Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (31496)

Vierailija
24521/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kelmi kyllä tuo Lorenzo.

Sataprosenttisesti.

Tuo hurmaava ja viekas ovela kettu on lahja tylsyyteen.

Vierailija
24522/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.

Mauro on osoittautunut kusipääksi, kun kiusaa uutta työkaveria siinä missä muutkin. 

Tämä kolahti.

En sano sitä enkä tätä. Täällä ärähdetään herkästi Maurosta tykkääminen. Mies vaikuttaa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24523/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Ricardon avautuminen  perheensä asioista  on aika  kovaa settiä. Ei ihme jos Pia  järkyttyi. Ehtiikö Petra  kertomaan  tietonsa Santosille ennen kuin pojan isä. Toivottavasti kirje ei joudu vääriin käsiin.

Ricardon ja Pia eivät kiinnosta minua yhtään, melkein naurattaa heidän lähestymisensä.

Vierailija
24524/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lorenzo  on kiinnostava. Ainoa  asia  josta en tykkää  on se kun on Curroa  piinannut koko  pojan  iän ajan. Syytön  on siihen että  ryöstettiin perheeseen.

Vierailija
24525/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Ricardon avautuminen  perheensä asioista  on aika  kovaa settiä. Ei ihme jos Pia  järkyttyi. Ehtiikö Petra  kertomaan  tietonsa Santosille ennen kuin pojan isä. Toivottavasti kirje ei joudu vääriin käsiin.

Ricardon ja Pia eivät kiinnosta minua yhtään, melkein naurattaa heidän lähestymisensä.

Petra varmaan  olisi  hyvä  rakas Rikulle 💓

Vierailija
24526/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin hunaja karhuja.

Ei kartanossa ole sellaisia naisia.

Vierailija
24527/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.

Mauro on osoittautunut kusipääksi, kun kiusaa uutta työkaveria siinä missä muutkin. 

Tämä kolahti.

En sano sitä enkä tätä. Täällä ärähdetään herkästi Maurosta tykkääminen. Mies vaikuttaa kuitenkin.

Pitäisi Maurolle myös lähettää pikkareita.

Vierailija
24528/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sancho ei ole  " sanko"  EI  edes lausuttuna!!

Voi taivas! Kaikkeen sinä kiinnität huomiota. Kelpaako sankko?!

~ Santso, niin menee suunnilleen oikein. 

Et sitten vit-tuilua huomannu?! 

Vierailija
24529/31496 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän eroavat toisistaan kuin yö ja päivä. Vaikka eipä silti: vastakohdat tukevat silloin tällöin toisiaan.

Vierailija
24530/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän eroavat toisistaan kuin yö ja päivä. Vaikka eipä silti: vastakohdat tukevat silloin tällöin toisiaan.

Kyllä Petrassakin on pehmeämpi ja rakastava puolensa. Onhan se nähty. Ammatillinen tapa toimia kätkee sen vaan tehokkaasti. 

Vierailija
24531/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin hunaja karhuja.

Ei kartanossa ole sellaisia naisia.

Ei muuten todellakaan ole, ei yhtään vastustamattoman viehättävää naista koreutensa alla. Paronitar Elisa ykköskaudelta taitaa olla ainoa joka osasi viettelyn jalon taidon.

Vierailija
24532/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku on jotenkin sellainen pikku ressukkatyyppi.

Vierailija
24533/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää toivomassa Ylen sivuilla Cable Girls eli Keskustytöt niin saataisiin lisää Mauroa ruutuun! 

Mauro on KUNINGAS.

Katsoin pari jaksoa Netflixixtä mutta Mauroa en nähnyt, sensijaan siellä muistaakseni oli Gran Hotelin Juan. Vai oliko se Juan se miespääosan esittäjä, help me, en muista. Tekeekö ikä jo tepposiaan. t. mamma 78

Vastaan itse, se oli Julio.

Vierailija
24534/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Maurosta puhutaan niin paljon? Eihän se enää ole mukana.  Epäsiisti tyyppi.

Eihän Mauroa voi kukaan itsestään tykkäävä nainen unohtaa.

Kyllä minäkin itsestäni tykkään, maurolla ei ole siihen osaa eikä arpaa. 

Olet siis Mauron salafani, paljastit itsesi tarttumalla " syöttiin "

Niele nyt vaan pettymyksesi! Alapeukkuja sait, etkä kestä sitä. Joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt. 

Nyt heittäydyit hieman ilkeäksi.

Vierailija
24535/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku on jotenkin sellainen pikku ressukkatyyppi.

Herkkyyttä on. Henkisesti nujerrettu kun muija jätti niin törkeästi. Jospa Pian  avulla  saa  itsensä kasattua.

Vierailija
24536/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet oppinut La Promesasta?

Vierailija
24537/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No espanjankielen sanastoa. Mukava kuunnella miten käytetään eri sanontoja yms

Vierailija
24538/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sancho ei ole  " sanko"  EI  edes lausuttuna!!

Voi taivas! Kaikkeen sinä kiinnität huomiota. Kelpaako sankko?!

~ Santso, niin menee suunnilleen oikein. 

Et sitten vit-tuilua huomannu?! 

Halusin vain kertoa, miten tuo sana suunnilleen lausutaan. Kaikki eivät osaa espanjan ääntämistä. Menee myös helposti sekaisin italian kanssa. 

Vierailija
24539/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Petrassakin on pehmeämpi ja rakastava puolensa. Onhan se nähty. Ammatillinen tapa toimia kätkee sen vaan tehokkaasti. 

Kyllä Petra on ilkeä persoona. Hänkin kuitenkin kaipaa hyväksyntää ja yrittää ystävystyä aina jonkun kanssa. Yhtään ystävänaista hänellä ei kartanossa ole. Cruzia ei lasketa. 

Vierailija
24540/31496 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Petrassakin on pehmeämpi ja rakastava puolensa. Onhan se nähty. Ammatillinen tapa toimia kätkee sen

Lähes poikkeuksetta käy niin, että kun Cruz ensin kehuu Petraa jostakin, hyvinhoidetusta työtehtävästä, niin heti perään hän pudottaa tämän maan pinnalle ja käskee menemään matkoihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi