Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajattelet että sinulla on oikeus olla hyväksymättä jonkun synnynnäistä ominaisuutta?

Vierailija
23.08.2023 |

Puhun siis seksuaalisesta suuntautumisesta. Onko sinulla kenties mielipide myös siitä, onko oikein ja hyväksyttävää olla punahiuksinen? Sitäkään ei suurin osa ihmiskunnasta ole, lienee siis luonnotonta...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisi jonkun seksuaalisuus hyväksyä, selitätkö vähän ap?

Vierailija
42/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että kaikki väistämättä joko hyväksyy tai on hyväksymättä muiden synnynnäisiä ominaisuuksia? Jotkut meistä eivät vaivaa päätään asialla suuntaan eikä toiseen. Olisipa kiusallista jos joku tuntematon aikuinen tulisi minulta kysymään "hyväksytkö tämän synnynnäisen ominaisuuteni?". Häh, en mieti synnynnäisiä ominaisuuksiasi, get off my face.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin kenenkään seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa minuun ja näin ollen olisi minun hyväksyttäväni? Ainoastaan silloin, jos minulle yritetään tyrkyttää naista partneriksi ärsyynnyn. Aivan samalla tavoin minulla on oikeus ja vapaus olla hetero, kuin seksuaalivähemmistöjen edustajilla vapaus seksuaaliseen suuntautumiseensa.

Vierailija
44/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vieraiden ihmisten seksuaalisuuntautumiset niin kun yhtään. yhtään.

Sitä minä enemmän ihmettelen miksi niin monia kiinnostaa niin kovasti mitä joku vieras ihminen on mieltä jonkun toisen vieraan ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta.

Yleisesti ottaen kulkueet, liput tai mielenosoitukset ei kiinnosta. En halua kenenkään tyrkyttävän mulle mitään lippua kouraan tai pahastuvan jos en kiinnitä mitään huomiota jos hän koittaa vieressä demonstroida jotain. Jos liikenne tukitaan tai kulkuani estellään, ärsyttää varmasti. Ärsyttää sekin kun joku feissaa eläinten oikeuksista, vaikka niistä sentään olen kiinnostunut. Jos kiinnostuksen puutteeni tulkitaan ei-hyväksymisenä, niin tulkitsija venyttää hyväksymisen käsitettä melko mielivaltaisen luovasti.

Vierailija
45/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta "homogeeni". Löydät viimeisimmän ison tutkimuksen,jossa on poikkeuksellisen suuri otanta. Tutkimus päätyy yksiselitteisesti siihen johtopäätökseen, että homoutta aiheuttavaa geeniä ei ole. Homous ei siis ole synnynnäistä. Tästä SETA haluaa olla visusti vaiti.

Vierailija
46/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Minä ärsynnyn tyrkyttämisestä! Olkoon jokainen kuinka LBQQQUAXXT tahansa kunhan pitää sen omana tietona

Vierailija
47/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on ihan itse aloitettu tapa. En hyväksy kaikkia muitakaan ihmisten tapoja.

Ei sun tarrvitsekkaan jos niin ajattelet. Maailma rullaa siitä huolimatta.. Eikö olekin kiva. 😄

Vierailija
48/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisi jonkun seksuaalisuus hyväksyä, selitätkö vähän ap?

hyväksy tai et , se on ihan yx hailee. Se ei vaikuta mihinkään. En edes ajattele koko asiaa. Olkoon jokainen nii kuin on tällä lyhyellä elämän pätkällä... Miksi änkyttää..

Vierailija
49/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta vieraiden ihmisten seksuaalisuuntautumiset niin kun yhtään. yhtään.

Sitä minä enemmän ihmettelen miksi niin monia kiinnostaa niin kovasti mitä joku vieras ihminen on mieltä jonkun toisen vieraan ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta.

Yleisesti ottaen kulkueet, liput tai mielenosoitukset ei kiinnosta. En halua kenenkään tyrkyttävän mulle mitään lippua kouraan tai pahastuvan jos en kiinnitä mitään huomiota jos hän koittaa vieressä demonstroida jotain. Jos liikenne tukitaan tai kulkuani estellään, ärsyttää varmasti. Ärsyttää sekin kun joku feissaa eläinten oikeuksista, vaikka niistä sentään olen kiinnostunut. Jos kiinnostuksen puutteeni tulkitaan ei-hyväksymisenä, niin tulkitsija venyttää hyväksymisen käsitettä melko mielivaltaisen luovasti.

Ei kukaan kysy sun mielipidettäsi, ihmisoikeudet ei ole mikään mielipidekysymys!! Eikö kiinnosta siis että tässä maassa kaikilla on samat ihmisoikeudet vai mitä yrität sokeltaa?!

Vierailija
50/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kysy sun mielipidettäsi, ihmisoikeudet ei ole mikään mielipidekysymys!! Eikö kiinnosta siis että tässä maassa kaikilla on samat ihmisoikeudet vai mitä yrität sokeltaa?!

Mitä ihmisoikeuksia ei homoilla ole?

Vierailija
51/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy sukupuolisekoilua silloin, kun sitä aletaan tuputtamaan lapsille ja sitä käytetään lyömäaseena. Saati sitä, että kokee, että on mukamas ok panna lapsia tai eläimiä, vaikka nämäkin ovat synnynnäisiä ominaisuuksia.

Vierailija
52/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmisoikeuksia ei homoilla ole?

Niinpä? Mitä ovat ne oikeudet, jotka homoilta puuttuvat? Transeilla on ainakin muihin verrattuna se ylimääräinen oikeus, että saavat sterin 18-vuotiaana ja muut joutuvat odottamaan 30-vuotiaaksi tai tekemään huomattavan määrän lapsia ennen kuin saavat sterin. 

Vierailija
53/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kukaan tekee minun hyväksynnälläni. Ihminen päättää itse omasta elämästään, eikä tee mitään sillä tiedolla hyväksynkö hänet ja hänen suuntautumisen.

Vierailija
54/54 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on ihan itse aloitettu tapa. En hyväksy kaikkia muitakaan ihmisten tapoja.

Ei sun tarrvitsekkaan jos niin ajattelet. Maailma rullaa siitä huolimatta.. Eikö olekin kiva. 😄

No, ap:n mielestä näköjään ei 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan