Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

punaiset posket

19.12.2006 |

Heips!

Mistähän mahtaa johtua poitsun kirkkaan punaiset posket.

Olen rasvannut niitä iltaisin bebanthelilla, joten eivät ole kuivat.

Onko mahdollista että olisi maidolle allerginen? Mitään muita oireita ei

ole. Muualta iho on todella siisti. Ei ole ripulia, ei ilmavaivoja.

Onko aavistusta, mistä kyse??

Nurse+ kultapoika 11kk19pv

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just kans yleensä iltasin. Mitään muita oireita ei ole ja iho mun mielestä ok. Mulla on kans helposti punaset posket ulkona olosta, kuumasta, saunan jälkeen ja vähän ihan aina, joten oon aatellu että sukuvika?

Vierailija
2/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin rupee neidillä 8kk posket punoittaa samantien kun mittari menee pakkasen puolelle, eli ilma kuivuu. näin kävi aikasemmin kun oli pakkasjakso, ja nyt taas samantien. iltaisin olen laittanut bepanthenia, niin on parempi aamusta, mutta yleensä pahenee iltaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siispä tsekkaa tämä linkki! Jollei toimi, niin koita hakua ja laita termi " punaiset posket" hakusanaksi ja valitse sitten vielä, että hakusana esiintyy otsikossa. Sillai ainakin minä löysin!

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8773188&t=8773188&appid=&…

annelie

Vierailija
4/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla poskien punoitus alkoi noin vuoden iässä, muuten iho on hyvässä kunnossa, talvisin tosin kuiva.

Meillä punoituksen aiheuttaa tietyt ruoka-aineet kuten tomaatti ja paprika. Muitakin aiheuttajia näyttää olevan mutten varmasti tiedä mitä.

Käytämme hydrokortison tai sibikort (vastaava aine) voidetta kuurimaisesti kun posket ovat pahan näköiset. Meillä poskiin tulee myös rosoista ihottumaa punoituksen lisäksi.