Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko valmis kokeilemaan seksiä vieraan miehen kanssa, jos siihen olisi oman miehesi vilpitön lupa?

Vierailija
23.08.2023 |

Meillä on sellainen tilanne, että minä haluaisin kovasti vaimoni harrastavan seksiä vieraan miehen kanssa (joko niin että minä olen paikalla/mukana tai ilman minua). Myös vaimoani ajatus tuntuu kiihottavan kovasti, mutta käytännössä hän ei halua tätä toteuttaa. Pari kertaa vuosien varrella olemme jo päässeet siihen pisteeseen, että olemme löytäneet jo potentiaalisen kumppanin, mutta molemmilla kerroilla vaimo on lopulta perunut. Syyksi tähän hän kertoo vain, että hänen on äärimmäisen vaikea kuvitella harrastavansa seksiä ihmisen kanssa, jota ei tunne ja jota kohtaan hänellä ei ole tunteita.

Kumpi teillä naisilla on yleisempää, olistteko valmiita vai ette? Mukava olisi myös kuulla tarkkemmin syitä naisilta, jotka ovat kuten vaimoni.

Nainen, olisitko valmis kokeilemaan seksiä vieraan miehen kanssa, jos siihen olisi oman miehesi vilpitön lupa?

Vaihtoehdot

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan vastaava tilanne ollut päällä jo muutaman vuoden, joten osaan kertoa omista fiiliksistä. Ajatus isokokoisesta (ei vartaloltaan) vieraasta miehestä on ollut suurin fantasiani käytännössä aina. Myös miehelläni on sama fantasia (että saan isoa ja vieläpä hänen ollessa mukana). En ole kuitenkaan koskaan harrastanut yhden illan juttuja tai seksiä tuntemattoman kanssa (enkä rehellisesti sanoen seksiä kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa viimeiseen 27 vuoteen), joten ajatus on sikälikin pelottava. Olen myös joutunut toteamaan, että olen pohjimmiltani parantumaton demiseksuaali enkä pysty seksiin, jos minulla ei ole tunteita toista osapuolta kohtaan. 

Vaikka edelleen tuo ajatus kiehtoo suunnattomasti, olen 99.9% varma etten tule tuota koskaan toteuttamaan, vaikka mieheni sitä edelleen kovasti haluaa. Mieheni on sanonut, että mitään haittaahan tuosta kokeilusta ei olisi - korkeintaan se olisi vain vaivauttava tilanne, josta ei lopulta tulisi mitään - mutta itse pelkään, että tuo sitten lopulta pilaa kiihottavan fantasiankin.

Vierailija
2/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin harrastaa, jos saisin muutaman kerran ensin tavata miehen ja todeta itse, löytyykö kemiaa. Tähän taas oma mieheni ei suostu, vaan sallisi ainoastaan netissä juttelun ja sitten esim. hotellissa yhdessä tapaamisen. Tuo on se syy, miksi meillä jäänyt toteuttamatta tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä varmasti valmis mutta keskustelisin asian hyvin läpi kumppanin kanssa, ettei tule mitään ongelmia siinä. Joskus fantasiat voivat fantasiatasolla kiihottaa mutta tositilanteessa voi tulla takapakkia tai mustasukkaisuutta. Nämä pitäisi kaikki etukäteen käydä läpi jotta se tilanne ei sitten aja suhdetta kriisiin.

En varsinaisesti tarvitse tunteita seksiin, toki sellaisia tunteita kyllä jotka herättävät kiihottumista kuten että seksityylit ja mieltymykset natsaa sekä ulkonäkö ja olemus tietenkin. Lisäkiihotusta luo jos tämä järjestely kiihottaa myös kumppania paljon. Silloinhan voi ajatella että kaikki voittavat. Eli olisin toki valmis.

Tällaista harvinaisuutta ei ole minulla tullut vastaan eli miestä joka haluaisi minun olevan toisen miehen kanssa. Jännäähän se voisi olla mutta toisaalta minulla ei ole ongelma olla täysin monogamia suhteessakaan. Toki olen avoin kumppanin ideoille mutta mitään sellaista en tekisi joka loukkaa toista osapuolta vaan molempien pitää olla messissä ideoissa.

Vierailija
4/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "en uskoisi pystyväni tuohon" tarkoittaa? Miksi siis ette pystyisi?

Vierailija
5/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia tuota ihan väsymiseen asti jauhettiin. Ollaan oltu naimisissa 15 v. Aina oli joku ongelma matkassa ja yritys jäi yritykseksi. Tai oikeastaan yrityksen esiasteelle. Minä en painostanut vaimoani millään tavalla, vaikka tuo aisurijuttu oli fetisseissä korkealla. Vaimolla ei ollut koskaan ollut ketään muita seksikumppaneita, kuin minä. Minulla oli muutama. Sitten ajattelin, että nyt tai ei sitten koskaan. Vein vaimoni naisten alusvaatekauppaan ja valitsin seksikästä alle ja varmuudeksi menimme vielä seksikauppaan , josta löytyi kaikkea mielenkiintoista. Vaimo ei koskaan käyttänyt mitään hepeneitä, edes kotona. Vaimo ihmetteli tilannetta ja sanoin, että haluan edes kerran nähdä hänet seksikkäästi pukeutuneena. Ai niin kuin sun exä siinä valokuvassa, exän valokuvako oli se haka, joka esti pukeutumasta seksikkäästi. Toki valokuvassa oli silloinen naisystäväni eräissä juhlissa puoli alastomana kolmen miehen sylissä.  En ajatellut asiaa enempää. menimme kotiin ja otin trimmerin ja ajoin vaimolle nätin kiitoradan. Sitten vaimo pukeutui noihin ostoksiin ja katseli itseään peilistä. Onks nyt mielesi hyvä, kumpi on seksympi mä vai sun exä ? Ainakin mä oon hoikempi. Pidänkö näitä remeleitä päällä koko illan ,vai ? Ei, nyt mennään tanssimaan. Ethän sä osaa tanssia ! Tuo oli kyllä totta. Kyllä sieltä joku tanssittaja löytyy. Siis mä, tällaisissa alusvaatteissa, ei ikinä. Etsin vaatekaapista t-pidan ja hameen. Laita noi. Vaimo laittoi ja katseli itseään pitkään peilin edessä. Olin järjestellyt viikolla muutaman kaverin kanssa, että tulevat tanssittamaan vaimoani vuorotellen. Pojat tulivat ja esiintymiskoulutuskin oli mennyt perille. Saanko viedä vaimosi tanssimaan. Nyökkäsin ja parin kappaleen päästä kaveri toi vaimoni takaisin. Tuota jatkui koko illan ja kotimatkalla vaimo ihmetteli, miten häntä tanssitettiin koko ajan, vaikka siellä oli paljon enempi naisia kuin miehiä. Sanoin, että sä olit niin kaunis ja seksikäs. Tuossa oli se ensimmäinen porras, joka piti ylittää. Jotenkin kummallisesti exäni valokuva oli hävinnyt, vaimo etsi sitä pitkään. Olisi varmaan verrannut itseään siihen. Tuosta se alkoi, nopeasti turhat estot häipyivät unholaan. Ja minä pääsin nauttimaan tuosta fetissistäni.

Vierailija
6/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin itse, että ehkä paremminkin en uskaltaisi. Tai ainakaan toistaiseksi en ole uskaltanut, vaikka ajatus oikeastaan aivan suunnattomasti kiehtookin. 

Syy tähän on se, että pelkään jonkin menevän rikki minussa, miehessäni tai meidän välillä. Esim. näitä pelkään:

-Pelkään, että minä en jostakin syystä en osaisi nauttia omassa suhteessa samalla tavalla seksistä tuon jälkeen

-Pelkään, että jotenkin se iso nyt sitten kuitenkin sekoittaisi pääni, vaikka periaatteessa suhtaudun seksiin hyvin tunnepitoisesti

-mieheni ei pystyisi enää nauttimaan seksistä kanssani, kun on nähnyt minut toisen kanssa

-mieheni itsetunto murenisi, kun olen saanut paljon isompaa

Ja sanottakoon nyt loppuun se, että me olemme mieheni kanssa toistemme ainoat seksikumppanit ja tämä tietysti vaikuttaa asiaan. Jos molemmilla olisi paljon kokemusta muista partnereista niin sitten ehkä tämä ei olisi niin iso asia toteuttaa.

Vierailija
7/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin itse, että ehkä paremminkin en uskaltaisi. Tai ainakaan toistaiseksi en ole uskaltanut, vaikka ajatus oikeastaan aivan suunnattomasti kiehtookin. 

Syy tähän on se, että pelkään jonkin menevän rikki minussa, miehessäni tai meidän välillä. Esim. näitä pelkään:

-Pelkään, että minä en jostakin syystä en osaisi nauttia omassa suhteessa samalla tavalla seksistä tuon jälkeen

-Pelkään, että jotenkin se iso nyt sitten kuitenkin sekoittaisi pääni, vaikka periaatteessa suhtaudun seksiin hyvin tunnepitoisesti

-mieheni ei pystyisi enää nauttimaan seksistä kanssani, kun on nähnyt minut toisen kanssa

-mieheni itsetunto murenisi, kun olen saanut paljon isompaa

Ja sanottakoon nyt loppuun se, että me olemme mieheni kanssa toistemme ainoat seksikumppanit ja tämä tietysti vaikuttaa asiaan. Jos molemmilla olisi paljon kokemusta muista partnereista niin sitten ehkä tämä ei olisi niin iso asia toteuttaa.

Itsellä 100% samat ajatukset ja luulen, että noiden takia jää myöskin jatkossa toteuttamatta. Meillä on nyt täydellinen seksielämä enkä kyllä antaisi itselleni anteeksi, jos tuon takia sen pilaisin.

Vierailija
8/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
9/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kaikille. Pitkään mietimme , mitä tuosta voisi seurata. 6 vuoden kokemuksella voin sanoa, että tunteet pitää siirtää tuossa touhussa sivummalle. Ja tämä koskee molempia osapuolia. Ja alussa aina hankalaa, myöhemmin asiat ajautuvat sovittuihin uomiin. Mieheltä tuo vaatii rautaista itseluottamusta. Naisen taas on pystyttävä suhtautumaan rationaalisesti. Kannattaa sopi etukäteen, missä, miten, kuinka usein, mies mukana ? Millaiset partnerit ovat kummallekin ok., siis kumpienkin hyväksyttävissä, ei tuttujen kanssa, Naisena tykään itseäni huomattavasti nuoremmista ja mehelleni se on myös ok. Koolla ei ole väliä. Ei alkoholia, miten ehkäisy ja suojautuminen ? Ei turhia seurusteluja, eli asiaan nopeasti ja myös eroon nopeasti.

Vierailija
10/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pystyisin. Olen demiseksuaali, ja tarvitsen tunteita tai vähintään vahvaa kemiaa jotta kiinnostuisin kenestäkään seksuaalisesti. Sinänsä kyllä *pystyn* harrastamaan seksiä vaikken tuntisikaan aitoa värinää vastapuolen kanssa, mutta se on silloin väistämättä aika laimea ja mitäänsanomaton kokemus, ja jättää vain tyhjän, ärsyyntyneen, turhautuneen ja pahimmassa tapauksessa käytetyn olon.

Vierailija
11/88 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todellakin valmis jos

a) se olisi miehelleni oikeasti ok ilman taka-ajatuksia

b) pääsisin kokeilemaan seksiä juuri yhden tietyn miehen kanssa, josta olen fantasioinut o jonkin aikaa

Vierailija
12/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuoteessa keskusteltiin.

Sitten tuli eteen liian kiinnostavat miehet.

Se oli huumaa,ja se vei mennessään .

Ei tarvinnut miettiä mitään.

Kaikki asiat kohdallaan.

Mieheni katsoi kun olin kahden miehen käsittelyssä.

Se oli kun huumetta,miehet oli ihan himoissaan,,sain ,sain ja sain.

Vierailija
13/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta koko ajatus. Olen sen verran hyvän miehen löytänyt, että en todellakaan lähde muiden kanssa onneani kokeilemaan. Sitä paitsi saan kotona kaiken sen mitä seksissä haluan ja tarvitsen.

Vierailija
14/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi sellaiseen. Ei siinä olisi mitään tunnetta mukana ja voisi lopullisesti rikkoa hyvän pitkän liiton. Kotona seksi sen verran hyvää, että pitäisi pieni ihme tapahtua, jotta olisi edes sen veroista. Riskit tuntuu järkyttävän isoilta verranuna siihen, että seksi toisen miehen kanssa olisi varmasti aikamoinen pettymys kuitenkin.

Vierailija
15/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pystyisi sellaiseen. Ei siinä olisi mitään tunnetta mukana ja voisi lopullisesti rikkoa hyvän pitkän liiton. Kotona seksi sen verran hyvää, että pitäisi pieni ihme tapahtua, jotta olisi edes sen veroista. Riskit tuntuu järkyttävän isoilta verranuna siihen, että seksi toisen miehen kanssa olisi varmasti aikamoinen pettymys kuitenkin.

Taitaa nää vieraasta unelmoijat saada kotona vähän keskinkertaista lempeä. Olisitte nussineet muiden kanssa ennen papin aamenta.

Vierailija
16/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan seksuaalisen nautinnon hakemisen kannalta, olisin valmis ja myös kiihottuneen innostunut harrastamaan seksiä vieraan miehen tai naisen kanssa. Vieraan miehen kanssa haluaisin saada hyvää panoa ja suuseksiä; vieraan naisen kanssa haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun nainen antaa suuseksiä.

Vierailija
17/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tänne taas kerran sen tarinan kun vietiin 2 nuorukaista mökille jatkoille

Vierailija
18/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko pitkän avioliittoni ajan halunnut ketään muuta miestä kuin omaa miestäni. Hän vastaa täysin miesihannettani, olen täysin tyytyväinen seksiimme, joten en koe tarvitsevani mitään vieraita miehiä mihinkään. 

Kuulostaa siltä, että painostat vaimoasi johonkin, mihin hänellä ei ole luontaista halua ottamalla asian esille yhä uudestaan. Itselläni loppuisi halut miestä kohtaan tuollaisen takia. Tulisi mieleen, että etsii sitten toisen naisen, jota panettaa muilla miehillä. Sellaisen, joka on hommista kiinnostunut.

Menisi kunnioitus miestä kohtaan ja sitä myöden halutkin - ja tässä syykin sille miksi joku vieras mies ei kiinnosta. Kyllähän sen miehen pitää olla 1. todella hyvännäköinen, pitkä ja raamikas, mutta myös 2. kunnioitettava, ihailua herättävä kaikin puolin, älykäs, mukava ja viisas, jota kohtaan voin tuntea halua.

Mikä mies sellainen on, joka paneskelee ties ketä ja levittää tauteja eteenpäin. Ei kiitos, ei todellakaan, tuollainen mies on mahdollisimman kaukana omasta miesmausta: turn off indeed. Ja ikävä kyllä nämä aisurifantasiat muutenkin ovat minulle aikamoisia turn offeja. Ei sovi millään muotoa omien fetissien kanssa yhteen ja siksi, jos tällaista tulisi ilmi, olisi suhde vaakalaudalla. En tokikaan haluaisi olla tärkeiden fantasian toteuttamisen tiellä millään muotoa.

Vierailija
19/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen paluuta entiseen ei enää ole Joku iso rotko tulee puolisoiden väliin. Heistä tulee vain panokumppanit saman katon alla.

Vierailija
20/88 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tässä ei olisi merkityksellistä niinkään miehen vilpitön lupa, vaan vilpitön halu. Eli jos tämmöisen aisurifantasian toteutus olisi miehelleni hyvin tärkeää voisin harkita sitä asiaa. Itselleni tuo ei ole mitenkään "juttu", mutta miehelleni nautinnon tuottaminen taas on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan