Serkkuni miniä ei saapunut 65-vuotispäivilleni
Ei edes ilmoittanut esteestään mitään. Tuntuu siltä, että suotta on naitu edes sukuun tuollaista ihmistä, joka käyttäytyy halveksivasti ja epäkohteliaasti muita ihmisiä kohtaan. Harmittaa ja surettaa etenkin serkkuni puolesta.
Kommentit (84)
Haluan siis korostaa, että kaikki muut vieraat joko saapuivat paikalle tai ilmoittivat kohteliaimmin olevansa estyneitä saapumaan jostain syystä. Tämä miniä ei tätä vaivautunut tekemään.
Kai nuohoojan naapurin pikkuserkun tädin kummin kaiman kissa tuli kuitenkin paikalle??
Vierailija kirjoitti:
Haluan siis korostaa, että kaikki muut vieraat joko saapuivat paikalle tai ilmoittivat kohteliaimmin olevansa estyneitä saapumaan jostain syystä. Tämä miniä ei tätä vaivautunut tekemään.
Oliko se kutsuttu? Mun appivanhemmat ja näiden sukulaiset ei ikinä laita mun nimeäni minnekään. Lahjoihin tai kutsuihin.
Eikös se serkun poika ole se, kenen olisi pitänyt ilmoittaa, että hän tulee yksin. Hän on kuitenkin se ns. pääkutsuttu, ja miniä on vain avec.
Mutta mukavampihan se tietysti aina on syyttää sitä suvun ulkopuolista naista, eiks niin? 😊
Mä niin ymmärrän sua ap, oon pahoillani.
Minulla puolestaan pikkuserkun veljenvaimon kumminkaima jätti tulematta 47-vuotispäivilleni. Olin varannut hänellekin 200 grammaa makaronilaatikkoa, mutta niin vain teki oharit. Surettaa vieläkin.
N62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kutsuttu? Mun appivanhemmat ja näiden sukulaiset ei ikinä laita mun nimeäni minnekään. Lahjoihin tai kutsuihin.
Kyllä, hänet oli nimellä kutsukortissa mainittu.
Kyll miniät rupeaa juhlissa käymään kun kuolema lähestyy ja perinnöt siintää lähellä
Mitä? Serkkuni miniä? Pakko olla provo. Mutta tuollaisiakin ihmisiä on.
Kuka 65 vuotiaana haluaa kestitä ihmisiä syntymäpäivänään? Olisit mennyt kylpylään rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja serkun miniän mies varmaankin ilmoittanut tulostaan ja samalla ilmoittanut että serkun miniä ei tule.
TYÖNNÄ KURKKU PERSEESEESI kirjoitti:
OLETKO ITSE OLLUT SERKUN KUMMIN KAIMAN JUHLISSA. ONKO SUVUN PIDEMMÄLLE EDENNYT JULKKU VAI MITÄ VALITAT. NYT VOIT SURRA TULEEKO SINUN HAUTAJAISIINKAAN.
Itselläsi taitaa olla🥒siellä, kun oikein huudat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja serkun miniän mies varmaankin ilmoittanut tulostaan ja samalla ilmoittanut että serkun miniä ei tule.
Ei ollut ilmoittanut tulostaan, sillä oletuksena oli se, että kaikki kutsutut saapuvat paikalle. Vain esteistä pyysin ilmoittamaan, mikäli ei jostain syystä pääse.
Meillä vähän sama, pikkuserkun käly ei tullut 48-vuotispäivilleni. Mitä tästä ajatella?
Onkohan tämä niitä, jotka ei edes tykkää somessa, vaikka sinne mitä kissankuvia laittaisi? Sellainen ylimielinen vegaani, jolle pitää kikherneliemestä tehdä marengitkin, joka kyllä esittää mukavaa, mutta on kalana itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Sen kerran kun jotain järjestetään, niin kyllä olisi hyvä saapua paikalle. Jos jättää tulematta monta kertaa, niin voi olla ettei kutsuja enää tule.
Otan sen riskin
T:Serkkusi miniäsi
Kuka helvetti kutsuu serkun miniän johonkin 65-vuotispäiville? Paitsi jos lahjatoiveena oli matkakassan kartutus.
Tyypillistä törkeyttä nykyajan nuorilta. Käytöstavat ovat unohtuneet monilta täysin, eikä ole mitään hajuakaan mistään etiketistä.
😂😂😂😂😂