Nainen, olisitko valmis kokeilemaan seksiä vieraan miehen kanssa, jos siihen olisi oman miehesi vilpitön lupa?
Meillä on sellainen tilanne, että minä haluaisin kovasti vaimoni harrastavan seksiä vieraan miehen kanssa (joko niin että minä olen paikalla/mukana tai ilman minua). Myös vaimoani ajatus tuntuu kiihottavan kovasti, mutta käytännössä hän ei halua tätä toteuttaa. Pari kertaa vuosien varrella olemme jo päässeet siihen pisteeseen, että olemme löytäneet jo potentiaalisen kumppanin, mutta molemmilla kerroilla vaimo on lopulta perunut. Syyksi tähän hän kertoo vain, että hänen on äärimmäisen vaikea kuvitella harrastavansa seksiä ihmisen kanssa, jota ei tunne ja jota kohtaan hänellä ei ole tunteita.
Kumpi teillä naisilla on yleisempää, olistteko valmiita vai ette? Mukava olisi myös kuulla tarkkemmin syitä naisilta, jotka ovat kuten vaimoni.
Kommentit (88)
Olen suostunut 20 vuotta sitten noihin aisurileikkeihin, silloisen mieheni ehdotuksesta. Nyt olen tuohon juttuun kehäraakki ikäni puolesta.
Jaa'a, tässä olikin jo kaikki variaatiot, eikä minulla ole niihin juuri lisättävää. Olen 48-vuotias naimisissa oleva nainen, mieheni on 54. Kun peilistä katson itseäni saunan jälkeen, olen kyllä hyvän näköinen, oikeastaan nainen parhaassa iässä.
Ja kyllä, haaveilen vapaasta seksistä. Variaatioita on useita, mutta yksi on toistunut monta monta vuotta. Mieheni sorsastuskavereita on kokoontunut mökillemme sesongin alkajaisiksi. Eivät he enää ole aikoihin sorsastaneet, vaan grillailleet tai savustaneet kalaa, jutelleet ja saunoneet. Ja minä olen se ainoa nainen siinä saunaporukassa.
Tänä kesänä sorsastusvieraita oli vain yksi, se kaikkein uskollisin. Ja tavan mukaan saunoimme pitkän kaavan mukaan, kolmisin, ja kun ajatukselle heittäytyy, siinä herkistyy, rohkaistuu, on sillä lailla ettei sitä nyt ihan voi tulkita viettelyksi, mutta rajalla ollaan.
Ja minä ajattelen, että siinä nyt olisi pyssymies, pussit varmaan hauleja pullollaan, kuten erässä leikillisessä laulussa lauletaan. Niillä saisi reisijärven tulvimaan...
Mutta kuinka saada se oman miehen lupa, ja kuinka sitä ylipäänsä voisi ehdottaa. Siinä menen tuppisuuksi, vaikka nytkin huomasin, että mieheni kyllä tykkää, on ylpeä, kun turhia kainostelematta olen oma itseni.
Olen 5 kertaa antanut vieraan miehen naida minua mieheni luvalla tietenkin . Olen 53 vuotias nainen ja ensimmäinen kerta oli sellainen että , lähdin baariin ja mieheni jäi kotiin , olin ottanut viiniä rohkaisuksi . Kun o,in baarissa ja tilasin paukun niin kyllä miehet katsoivat minua sillä olin laittanut sukat ja sukkanauhaliivit sekä erittäin lyhyen minihameen , vaalean paidan ilman rintsikoita . Kun katsoi valossa tarkemmin niin kyllähän paidasta näkyi läpi , paukkua juodessani pöytääni tuli noin kolmekymppinen mies ja esitteli itsensä Hannuksi . Hän istui pöytääni sekä tarjosi juotavaa , juttelimme niitä näitä , huomasin Hannun tuijottavan rintojani sekä jalkojen väliä , ajattelin näkyikö pilluni sillä minulla ei ollut pikkuhousuja . Kysyin Hannulta haluaisiko hän lähteä minun tyköni johon Hannu vastasi heti , mennään . Sanoin hänelle käyväni vessassa ja sieltä soitin miehelleni jotta tulen vieraan miehen kanssa kohta , mieheni sanoi piiloutuvansa niin että hän kuulee . Lähdimme Hannun kanssa ja hän suuteli ja hyväili rintojani paidan alta , saavuttuamme kotiimme niin Hannu alkoi heti riisumaan minua ja kun olin alasti paitsi sukkia ja sukkanauhaliivejä , hän kysyi missä on makuuhuone . Minä ohjasin hänet makkariin ja Hannu riisui heti vaatteensa pois , hänen kalunsa seisoi kovana ja kokoakin oli noin kakskyt senttiä . Hannu kaatoi minut sängylle sekä tuli heti päälleni hän sanoi ettei hänellä ollut kortsuja ja minä siihen ei haittaa . Hannu työnsi kalunsa heti pilluuni ja alkoi nussimaan , minä olin niin kiihottunut kaikesta niin että sain orgasmin melkein heti . Siinä Hannun naisessa minua huomasin hänen sormessaan sormuksen no en välittänyt siitä olinhan itsekin naimisissa . Hannu työnteli kaluaan sisääni ja kysyi saako päästää sisään , minä siihen , saat ja kohta hän nopeutti työntöjään ja lopulta työnsi kalunsa niin syvään kun sai ja lopetti naimisen . Hannu lysähti päälleni sekä sanoi olipa ihanaa , jonkin ajan kuluttua veti kalunsa pois pilllustqni ja sanoi , minun täytyy kyllä heti lähteä ja puki vaatteensa päällensä sekä lähti . Heti aukeni vaatehuoneen ovi ja sieltä tuli mieheni ihan alasti ja kulli pystyssä sekä samantien tuli päälleni jja työnsi kullinsa pilluuni , sanoi ompa liukas pillu , pääsi ekaa kertaa liukkaille . Kyllähän mieheni on päässyt niinsanotuille liukkaille tähänmennessä viisikertaa . Minulla on nämä muut miehet ollut 20 - 63 vuotiaita ja nuorin oli musta Kenialainen jolla sattui olemaan tosi iso kalu sillä nuorimies oli itsekin noin 190 senttinen . Hänen kalunsa ei meinannut mahtua sisääni aluksi mutta pikkuhiljaa hän sai sen menemään . Sen nainnin jälkeen mieheni sanoi kyllä että , pilluni oli kyllä löystynyt mutta palautuihan se kohta ennalleen . Tämä musta nuorimies tulee huomenna kylään eikä naimaan minua , saan taas isoa .
Eiköhän tuo vaimo ole kokeillut jo, vaikka lupaa ei ole.
Olen saanut vierasta miestä oman miehen luvalla.
Eli kiinnostaa.
olisin ja olenkin kokeillut. Se virhe, minkä itse olen tehnyt, niin olen luottanut siihen vieraaseen mieheen, ett hän USKALTAISI kysyä minulta olenko luvan kanssa liikkeellä. Tajusin myöhemmin, että ihmiset kulkee valtaosan elämästään tehden tulkintoja oletuksia kysymisen sijaan. Kuulin nimittäin kerran yhden vieraan miehen kertoneen kaverilleen että minä olisin pettänyt mestäni hänen kanssaan. Tuo kaverinsa oli minun kaveri ja sitten kysyi minulta, että mikä juttu tää on. Silloin tajusin, että ihmiset tosiaan kulkee vähä vajaalla eikä osaa kysyä kysymyksiä. Opinpahan itse sitten siitä kertomaan, että luvan kanssa ollaan liikkellä. Se vain tuntuu itsestä vähän sellaiselta kuin selittelisin toiselle, että en minä muuten, mutta kun luvan sain, niin päätin sitten lähteä panemaan muita miehiä - skenaariolta.
Toisaalta sitten olen tuon kokemuksen jälkeenn ollut hiukan tarkempi ja käy vieraissa vain sellaisten miesten kanssa, jotka uskaltavat kysyä vaikeitakin kysymyksiä. Ainakin minä arvostan enemmä miestä, joka haluaa tietää ollaanko pettämisen polulla vai luvan kanssa.
meillä tällainen systeemi, koska mies asuu valtaosan vuodesta ulkomailla töiden ja jatko-opintojen vuoksi ja minulla täällä omat työkiireet, joten ei saataisi muuten seksuaalista tyydytystä, kun ei vaan ehditä tapaamaan. Ja kun rakastamme toisiamme ja haluamme elää yhdessä loppuun asti, niin tämä systeemi toimii meille. Ja kun rehellisesti ollaan liikkeellä, niin ei tarvi salailla toiselta mitään. Näin ei mene energiaa valeheen ylläpitämiseen.
Olen ollut ja olen uskollinen miehelleni. Mutta suostuisin kyllä, jos mieheni tuota ehdottaisi. Ms. 39v.