La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.
Mauro on osoittautunut kusipääksi, kun kiusaa uutta työkaveria siinä missä muutkin.
Tämä kolahti.
En sano sitä enkä tätä. Täällä ärähdetään herkästi Maurosta tykkääminen. Mies vaikuttaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Ricardon avautuminen perheensä asioista on aika kovaa settiä. Ei ihme jos Pia järkyttyi. Ehtiikö Petra kertomaan tietonsa Santosille ennen kuin pojan isä. Toivottavasti kirje ei joudu vääriin käsiin.
Ricardon ja Pia eivät kiinnosta minua yhtään, melkein naurattaa heidän lähestymisensä.
Minusta Lorenzo on kiinnostava. Ainoa asia josta en tykkää on se kun on Curroa piinannut koko pojan iän ajan. Syytön on siihen että ryöstettiin perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Ricardon avautuminen perheensä asioista on aika kovaa settiä. Ei ihme jos Pia järkyttyi. Ehtiikö Petra kertomaan tietonsa Santosille ennen kuin pojan isä. Toivottavasti kirje ei joudu vääriin käsiin.
Ricardon ja Pia eivät kiinnosta minua yhtään, melkein naurattaa heidän lähestymisensä.
Petra varmaan olisi hyvä rakas Rikulle 💓
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin hunaja karhuja.
Ei kartanossa ole sellaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.
Mauro on osoittautunut kusipääksi, kun kiusaa uutta työkaveria siinä missä muutkin.
Tämä kolahti.
En sano sitä enkä tätä. Täällä ärähdetään herkästi Maurosta tykkääminen. Mies vaikuttaa kuitenkin.
Pitäisi Maurolle myös lähettää pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sancho ei ole " sanko" EI edes lausuttuna!!
Voi taivas! Kaikkeen sinä kiinnität huomiota. Kelpaako sankko?!
~ Santso, niin menee suunnilleen oikein.
Et sitten vit-tuilua huomannu?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän eroavat toisistaan kuin yö ja päivä. Vaikka eipä silti: vastakohdat tukevat silloin tällöin toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän eroavat toisistaan kuin yö ja päivä. Vaikka eipä silti: vastakohdat tukevat silloin tällöin toisiaan.
Kyllä Petrassakin on pehmeämpi ja rakastava puolensa. Onhan se nähty. Ammatillinen tapa toimia kätkee sen vaan tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vetävät miehiä puoleensa kuin hunaja karhuja.
Ei kartanossa ole sellaisia naisia.
Ei muuten todellakaan ole, ei yhtään vastustamattoman viehättävää naista koreutensa alla. Paronitar Elisa ykköskaudelta taitaa olla ainoa joka osasi viettelyn jalon taidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku on jotenkin sellainen pikku ressukkatyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää toivomassa Ylen sivuilla Cable Girls eli Keskustytöt niin saataisiin lisää Mauroa ruutuun!
Mauro on KUNINGAS.
Katsoin pari jaksoa Netflixixtä mutta Mauroa en nähnyt, sensijaan siellä muistaakseni oli Gran Hotelin Juan. Vai oliko se Juan se miespääosan esittäjä, help me, en muista. Tekeekö ikä jo tepposiaan. t. mamma 78
Vastaan itse, se oli Julio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maurosta puhutaan niin paljon? Eihän se enää ole mukana. Epäsiisti tyyppi.
Eihän Mauroa voi kukaan itsestään tykkäävä nainen unohtaa.
Kyllä minäkin itsestäni tykkään, maurolla ei ole siihen osaa eikä arpaa.
Olet siis Mauron salafani, paljastit itsesi tarttumalla " syöttiin "
Niele nyt vaan pettymyksesi! Alapeukkuja sait, etkä kestä sitä. Joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt.
Nyt heittäydyit hieman ilkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku on jotenkin sellainen pikku ressukkatyyppi.
Herkkyyttä on. Henkisesti nujerrettu kun muija jätti niin törkeästi. Jospa Pian avulla saa itsensä kasattua.
Mitä olet oppinut La Promesasta?
No espanjankielen sanastoa. Mukava kuunnella miten käytetään eri sanontoja yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sancho ei ole " sanko" EI edes lausuttuna!!
Voi taivas! Kaikkeen sinä kiinnität huomiota. Kelpaako sankko?!
~ Santso, niin menee suunnilleen oikein.
Et sitten vit-tuilua huomannu?!
Halusin vain kertoa, miten tuo sana suunnilleen lausutaan. Kaikki eivät osaa espanjan ääntämistä. Menee myös helposti sekaisin italian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Petrassakin on pehmeämpi ja rakastava puolensa. Onhan se nähty. Ammatillinen tapa toimia kätkee sen vaan tehokkaasti.
Kyllä Petra on ilkeä persoona. Hänkin kuitenkin kaipaa hyväksyntää ja yrittää ystävystyä aina jonkun kanssa. Yhtään ystävänaista hänellä ei kartanossa ole. Cruzia ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Petrassakin on pehmeämpi ja rakastava puolensa. Onhan se nähty. Ammatillinen tapa toimia kätkee sen
Lähes poikkeuksetta käy niin, että kun Cruz ensin kehuu Petraa jostakin, hyvinhoidetusta työtehtävästä, niin heti perään hän pudottaa tämän maan pinnalle ja käskee menemään matkoihinsa.
Tuo hurmaava ja viekas ovela kettu on lahja tylsyyteen.