La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31501)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Candela myrkyttää.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt.
Lola-nimisistä naisista tulee minulle aina hyvät fibat. Esimerkkinä mainittakoon Lola Albright, joka oli melkoinen namupala. Klassinen kaunotar.
Miksi Lorenzo ei haluaisi päästää Martinaa kyläilemään Julien perheen luokse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Candela myrkyttää.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt.
Candelahan aina heittää jotain henkilökohtaista, tarkottanee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lola-nimisistä naisista tulee minulle aina hyvät fibat. Esimerkkinä mainittakoon Lola Albright, joka oli melkoinen namupala. Klassinen kaunotar.
Italialainen poliisisarja oliko se nyt komisario Lolita Lobonossi ilmeisesti antoi viitteitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää toivomassa Ylen sivuilla Cable Girls eli Keskustytöt niin saataisiin lisää Mauroa ruutuun!
Mauro on KUNINGAS.
Katsoin pari jaksoa Netflixixtä mutta Mauroa en nähnyt, sensijaan siellä muistaakseni oli Gran Hotelin Juan. Vai oliko se Juan se miespääosan esittäjä, help me, en muista. Tekeekö ikä jo tepposiaan. t. mamma 78
Vastaan itse, se oli Julio.
Laitoin viestin Ylelle ja toivoin "las Chicago del cable" Joskus noihin pyyntöihin vastataan että on jonkun toisen kanavan kaupallinen leffa. Jää nähtäväksi mitä sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on La Promesan väellä vähän parempaa päällä.
www.instagram.com/p/CuJ-Vwcsusp/?img_index=1Onpa Pian näyttelijä kaunis!
Ihan nätti, mutta itse sarjassa mun mielestä jotenkin mielenkiintoisemman näköinen.
Marian näyttelijä taas on mun mielestä siviilinä ainakin näissä kuvissa enemmän edukseen.
Öh, siis ...
Vierailija kirjoitti:
La Promesa on erittäin tyylikäs saippuasarja. Lavastus,puvustus ovat aikakauteen sopivia. Näytteleminen on verrattavissa englantilaisiin sarjoihin,jopa parempaa. Joukossa useampi hyvä luonnenäyttelijä. Pienillä kasvonilmeillä kuvataan suuriakin tunteita. Lähikuvaus sopii ja tukee näyttelemistä. Kahden kerroksen kuvauksessa.valitettavasti toistellaan samoja teemoja liiankin usein,esim .keittiöväen yhteenottoja . Yli 200 jaksoa pitää otteessaan ja Espanjan kielikertaukseenkin sopii mainiosti.
'Nannassa' löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää toivomassa Ylen sivuilla Cable Girls eli Keskustytöt niin saataisiin lisää Mauroa ruutuun!
Mauro on KUNINGAS.
Katsoin pari jaksoa Netflixixtä mutta Mauroa en nähnyt, sensijaan siellä muistaakseni oli Gran Hotelin Juan. Vai oliko se Juan se miespääosan esittäjä, help me, en muista. Tekeekö ikä jo tepposiaan. t. mamma 78
Vastaan itse, se oli Julio.
Laitoin viestin Ylelle ja toivoin "las Chicago del cable" Joskus noihin pyyntöihin vastataan että on jonkun toisen kanavan kaupallinen leffa. Jää nähtäväksi mitä sanovat.
Chicas piti olla tuossa..hitsi oikoluku ehti ensin. :) joko nyt onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan sulho ihastuukin Catalinaan
Toivottavasti saadaan tällä kertaa mukaan oikeasti komea ja fiksu mies!
Mutta kun ei ole saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan näyttelijä ei ole kovin hyvä näyttelijänä, mutta tykkään Manuel-Jana kohtauksista.
Jimenan näyttelijä on hyvä ja pidän myös niistä kohtauksista joissa hän on.
Kelaan yli kaikki Paronittaren kohtaukset, ärsyttää se kielen lipsutus niin paljon. Samoin kelailen yli Draculalta näyttävän kapteenin osuudet.
Viivahuulta en pysty katsomaan yhtään. Ällöttävä naama
Tosi usein tulee kelattua myös Lopen jaarittelut ja Simonan ja Candela höpinät. Ne ovat pelkkää täytettä
Katson siis yhden jakson noin 10 minuutissa :D
Kuka on viivahuuli?
Arvelisin, että Lorenzo.
Vierailija kirjoitti:
Jimena oli ruma morsian. Näytti melkein miehekkäältä lättähattuhunnussa, kun tukka oli latistettu päätä pitkin.
Puhut kuin minun suullani.
Janalla ihan ahdistavan raskaan oloinen häämekko. Cruz tuossakin tahtoo pilata juhlan. Hiuksetkin on kuin kopio Crutzilta. No pääasia kun edes jonkinlaisen vihkimisen saavat, eikö niin. Ei saisi olla liian vaativa kun tilanne tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nokonuukaa. Muillakin hahmoilla on lempinimiä. Hyvin ymmärsi. 🙂
Rómulo voisi olla meikäläisittäin vaikkapa Rompsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nokonuukaa. Muillakin hahmoilla on lempinimiä. Hyvin ymmärsi. 🙂
Rómulo voisi olla meikäläisittäin vaikkapa Rompsu.
Pia vois olla pimpsu.
Alonso on Allu, Romulo on Rompsu, Cruz on Rupsu, Ricardo on Riku mitäs vielä.......Manuel on Manu
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maurosta puhutaan niin paljon? Eihän se enää ole mukana. Epäsiisti tyyppi.
Yksi vakioaiheista, joilla saa reaktioita aikaan.
T. 💩Palstatrolli💩
Vierailija kirjoitti:
Alonso on Allu, Romulo on Rompsu, Cruz on Rupsu, Ricardo on Riku mitäs vielä.......Manuel on Manu
Vera voisi olla ihan vain Veruska.
Sain idean opiskella espanjaa Duolingon avulla. Nyt pitäisi hankkia kotiin kielioppi yms., jotta opiskelusta tulisi tehokkaampaa.
Olen myös tutustunut Espanjan maantietoon ja hieman historiaankin.