La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28117)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Manuelin ja Janan rakkaustarina on todella epäuskottava, heidän välillään ei ole oikein mitään kemiaa. Jana vain mutristelee suutaan ja toljottelee isoilla silmillään. Kaipaisin vähän nokkelaa sanailua puolin ja toisin Jane Austen tyyliin. Enemmän pilkettä silmäkulmassa mielestäni on Jimenan ja Manuelin välillä.
Käsikirjoitus kyllä osiltaan aika poukkoileva ja epäuskottava. Miten se Manuelkin yhtäkkiä päätti karata Janan kanssa ja kun ei onnistunut, päätti lähteä suorastaan itsetuhoiselle yölennolle. Käsittämätöntä, juurihan hän oli häitä valmistelemassa Jimenan kanssa. Todella impulsiivista käytöstä.
Sarjassa on toki monia mielenkiintoisia henkilöhahmoja Cruz, Petra, Pia, Simona, Lope, Catalina ym. Kyllä Mauroakin ihan mielellään katselee varsinkin ilman paitaa.
Meinasin tykätä kommentistasi, mutta ei pystynytkään, kun viimeinen lause oli aivan vastoin omia mieltymyksiäni :D Mauro - yööööööööööök :D
Petraa saisi joku vähän ahdistella, niin oppisi olemaan. Tai ehkä hän vain nauttisi siitä, läpeensä kiero kun on?
Voi ei......Lope taitaa ihastua Salvadorin "sotaleskeen" Mariaan. Oli sellaista pilkahdusta katseessa. TOIVOTTAVASTI OLEN VÄÄRÄSSÄ.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Manuelin ja Janan rakkaustarina on todella epäuskottava, heidän välillään ei ole oikein mitään kemiaa. Jana vain mutristelee suutaan ja toljottelee isoilla silmillään. Kaipaisin vähän nokkelaa sanailua puolin ja toisin Jane Austen tyyliin. Enemmän pilkettä silmäkulmassa mielestäni on Jimenan ja Manuelin välillä.
Käsikirjoitus kyllä osiltaan aika poukkoileva ja epäuskottava. Miten se Manuelkin yhtäkkiä päätti karata Janan kanssa ja kun ei onnistunut, päätti lähteä suorastaan itsetuhoiselle yölennolle. Käsittämätöntä, juurihan hän oli häitä valmistelemassa Jimenan kanssa. Todella impulsiivista käytöstä.
Sarjassa on toki monia mielenkiintoisia henkilöhahmoja Cruz, Petra, Pia, Simona, Lope, Catalina ym. Kyllä Mauroakin ihan mielellään katselee varsinkin ilman paitaa.
Manuelin ja Janan rakkaustarina ei tosiaan perustu oikeastaan mihinkään, hehän eivät edes juttele saati keskustele toistensa kanssa, eikä Manuel ole koskaan kysynyt mitään Janan elämästä ja menneisyydestä. Janan "ihanuuskin" on vain sitä kaihoisien katseitten heittämistä ruskeilla vasikkamaisilla silmiillä.
Vierailija kirjoitti:
Jana on törkeän kuuma kissa. Catalinaakin voisi panna.
Sä jaksat tuota jauhaa. Laitapa fanikirjettä menemään ja osta menolippu Espanjaan. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Simonan näyttelijä on 86 v. Ei uskoisi.
Hän on kyllä syntynyt 1972.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana on törkeän kuuma kissa. Catalinaakin voisi panna.
Sä jaksat tuota jauhaa. Laitapa fanikirjettä menemään ja osta menolippu Espanjaan. Siitä se lähtee.
Siellä taas joku läski kiukuttelee kun kauniita naisia kehutaan.
Mä tykkään Janasta ja Manuelista eikä heidän keskinäinen kemiansa ole musta epäuskottavaa.
Toivottavasti Manuel tokenee nopeasti, sarja oli tällä viikolla paljon tylsempi ilman häntä.
Huomasitteko muuten, että alku"teksteistä" on poistettu Paronin lisäksi Catalina ja lisätty Curro ja tämä uusi Martina-serkku? Ilmeisesti Catalina ei palaa enää sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa tätä sillä ajatuksella, että tuskinpa jatkan, vaikka espanjaa tykkäänkin harjoitella. Nyt olen kuitenkin jo jaksossa 27!
Hämmentävää tässä on se, että noita kahden kerroksen välisiä suhteita on vähän yhdellä jos toisellakin, muttei Catalinalla, joka on perheestä se, joka on kaikkein maanläheisin.
Ihmettelen ettei Catalinaa ole yritetty naittaa koska ikääkin on . Aivan ihana sarja !
Varmaan siksi, ettei ole Cruzin tytär..
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut kaikki jaksot? Manuelin "karkausyritys" ei tullut mitenkään puskista..
Joskohan ensi viikolla paljastettaisiin, miten "nelikko" sai Paronin hengiltä?
Vierailija kirjoitti:
Joskohan ensi viikolla paljastettaisiin, miten "nelikko" sai Paronin hengiltä?
Kestää vielä varmasti k a u a n ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simonan näyttelijä on 86 v. Ei uskoisi.
Hän on kyllä syntynyt 1972.
Syntynyt vuonna 1936.
Catalinalla ja Manuelilla on varmasti tosielämässä jotain säpinää. Minua häiritsee tämä, kun ovat sarjassa sisarruksia. Kuumaa kemiaa heidän välillään.
Candelan näyttelijä on syntynyt 1974, mutta Simonan näyttelijä 1936. Ikäero ei kyllä ruudussa näy.
Manuel ja Mauro on tosi komeita. On siinä silmäruokaa naisille. Se kieli mua alussa häiritsi. On kyllä sellaista parranpärinää että oksat pois. Muuten olen jäänyt aivan koukkuun ja katson 5 jaksoa kerralla netistä. Mua ei silloin saa tietokoneelta pois kirveelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomas tiesi, kuka oli murhannut Doloresin ja kaapannut pojan. Cruzkin tiesi kaiken, siksi "vaimensi" Tomasin. Ihmettelin, miten hän saikin yöllä verisen miehen raahatuksi jälkiä jättämättä ja ilman silminnäkijöitä toiseen huoneeseen. Karmea nainen !
Tää on mun mielestä hyvä esimerkki siitä, miten sarjan käänteet ovat välillä ihan älyttömiä. Että Cruz muka onnistui tappamaan Tomasin iskemällä jonkun pikkuisen paperiveitsen ihan lähietäisyydeltä kaikkien vaatteiden läpi, riuska nuori mies oli kuollut suunnilleen ennen kuin osui lattiaan, mutta silti verta tuli niin vähän, että mitään jälkiä ei jäänyt daamiin itseensä tai huoneeseen. Sitten ruumis ilmeisesti teleporttaantui itsekseen alakertaan? Koska Cruz tuskin olisi jaksanut kantaa sitä sinne ääneti ja ilman mitään jälkiä missään.
Tähän liittyen se sormus-homma. Mitä hyötyä siitä alunperinkä
Cruz ei kantanut ruumista yksin alakertaan, vaan apuna oli Petra. Näin minä olen ymmärtänyt. Petrahan on muutenkin aika ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Candelan näyttelijä on syntynyt 1974, mutta Simonan näyttelijä 1936. Ikäero ei kyllä ruudussa näy.
Candela näyttää 1954-56 syntyneeltä eli 69-67-vuotiaalta. Samoin Simona.