Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä

Vierailija
23.08.2023 |

Yli 200e vähemmän sain.

Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?

Kommentit (1523)

Vierailija
861/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ne 2 euroa on käytetty?

Ei ole kun en jaksanut nälkäisenä kauppaan kävellä kun pyöryttää

ap

Vierailija
862/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on täysi luuseri rahankäytössään, ei osaa ennakoida, ei osaa säästää.

Ei osaa ottaa vastaan ohjeita säästöihin. On urpo.

En jaksa enää seurata, kun torppaa hyvätkin neuvot. (Pitkäänpä neuvoketku on jatkunutkin)

Työttömänä on mahdoton ennakoida tai säästää kun koskaan ei tiedä paljon sitä rahaa saa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää elää alle varojen niin on aina rahaa. Jos on varaa ostaa kympillä ruokaa niin ostaa vain yhdeksällä eurolla jne

Se on mahdotonta jos haluaa pysy hengissä ja syödä tervellisesti

ap

Vierailija
864/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa kuussa kun saat rahaa, niin osta ihan ensimmäiseksi etnisestä kaupasta 10kg säkki riisiä. Itselläni oli tuollainen riisisäkki, kun olin 90-luvulla opiskelija. Oli edes jotain syötävää siinäkin kohtaa, kun rahat oli muuten loppu. Yleensä minulla oli kuitenkin jotain voita tai margariinia, jolla sain parannettua keitetyn riisin makua suoranaiseksi herkuksi. Vielä paremmassa tilanteessa saattoi olla jotain hilloakin ja silloin sain sen suolaisen riisin jälkeen syödä hilloriisiä jälkiruuaksi.

10kg perunaa lienee edullisempi???

Voi olla, mutta riisi säilyy huoneenlämmössä ja perunoissa on paljon vettä. Kilosta riisiä tulee enemmän syötävää kuin kilosta perunoita. Ja väittäisin makuakin paremmaksi. Keitetyn riisin syöminen paljaaltaan on vielä ihan ok, mutta pelkkien keitettyjen perunoiden syöminen menee jo ankeutuksen puolelle.

Vierailija
865/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa kuussa kun saat rahaa, niin osta ihan ensimmäiseksi etnisestä kaupasta 10kg säkki riisiä. Itselläni oli tuollainen riisisäkki, kun olin 90-luvulla opiskelija. Oli edes jotain syötävää siinäkin kohtaa, kun rahat oli muuten loppu. Yleensä minulla oli kuitenkin jotain voita tai margariinia, jolla sain parannettua keitetyn riisin makua suoranaiseksi herkuksi. Vielä paremmassa tilanteessa saattoi olla jotain hilloakin ja silloin sain sen suolaisen riisin jälkeen syödä hilloriisiä jälkiruuaksi.

10kg perunaa lienee edullisempi???

Voi olla, mutta riisi säilyy huoneenlämmössä ja perunoissa on paljon vettä. Kilosta riisiä tulee enemmän syötävää kuin kilosta perunoita. Ja väittäisin makuakin paremmaksi. Keitetyn riisin syöminen paljaaltaan on vielä ihan ok, mutta pelkkien keitettyjen perunoiden syöminen menee jo ankeutuksen puolelle.

Riisi on pelkkää höttö hiilaria ei sovi minulle kun on diabetes, perunassa on sentään kuitia ja vitamiineja

ap

Vierailija
866/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastat. Minä en suostuisi nälästä kärsimään.

Vierailija
867/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vieläkin vääntää tämän typerän trollin kanssa? Perinteinen avaus jossa valitetaan jotakin ongelmaa ja kun sitten mitä tahansa ratkaisua tai toimintamallia yritetään ehdottaa ja ongelmaa ratkaista, mikään ei koskaan käy syystä x, y, z, å ja kaikki muutkin aakkoset. Ei tämän ap:n kanssa saa minkäänlaista järkevää keskustelua aikaiseksi.

Vierailija
868/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerros vähän mittojasi. Miten sinun energiankulutuksesi voi olla 2500 - 3000 kcal, kun et yhtään mitään tee ikinä?

En ole ikinä sanonut että en koskaan tee mitään?

Olen 192cm 90kg mies

ap

Saat kevyesti kannettua riisisäkin harteillasi. Saat ostettua kertalipun bussiin sitten seuraavana rahapäivänä. Nyt on pieni paasto edessä ja salille ei ehkä nälkäisenä kannata mennä. Kokeile meditointia, se ei kuluta niin paljon kaloreita.

Metsissä on vielä paljon mustikkaa! Niitä voi napsia suoraan suuhun. Ei niillä nälkä lähde, mutta saa edes antioksidantteja.

Vierailija
869/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte vieläkin vääntää tämän typerän trollin kanssa? Perinteinen avaus jossa valitetaan jotakin ongelmaa ja kun sitten mitä tahansa ratkaisua tai toimintamallia yritetään ehdottaa ja ongelmaa ratkaista, mikään ei koskaan käy syystä x, y, z, å ja kaikki muutkin aakkoset. Ei tämän ap:n kanssa saa minkäänlaista järkevää keskustelua aikaiseksi.

Koska tämä on niin sitkeä tapaus! 43 sivua jo vastauksia. Normaalit röllit luovuttaa maksimissaan muutamaan tai eivät edes kommentoi aloiyuksen jälkeen.

Vierailija
870/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alalla on huutava työvoimapula. Hae sinne.

Olen hakenut moneen ravintolaan tarjoilijaksi mutta en ole kelvannut kun ne huolii vaan nuoria kauniita tyttöjä.

ap

871/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko palkkatyö mitään?

Vierailija
872/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kuole vaikka söisi kuukaudessa yhden viikon epäterveellisemmin silloin kun parempaan ei ole varaa. Ap:lla ei taida olla oikeasti nälkä, kunhan nirsoilee.

Vierailija
873/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet töihin

Vierailija
874/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alalla on huutava työvoimapula. Hae sinne.

Olen hakenut moneen ravintolaan tarjoilijaksi mutta en ole kelvannut kun ne huolii vaan nuoria kauniita tyttöjä.

ap

Pistä sitten se hame päälle ja mene töihin.

Vierailija
875/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne asiat vaan menee kirjoitti:

Oisko palkkatyö mitään?

Anna työn antajan numero niin pirautan ja tulen heti huomenna aamulla töihin

ap

876/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nousta sohvan pohjalta ja menet ulos, metsä on sieniä ja mustikoita sekä puolukoita nyt täynnä.

Saat lisämakuu riisiin. Ja vähän liikuntaa myös

Vierailija
877/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kuole vaikka söisi kuukaudessa yhden viikon epäterveellisemmin silloin kun parempaan ei ole varaa. Ap:lla ei taida olla oikeasti nälkä, kunhan nirsoilee.

Mutta kun ei ole edes siihen epä terveellisen ruokaan varaa viikkoon

ap

Vierailija
878/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne asiat vaan menee kirjoitti:

Koita nousta sohvan pohjalta ja menet ulos, metsä on sieniä ja mustikoita sekä puolukoita nyt täynnä.

Saat lisämakuu riisiin. Ja vähän liikuntaa myös

Joka päivä käyn ulkona, en ole Helsingissä sieniä nähnyt

ap

Vierailija
879/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo. Ja jos jää rahaa sen riisisäkin jälkeen, niin osta sieltä etnisestä kaupasta vielä iso säkillinen kuivattuja papuja/linssejä ja hyvä mausteseos. Pavuista ja riisistä saa edullista ja maukasta ruokaa, kun laittaa hyvät mausteet. Itse asiassa tuo on sellaista ruokaa, jota miljardit ihmiset syö päivittäin esim. Intiassa, ja hyvin pärjäilevät. Ovat jopa keskiverto suomalaista terveempiä ja hoikempia. 

Edelleen sama kysymys mihin te ette ole vastannut järkevästi, millä kannan 20km noita säkkejä?

ap

Sinulla on kaikki sukulaiset ja kaverit siellä Helsingissä. Ai niin, mutta tietenkään kenelläkään ei taatusta ole muka autoa ja ennen kaikkea, vaikka olisi, niin sinähän et keneltäkään pummaa mitään - et tietenkään! Et, vaikka se ratkaisisi ongelmistasi jopa parikin. Ja jos nyt kysyt, että mitkä muka, niin vastaus: lue tämä ketju. 

Vierailija
880/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo. Ja jos jää rahaa sen riisisäkin jälkeen, niin osta sieltä etnisestä kaupasta vielä iso säkillinen kuivattuja papuja/linssejä ja hyvä mausteseos. Pavuista ja riisistä saa edullista ja maukasta ruokaa, kun laittaa hyvät mausteet. Itse asiassa tuo on sellaista ruokaa, jota miljardit ihmiset syö päivittäin esim. Intiassa, ja hyvin pärjäilevät. Ovat jopa keskiverto suomalaista terveempiä ja hoikempia. 

Edelleen sama kysymys mihin te ette ole vastannut järkevästi, millä kannan 20km noita säkkejä?

ap

Sinulla on kaikki sukulaiset ja kaverit siellä Helsingissä. Ai niin, mutta tietenkään kenelläkään ei taatusta ole muka autoa ja ennen kaikkea, vaikka olisi, niin sinähän et keneltäkään pummaa mitään - et tietenkään! Et, vaikka se ratkaisisi ongelmistasi jopa parikin. Ja jos nyt kysyt, että mitkä muka, niin vastaus: lue tämä ketju. 

Harvalla Helsinkiläisellä on autoa, ei ainakaan kenelläkään minun tutulla

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä