pikkulapset siitä tavasta ja ricardo on aikuinen mies. ehkä vaimon jättäminen sitten herätti pienen hätääntyneen pojan hänen sisällään. itse vaan pidän siitä että mies on vahvempi, joten tuo ei niin minua miellytä.

Manuelilla on sama huono tapa.

Vierailija
24571/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
24572/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin  muistan yhtkään Lujanin asukasta. Ei ne ole niin tärkeitä.

Ne on kaikki tärkeitä, Jimenan kiero persoona herätti joukon eri tunteita, ehkä jopa koko tunneskaalan.

Vierailija
24573/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Maurosta puhutaan niin paljon? Eihän se enää ole mukana.  Epäsiisti tyyppi.

Eihän Mauroa voi kukaan itsestään tykkäävä nainen unohtaa.

Kyllä minäkin itsestäni tykkään, maurolla ei ole siihen osaa eikä arpaa. 

Olet siis Mauron salafani, paljastit itsesi tarttumalla " syöttiin "

Niele nyt vaan pettymyksesi! Alapeukkuja sait, etkä kestä sitä. Joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt. 

Nyt heittäydyit hieman ilkeäksi.

💪🏿

Vierailija
24574/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lorenzo ei haluaisi päästää Martinaa kyläilemään Julien perheen luokse?

Todella huvittavaa tosiaankin. Tuo äijä loisii kartanossa ja puuttuu kaikkiin asioihin. Lisäksi aiheuttaa koko ajan pahaa. Todella vastenmielinen tyyppi. 👎

Niinpä, mutta kyllä niitä pahan aiheuttajia kartanossa riittää muitakin. Lorenzossa on aina ja joka tilanteessa viekkauden takana jotain aitoa.

Vierailija
24575/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaako  teatterin omistajat lipputuloja tai asiakkailta ?  Johtajat?  Myyntituloista?  Anyway nyt vietetään Jana Doloreksen tyttären häitä. Sarja kertoo hyvin ihmisten ilkeydestä , ilkeästi luonteesta . Mutta on myös sirkus tyyppistä komediaa. Lopulta Kapteenikaan ei muista minä vuonna oli viimeksi töissä. Tiukkaa moraalia esittävä Alonsokin ollut tekemässä aviottomia. Muita tuomitseva Petra olikin yksinhuoltaja salaa. Kaikki onkin retkuja. 

Vierailija
24576/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sancho ei ole  " sanko"  EI  edes lausuttuna!!

Voi taivas! Kaikkeen sinä kiinnität huomiota. Kelpaako sankko?!

~ Santso, niin menee suunnilleen oikein. 

Et sitten vit-tuilua huomannu?! 

Halusin vain kertoa, miten tuo sana suunnilleen lausutaan. Kaikki eivät osaa espanjan ääntämistä. Menee myös helposti sekaisin italian kanssa. 

Et oo tosissasi 😳😂. Olen siis tuo, joka katsoo äänettömänä kaikki jaksot. Ei kukaan voi olla noin tosissaan 😅

Vierailija
24577/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria rakastaa yläosattomia poikia joten jos Lope olisi ollut ilman paitaa....

Vierailija
24578/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 10v kun on kulunut tämän sarjan päättymisestä  tuskin mieleen on enää jäänyt mitään tärkeää  muisteltavaa. Ja se ei ole iso vahinko. Näitä saippuasarjoja tulee ja menee.

Vierailija
24579/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet oppinut La Promesasta?

Sain idean opiskella espanjaa Duolingon avulla. Nyt pitäisi hankkia kotiin kielioppi yms., jotta opiskelusta tulisi tehokkaampaa. 

Olen myös tutustunut Espanjan maantietoon ja hieman historiaankin. 

Monella tapaa uskon oppineeni paljon Espanjan historiaa, uskoa vahvisti huippusarja Ena. Duolingossa minulla on italia enkä malta vaihtaa vaikka paljon tarttuu Promesasta mielleen, kielethän toki muistuttavat toisiaan.

Vierailija
24580/31501 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.

Mauro on osoittautunut kusipääksi, kun kiusaa uutta työkaveria siinä missä muutkin. 

Tämä kolahti.

En sano sitä enkä tätä. Täällä ärähdetään herkästi Maurosta tykkääminen. Mies vaikuttaa kuitenkin.

Pitäisi Maurolle myös lähettää pikkareita.

Mä lähetän Maurolle suukon.