Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin yhteys jos esimies on yksi kiusaajista

Vierailija
24.08.2023 |

Työpaikalla

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minulla. Minä olin valehtelija ja jouduin vielä enemmän kiusatuksi sen jälkeen. Kyse ei edes työtehtävistä pelkästään vaan koski synnynnäistä ulkonäköänikin. Meni tosi rajuksi. Irtisanouduin enkä koskaan sen jälkeen saanut enää töitä, koska työtodistuskin on karua katseltavaa. 

Vierailija
22/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimies kiusaa et voi muuta kuin ottaa lopputili ja lähteä pois työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusmieheen, henkilöstöyksikköön tai esimiehen esimieheen (jos tiedät hänet järkityypiksi)

Vierailija
24/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimies kiusaa, tilanne on aika ikävä. Jos mahdollista, olis paras häipyä koko paikasta. Tein niin itse. Toki se johtaa vain siihen, että esimies keksii sitten uuden kiusattavan. 

Vierailija
25/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän työpaikan koosta mutta HR:ään, esimiehen esimieheen, poliisiin jos tilanne oikein paha tai miksei sitten jonnekin ammattiliiton juristiin, tai mikä taho siellä tuollaista hoitaakaan.

Todellisuus vain on se että tilanne työpaikallasi tulee kannaltasi vain huononemaan sen jälkeen kun otat asian esille, etenkin jos olet ainoa jolle esimies aiheuttaa harmia. Jos esimies on yleismulkero jota inhoaa "kaikki", silloin on pienet mahdollisuudet korjata tilanne.

Kannattaa myös rehellisen itsetutkistelun kautta miettiä voisiko itse toimia jotenkin toisin tai jopa sivuuttaa tilanteen.

Vierailija
26/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailevaan firmaan tietysti, mutta pitää olla referenssiä. 

Tämä on oikea vastaus. Ihan turha ruveta itkemään valtuutetuille tai muille, saat vain hankalan maineen etkä todellakaan hyödy siitä.

Ei elämä ole lastentarha jossa kiltit tädit laittavat tuhmat kiusaajat kuriin, ja kantelijoita silitetään päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme