Mitä taitoa et ole oppinut ?
Oon nyt 40 vuotias ja en vieläkään osaa tai uskalla lähteä polkupyörällä liikkeelle niin että vauhdissa heitetään jalka takakautta rungon yli ja lähdetään ajamaan. Kerran tuota koitin n. 15 vuotiaana ja kaaduin.
Kommentit (32)
En osaa tehdä videotallennuksia enkä oikein käyttäjää mitään esitystekniikkaa ilman että joku seisoo vieressä neuvomassa. Jännittää tuollaiset vekottimet.
Osaa syödä muka "oikein" veitsellä ja haarukalla. Käytän amerikkalaista tapaa.
Ne, jotka ei osaa laittaa ruokaa, niin mitä ihmettä te osaatte? Jos ette pysty kuumentamaan ruokaa mikrolla. Yllätys, yllätys, sekin on ruuanlaittoa.
Osaan viheltää pelkillä huulilla, mutta en sormitaktiikalla, en edes tiedä miten ne sormet pitäisi suuhun asetella että kuuluisi vihellys. Toki melko hyödytön taito, ei ole esiintynyt tarvetta viheltää edes sillä tavoin kuin osaan.
Vierailija kirjoitti:
Taskupysäköinti ei onnistu. Ajokortti minulla on ollut 35 vuotta.
Eikö insinööriä ajeluttaessa tarvinnut suorittaa taskupysäköintiä?
Vierailija kirjoitti:
En osaa kutoa, koulussa ei tarvinnut.
M-58
Ei sitä osaa moni muukaan, kun ensin pitäisi luoda se kangas. Sitä paitsi moni asuu kerrostalossa, joten kangaspuut ei ole mikään järkevä sisustuselementti muutenkaan.
En osaa panna tavaroita paikoilleen, vieläkään. Kotona on yritetty opettaa ja puoliso on yrittänyt opettaa, mutta edelleen jää vasara ja sakset useimmiten mihin sattuu.
Tuo pää edellä hyppääminen (veteen) olis kiva oppia, oon 63v. Tuskin opin.
Osaan ja tiedän jo kaikesta kaiken, kiitos kysymästä. Olenhan kaiken kokenut, oppinut, lukenut ja nähnyt palstamamma. Missioni on valistaa muita.
En vieläkään osaa kääriä jointtia käsin.
En osaa laittaa ruokaa ja leipoa. Mies on aina hoitanut ruokahuollon ja keittiöhommat. Ja olen pian 60v.