Seurustelusta takaisin tapailusuhteeseen?
Onko onnistunut jollekin? Rakastan miestä, mutta suhde ei vaan tunnu vakavalta vaikka paljon nähdäänkin. Haluaisin takaisin tapailuvaiheeseen, jolloin voisin ehkä etsiä vakavamman suhteen.
Kommentit (41)
Suhteen avaaminen on hyvä idea. Kumpikin voi etsiä mielestään seuraa, mutta ei tarvitse olla yksin.
Mä olen samassa tilanteessa. Hyvä mies, mutta en voi kuvitella tulevaisuutta yhdessä. Erota en vielä halua.
Pidätte miehen siinä sivussa ja etsitte uutta vakavammin otettavaa? Naiset on julmia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pidätte miehen siinä sivussa ja etsitte uutta vakavammin otettavaa? Naiset on julmia otuksia.
Näin miehet on toimineet maailman sivu. Tasa-arvo on koittanut.
Lopeta suhde ja aloita puhtaalta pöydältä uuden miehen kanssa.
Mulla se on onnistunut seurustelusta friends with benefits -tyyppiseen kuvioon. Mutta pidin tärkeänä olla avoin siitä, mikä on homman nimi, se olisi ollut julmaa pitää miestä pelkkänä hätävarana seksiin kunnes parempi löytyy ilman, että mies tietää mikä on homman nimi. Eli ihan avoimesti otin puheeksi suhteen ongelmat, eli pääasiassa sen että minä halusin "perinteistä" parisuhdetta, yhdessä asumista, ehkä lapsiakin, mies taas ei, vaan hänestä olisi ollut loputtomiin mukava vaan tapailla viikonloppuisin, käydä ravintolassa syömässä, elokuvissa, seksiä, ja maanantain tullen omat kämpät ja omat elämät. Mies totesi, ettei ainakaan siinä vaiheessa elämää halunnut samaa kuin minä. Ehdotin että ystävyys voisi jatkua, koska muuten tulimme erinomaisesti ihmisinä toimeen, ja ehkä seksikin jos kumpikin on vielä vapaina. Näin tehtiin, ja seksitapailut jatkuivat kunnes mies muutaman vuoden päästä löysi seurustelukumppanin (joka nykyään on hänen vaimonsa). Ystäviä ollaan edelleen.
Miehelle suhde on odottelua paremman puutteessa tai sitten ei aio koskaan mitään tuon enempää. Jos itse etsit tiivistä parisuhdetta, haluat lapsia ja perhe-elämää (jos olet nuori), niin lopeta suhde kokonaan ja etsi uusi mies. Siitä tulee vain hankaluuksia, että roikotat tuollaista suhdetta, sekä sinulle että miehelle.
Vähän samaa mietin tässä. Eipä tunnu suhde vakavoituvan, vaikka kohta kolme vuotta seurusteltu. Toisaalta kun on syviäkin tunteita toista kohtaan, niin tuskin tapailusta tulisi omalla kohdalla mitään.
Tapailusuhteessa ei tulisi niitä pettymyksiä jos mies ei kutsu mukaan sukulaisen häihin tai kummilapsensa synttäreille. Seurustelusuhteessa tätä on vaikea sulattaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailusuhteessa ei tulisi niitä pettymyksiä jos mies ei kutsu mukaan sukulaisen häihin tai kummilapsensa synttäreille. Seurustelusuhteessa tätä on vaikea sulattaa.
Vaikea sulattaa? En koskaan osallistu kumppanini sukulaisten kissanristiäisiin, eikä hän minun, vaikka olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta. Tuollainen ei tuo mitään lisäarvoa suhteeseen, joten ei kannata uhrata siihen energiaa ja hyvinvointia.
Kiva kun mun ketju on nostettu täällä. Olen päättänyt vielä yrittää puhua miehelle ja sitten erota jos asiat ei muutu. Yksi elämä mulla vaan on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu jo pitkään, mutta tietyt asiat ei vaan edisty.
Ah, se elämän parisuhdepeli jossa pitää edetä tasolta toiselle huippupisteitä tavoitellen. Pelkkä kiva yhdessäolohan kun nyt on aivan liian tylsää, suoritusta, suoritusta!
Meillä lipsuttiin takaisin tapailuasteelle kun kyllästyin yksipuoliseen yhteydenpitoon. Etsin uuden vakavan parisuhteen varmaan pian. Just nyt riittää tää kerran viikossa näkeminen kun seksi vielä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lipsuttiin takaisin tapailuasteelle kun kyllästyin yksipuoliseen yhteydenpitoon. Etsin uuden vakavan parisuhteen varmaan pian. Just nyt riittää tää kerran viikossa näkeminen kun seksi vielä toimii.
Samoja fiiliksiä mulla myös. Kommunikaatio-ongelma ja alkoholi maistuu miehelle liian hyvin. En jaksa enää.
Lopeta suhde kokonaan ja aloita uusi puhtaalta alustalta.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu jos kumpikaan ei enää rakasta ja olette yhdessä vaan seksin ja yksinäisyyden pelon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:tä. Olin suhteessa, jossa kummallakin oli oma elämä ja sitten erikseen se yhteinen aika. Nämä vaan ei kietoutuneet yhteen, joten lopulta etsin miehen jonka kanssa asiat yhdistyi paremmin. Sukulaisten ja ystävien tapaaminen, yhteinen tekeminen oli minulle tärkeää.
Mulle tuo olis painajaista. Kauan sai eksäkin suostutella ennen kuin suostuin pikaisesti käymään kahvilla hänen vanhempiensa luona.
Holvikaaren alla voi jatkaa tapailua kevyesti kosketellen.