Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkkuni miniä ei saapunut 65-vuotispäivilleni

Vierailija
23.08.2023 |

Ei edes ilmoittanut esteestään mitään. Tuntuu siltä, että suotta on naitu edes sukuun tuollaista ihmistä, joka käyttäytyy halveksivasti ja epäkohteliaasti muita ihmisiä kohtaan. Harmittaa ja surettaa etenkin serkkuni puolesta.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
22/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan siis korostaa, että kaikki muut vieraat joko saapuivat paikalle tai ilmoittivat kohteliaimmin olevansa estyneitä saapumaan jostain syystä. Tämä miniä ei tätä vaivautunut tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nuohoojan naapurin pikkuserkun tädin kummin kaiman kissa tuli kuitenkin paikalle??

Vierailija
24/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan siis korostaa, että kaikki muut vieraat joko saapuivat paikalle tai ilmoittivat kohteliaimmin olevansa estyneitä saapumaan jostain syystä. Tämä miniä ei tätä vaivautunut tekemään.

Oliko se kutsuttu? Mun appivanhemmat ja näiden sukulaiset ei ikinä laita mun nimeäni minnekään. Lahjoihin tai kutsuihin.

Vierailija
25/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se serkun poika ole se, kenen olisi pitänyt ilmoittaa, että hän tulee yksin. Hän on kuitenkin se ns. pääkutsuttu, ja miniä on vain avec.

Mutta mukavampihan se tietysti aina on syyttää sitä suvun ulkopuolista naista, eiks niin? 😊

Vierailija
26/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua ap, oon pahoillani.

Minulla puolestaan pikkuserkun veljenvaimon kumminkaima jätti tulematta 47-vuotispäivilleni. Olin varannut hänellekin 200 grammaa makaronilaatikkoa, mutta niin vain teki oharit. Surettaa vieläkin.

N62

Vierailija
27/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kutsuttu? Mun appivanhemmat ja näiden sukulaiset ei ikinä laita mun nimeäni minnekään. Lahjoihin tai kutsuihin.

Kyllä, hänet oli nimellä kutsukortissa mainittu.

Vierailija
28/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll miniät rupeaa juhlissa käymään kun kuolema lähestyy ja perinnöt siintää lähellä

Vierailija
29/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Serkkuni miniä? Pakko olla provo. Mutta tuollaisiakin ihmisiä on.

Vierailija
30/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 65 vuotiaana haluaa kestitä ihmisiä syntymäpäivänään? Olisit mennyt kylpylään rentoutumaan.

Vierailija
31/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja serkun miniän mies varmaankin ilmoittanut tulostaan ja samalla ilmoittanut että serkun miniä ei tule.

Vierailija
32/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYÖNNÄ KURKKU PERSEESEESI kirjoitti:

OLETKO ITSE OLLUT SERKUN KUMMIN KAIMAN JUHLISSA. ONKO SUVUN PIDEMMÄLLE EDENNYT JULKKU VAI MITÄ VALITAT. NYT VOIT SURRA TULEEKO SINUN HAUTAJAISIINKAAN.

Itselläsi taitaa olla🥒siellä, kun oikein huudat...

Vierailija
33/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja serkun miniän mies varmaankin ilmoittanut tulostaan ja samalla ilmoittanut että serkun miniä ei tule.

Ei ollut ilmoittanut tulostaan, sillä oletuksena oli se, että kaikki kutsutut saapuvat paikalle. Vain esteistä pyysin ilmoittamaan, mikäli ei jostain syystä pääse. 

Vierailija
34/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama, pikkuserkun käly ei tullut 48-vuotispäivilleni. Mitä tästä ajatella?

Vierailija
35/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä niitä, jotka ei edes tykkää somessa, vaikka sinne mitä kissankuvia laittaisi? Sellainen ylimielinen vegaani, jolle pitää kikherneliemestä tehdä marengitkin, joka kyllä esittää mukavaa, mutta on kalana itsekäs.

Vierailija
36/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta ihmiseltä.

Vierailija
37/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran kun jotain järjestetään, niin kyllä olisi hyvä saapua paikalle. Jos jättää tulematta monta kertaa, niin voi olla ettei kutsuja enää tule.

Otan sen riskin

T:Serkkusi miniäsi

Vierailija
38/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti kutsuu serkun miniän johonkin 65-vuotispäiville? Paitsi jos lahjatoiveena oli matkakassan kartutus.

Vierailija
39/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä törkeyttä nykyajan nuorilta. Käytöstavat ovat unohtuneet monilta täysin, eikä ole mitään hajuakaan mistään etiketistä.

Vierailija
40/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lähetti lahjan kuitenkin?