Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä tekstaili työkaverille

Vierailija
23.08.2023 |

Luin poikaystäväni tekstiviestit ja sain tietää, että hän on tekstaillut flirttailevia/seksuaalissävytteisiä viestejä työkaverilleen koko meidän suhteen ajan. Lisäksi he ovat joskus vuosia sitten päätyneet humalassa samaan sänkyyn.

Suutuin tietysti, mutta poikaystävä väittää, että se oli vaan heidän välistä läppää eikä mitään ystävyyttä enempää ole meneillään. Pyysin katkaisemaan välit tähän kyseiseen henkilöön (sillä erotuksella, että pakollisissa työasioissa voi edelleen olla yhteydessä), mutta poikaystäväni sanoi, että olen kohtuuton.

Mielipiteitä?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole mitään oikeutta lukea muiden viestejä.

Kyllä, tiedän että tein väärin, mutta se on nyt tehty ja sille ei voi enää mitään. Kiinnostaisi ennemminkin tietää, mitä tekisitte itse, jos olisitte minun tilanteessani. -Ap

Pane kostoksi oman työkaverisi kanssa.

Vierailija
22/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene lukemaan toisten viestejä. Se on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä muutoin on, kunnioittaako mies sinua? Eihän sänkyyn noin vaan päädytä vahinkona, tietoinen päätös se on. Olkoonkin sitten humalassa tai ei.

Vierailija
24/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna sen tehdä tarpeitaan suhunkin.

Vierailija
25/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinä pystyit viestit lukemaan? Onko ukko niin tyhmä, ettei pidä minkäänlaista pääsykoodia puhelimessa, vai varastitko puhelimen ennen kuin puhelin meni lukkoon?

Vierailija
26/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Poikaystäväs panee sinä naista. Älä ole idiootti.

Vierailija
27/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne panee.

Vierailija
28/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten sinä pystyit viestit lukemaan? Onko ukko niin tyhmä, ettei pidä minkäänlaista pääsykoodia puhelimessa, vai varastitko puhelimen ennen kuin puhelin meni lukkoon?

Tiedän hänen koodinsa, koska hän on kertonut sen minulle. Hän tietää myös minun puhelimen koodin. -ap

Vierailija
29/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde teillä muutoin on, kunnioittaako mies sinua? Eihän sänkyyn noin vaan päädytä vahinkona, tietoinen päätös se on. Olkoonkin sitten humalassa tai ei.

Kunnioittaa. Se sänkyyn meneminen ennen meidän suhdetta olisi vielä ollut ok, mutta ne viestit eivät ole, koska ne on lähetetty suhteen aikana. -ap

Vierailija
30/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän hänen koodinsa, koska hän on kertonut sen minulle. Hän tietää myös minun puhelimen koodin. -ap

Uskomatonta typeryyttä molemmilta. Mitään koodeja ei ikinä pidä kertoa toiselle. Ei ihme, että nykyään tapahtuu niin paljon tietoturvamurtoja kun ihmiset kertovat kaiken toisille.

Vierailija
31/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta typeryyttä molemmilta. Mitään koodeja ei ikinä pidä kertoa toiselle. Ei ihme, että nykyään tapahtuu niin paljon tietoturvamurtoja kun ihmiset kertovat kaiken toisille.

Tästä olen kyllä eri mieltä. Parisuhteessa pitäisi mielestäni pystyä jakamaan kaikki.

Vierailija
32/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä kuin siitä, että mitä enemmän heidän suhdettaan kyttäät ja mitä enemmän tästä työkaverista paahdat, sen enemmän poikakaverisi hänestä kiinnostuu ja alkaa ajattelemaan, että siinä voikin olla enemmän kuin pelkkä känninen kertapano ja sen jälkeinen tyhmä läppä.

Eli ei kannata ehdoin tahdoin esitellä poikkikselle, mitä sen työkaverin kanssa voisi olla.

Kaverisuhteetkin voi olla just tommoisia, että läppä vaikuttaa pahalta muiden korviin, itselle vain on jäänyt semmoinen päälle jonkun kanssa.

Vierailija
33/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi vaatia ketään katkaisemaan välejä kehenkään. Voit vain itse katkaista välisi ihmisiin, jotka aiheuttavat pahaa mieltä.

Ei voi vaatia, mutta ehdot voi asettaa sille, missä oma raja menee. Toinen osapuoli sitten toimii kuten toimii. Paljon voi päätellä tuosta, ettei mies ole valmis jäädyttämään romanttisia/seksuaalisia välejä tähän kolmanteen osapuoleen.

Vierailija
34/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko työkaveri miespuolinen?

Nainen (ja sinkku). -ap

Nieleekö?

Vierailija
35/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luota, tekee olosi epävarmaksi, ei välitä sun mielipiteistä. Ei jatkoon.

Älä ainakaan muuta yhteen, ei yhteisiä rahoja, hänellä plan b, sullakin oltava.

Vierailija
36/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää häntä selkeästi varalla. Jos tiedän suhde päättyy, niin ei mene kauaakaan, että hän on uudestaan samassa sängyssä... jos miehesi kunnioittaa sinun toiveita, varsinkin jos tämä on ainoa kerta, kun jotain tällaista toivot, niin kertoo kyllä miehestä paljon

Vierailija
37/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan tuo suhde. Mikä järki olla yhdessä jos ei luota? Tosiaan et voi vaatia miestä katkaisemaan välejä vaikka hän on tehnyt väärin sinua kohtaan. Hän ei välitä sinusta tarpeeksi kun tekee tuollaista. Miksi siis jatkaa? Rakkaus perustuu kunnioitukseen, luottamukseen ja vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
38/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen kyllä eri mieltä. Parisuhteessa pitäisi mielestäni pystyä jakamaan kaikki.

Ei missään tapauksessa. Tietoturva-asiantuntijatkin ovat kauan varoitelleet ihmisiä siitä, että käyttäjätunnuksia ja salasanoja ei pidä jakaa kenenkään kanssa. He takuulla tietävät parhaiten tämän asian.

Vierailija
39/59 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioittaa. Se sänkyyn meneminen ennen meidän suhdetta olisi vielä ollut ok, mutta ne viestit eivät ole, koska ne on lähetetty suhteen aikana. -ap

Eihän kunnioita viestittelyn perusteella. Ja mitä muuta siellä työpaikalla sitten tapahtuu?

Vierailija
40/59 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toista ei voi kieltää viestittelemästä, ja todennäköisesti se jatkuu salassa vaikka poikaystävä lupaisi sinulle lopettavansa.

Onko tuollainen parisuhde oikeasti se mitä haluat? Että joudut joka ikinen kerta jännittämään mitä tapahtuu kun poikaystävä lähtee esim. työpaikkansa pikkujouluihin tai muihin illanistujaisiin?

Itse en olisi niin kovahermoinen vaan stressaisin varmaan loputtomiin.