Mitä ihmettä kertoa omista vahvuuksista työhaastattelussa, kun niitä vahvuuksia ei ole
Ongelma on siinä, että minulla ei ole mitään erityisiä vahvuuksia. Työni osaan tehdä, ja käsittääkseni ihan hyvin, mutta en minulla ole kertoa mitään mistään erityisvahvuuksista ja antaa esimerkkejä siitä, miten kyseinen piirre on tullut esille työelämässä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Yhteistyökykyinen ja halukas oppimaan uutta.
Ei tällaisia. Kaikki sanoo nämä.
Minua ei kyllä haittaa saada kieltäni ruskeaksi eli browniksi. Kaikki onnistuu.
Jos työkkäri kerran ohjeistaa valehtelemaan niin miksipä ei sitten valehdeltaisi oikein kunnolla?
"Olen kotoisin ankkalinnasta ja puoliksi auto, puoliksi ihminen" jne.
Meille vanhemmille opetettiin aina, että omakehu haisee.
Kaikilla on vahvuuksia. Sinä vaikutat olevan vaatimaton. Teet työsi hyvin ja annat tuloksen puhua puolestaan. Se on työpaikalla hyvä ominaisuus. Paljon on ihmisiä, jotka haluavat saada sulan hattuunsa ja työt tulee sitten tehtyä vähän sinnepäin.
Kerrot, että kuulet ääniä päässäsi, joka kehottaa tappamaan kaikki lähelläsi olevat, mutta toimivan lääkityksen ja vastuuntuntoisen sairaudenhoidon vuoksi tilanne pysyy hallinnassa. Paikka on teidän.
Lue netin valmennuksista, miten vastata vaikeisiin kysymyksiin ja mieti vastaukset etukäteen omalla kohdallasi. Pysy totuudessa. Totuus on aina paras vastaus.
Yhteistyökykyinen ja halukas oppimaan uutta.