Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä

Vierailija
23.08.2023 |

Yli 200e vähemmän sain.

Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?

Kommentit (1523)

Vierailija
801/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän että ap on trolli koska kirjottaa tahallee kaikki yhdyssanat erilleen. Liian läpinäkyvää😆

Voit luulla mitä haluat mutta en ole trolli, voi tulla kirjoitus virheitä kun vastailee niin moneen viestiin

ap

Vierailija
802/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn toistamiseen, että oletko hakenut postiin töihin?

Olen postin logistiikka keskukseen hakenut enkä päässyt.

ap

Ei tuo ole totta. Miksi et muka päässyt? Sinne pääsee kuka vaan. Ei tarvitse olla koulutusta, koska siellä koulutetaan. Työntekijöistä on pula.

Olisi tarvinnut ajokortin

ap

Höpö höpö. Valehtelet taas. Jos menet lajittelemaan postia, et tarvitse ajokorttia yhtään mihinkään.

Mitä toivomme sinulta:

peruskunto

halu onnistua omassa työssä

18 vuoden ikä

suomen kielen osaaminen

ajokortti ja vahva ajotaito ovat tehtävässä välttämättömät

Näin lukee postin työ ilmoituksessa

ap

Mene Woltille kun siellä voi mennä pyörällä tai potkulaudalla (jos ei millään ole tämmöistäkään saatavilla niin voit juosta) ja lakkaa olemasta uusavuton muiden rahoilla elävä loinen. Kukaan normaali ihminen ei saa ruokaansa menemään yksin 100€/viikko ja kukaan ei ole 10 vuotta työttömänä jos haluaa töitä. Valitat vain ja toivot että kansalaiset olisivat kanssasi samaa mieltä. Ja älä väitä että elät elämäsi niin kuin pitää ja kaikki on yhteiskunnan vika kun kerran on rikosrekisteri ja velkaa ulosotossa. Rahankäyttötaitosi ovat surkeat sillä kellään joka osaa käyttää rahaa ei mene tili alle viidenkympin. Täällä on tarjottu sinulle satoja eri vaihtoehtoja millä voisit saada työtä, mutta keksit sen sijaan miljoonia eri tekosyitä miksi ne eivät ole mahdollisia. Olet uppoavassa veneessä itkemässä vaikka reikä on lyijykynän paksuuden suuruinen ja tyhjennysämpäri on vieressäsi. Älä hae täältä oikeutusta loisintaan vaan ole kansalle hyödyllinen ja mene töihin. Onneksi tuistasi leikataan, koska et niitä ansaitse senkin systeemin hyväksikäyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiän että ap on trolli koska kirjottaa tahallee kaikki yhdyssanat erilleen. Liian läpinäkyvää😆

Voit luulla mitä haluat mutta en ole trolli, voi tulla kirjoitus virheitä kun vastailee niin moneen viestiin

ap

Oon lukenu ketjun alusta alkaen ja 99% yhdyssanat kirjoitat erillee. Tahalleen. Oikein korostat elämämkoululaisuutta että menis paremmi tää trollaus perille tirsk.

Vierailija
804/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa väsyttämään tämä ketju, jankataan samoja juttuja. Totuus on se että, aloittaja trollaa ja pahasti. Pitää ottaa oma elämä ja arki haltuun. Olen itse ollut työtön joitakin kuukausia ja huomasin ettei ne suuret tulot vaan pienet menot. Kun tekee itse sapuskat ja leipoo esim. sämpylät ne ei paljoa maksa. Kaupasta löytyy myös halvempaa kermajuustoa kuin oltermanni.

Vierailija
805/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tuo ole totta. Miksi et muka päässyt? Sinne pääsee kuka vaan. Ei tarvitse olla koulutusta, koska siellä koulutetaan. Työntekijöistä on pula.

ap

Höpö höpö. Valehtelet taas. Jos menet lajittelemaan postia, et tarvitse ajokorttia yhtään mihinkään.

Mitä toivomme sinulta:

peruskunto

18 vuoden ikä

suomen kielen osaaminen

ap

Mene Woltille kun siellä voi mennä pyörällä tai potkulaudalla (jos ei millään ole tämmöistäkään saatavilla niin voit juosta) ja lakkaa olemasta uusavuton muiden rahoilla elävä loinen. Kukaan normaali ihminen ei saa ruokaansa menemään yksin 100€/viikko ja kukaan ei ole 10 vuotta työttömänä jos haluaa töitä. Valitat vain ja toivot että kansalaiset olisivat kanssasi samaa mieltä. Ja älä väitä että elät elämäsi niin kuin pitää ja kaikki on yhteiskunnan vika kun kerran on rikosrekisteri ja velkaa ulosotossa. Rahankäyttötaitosi ovat surkeat sillä kellään joka osaa käyttää rahaa ei mene tili alle viidenkympin. Täällä on tarjottu sinulle satoja eri vaihtoehtoja millä voisit saada työtä, mutta keksit sen sijaan miljoonia eri tekosyitä miksi ne eivät ole mahdollisia. Olet uppoavassa veneessä itkemässä vaikka reikä on lyijykynän paksuuden suuruinen ja tyhjennysämpäri on vieressäsi. Älä hae täältä oikeutusta loisintaan vaan ole kansalle hyödyllinen ja mene töihin. Onneksi tuistasi leikataan, koska et niitä ansaitse senkin systeemin hyväksikäyttäjä

Sinä voit sitten mennä woltille minulle se ei sovi

ap

Vierailija
806/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap hakee näillä sen kirjoituksilla? Että joku tuo ovellesi kasan ruokaa?

Vierailija
807/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa väsyttämään tämä ketju, jankataan samoja juttuja. Totuus on se että, aloittaja trollaa ja pahasti. Pitää ottaa oma elämä ja arki haltuun. Olen itse ollut työtön joitakin kuukausia ja huomasin ettei ne suuret tulot vaan pienet menot. Kun tekee itse sapuskat ja leipoo esim. sämpylät ne ei paljoa maksa. Kaupasta löytyy myös halvempaa kermajuustoa kuin oltermanni.

Oltermanni halvin minun kaupassa kilo hinnalta

ap

Vierailija
808/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole töitä eikä opiskelu mahdollisuutta, ja kaikki kaverit ja sukulaiset ovat täällä.

ap

No pyydä niiltä ruokaa.

En pummi keneltäkään mitään

Ap

Yhteiskunnan tukien käyttäminen on juurikin pummimista. Kyseessä ei ole yksittäinen henkilö johon pummiminen kohdistuu, vaan koko kansa.

Edelleen tuet kuuluu kaikille suomen kansalaisille ei ole mitään pummimista, sitten kaikki eläkeläisetkin ja lapsi perheet on pummeja kun saa yhteiskunnan tukia.

ap

Eläkeläiset elävät työssäoloaikana kertyneiden eläkkeidensä turvin. Eli ovat eläkkeensä työllä ansainneet.

Vastaavasti ne jotka ikänsä makaavat kotona välttämässä työntekoa,eivät eläkettä tule työstä saamaan,vaan olisivat koko ikänsä veronmaksajien kustannuksella.

Vierailija
809/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mitä toivomme sinulta:

peruskunto

18 vuoden ikä

suomen kielen osaaminen

ap

ap

Sun kaltaiset on syöpä. Sulle sopii se duuni minkä saat, onneksi tulee uudistuksia niin toi l oisiminen loppuu.

Vierailija
810/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aikaisempi valittaja, muuta siihen halvempaan asuntoon. 

Mielenterveys siinä menee jos joutuu muuttamaan tyhmien junttien keskelle Tampereelle tai muualle skutsiin.

ap

Vierailija
811/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aikaisempi valittaja, muuta siihen halvempaan asuntoon. 

Mielenterveys siinä menee jos joutuu muuttamaan tyhmien junttien keskelle Tampereelle tai muualle skutsiin.

ap

Jos paikkakunnallasi ei ole tarjota halvempaa asuntoa sinulle, vuokra pitää huomioida kokonaan.

Valita päätöksestä!

Vierailija
812/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on vielä kahdesta eurosta jäljellä?

Vierailija
813/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on vielä kahdesta eurosta jäljellä?

2€ on vielä kun en nälkäisenä jaksa kaupasta hakea sillä mitään eikä sillä kyllä mitään saakaan

ap

Vierailija
814/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on elämäntapaluuseri. Ei kykene ottamaan vastuuta elämästään tai tekemisistään. Syyttä muita kaikesta. Ei kykene tekemään itse edes hernekeittoa tai ei kelpaa.

Kannattaisi kasvaa jo aikuiseksi.

Kerro mistä saa hernekeitto ainekset 2 eurolla? Pelkkä kinkku maksaa yli 4 euroa.

ap

Oletko kuullut kasvishernekeitosta?

Pelkkä Ruokaherne 500g 1,89€ maksaa

ap

Ja siitä määrästä keität Ison Hernekeiton - riittää moneksi päiväksi!

Miksi tekeydyt avuttomaksi, kun osaat ruokaakin laittaa? Samalla hernehinnalla saat paljon kaalia.

Miksi tekeydyt tyhmemmäksi kuin olet... tiedät kyllä, miten saat edullista ruokaa. Ota itseäsi niskasta kii ja lopeta vinkuminen😉

500g herneitä on pari sataa kaloria, ei riitä edes yhdeksi ateriaksi

ap

Haista huilu. Aterialle vaikka voikkaleipä lisäksi, syöt 4 kertaa

MISTÄ SAAT 2€ VOILEIPÄ AINEKSET? PELKKÄ JUUSTO MAKSAA MELKEIN 10€?

ap

Oot pöhkö. Voikkaleipä = on leipä + levite.

Kympillä saat reilun kilon juustoa - opi ennakoimaan!!!

Leipä 2€

Oivariini 4€

Ei saa 2€ voileipää tehtyä, kilon oltermanni kestää minulla noin viikon niin en yleensä osta sitä kun on kallista.

ap

Leipää saa edullisemminkin, esim. Kotimaista ruispala 9kpl 1,19e.

Levitettä on myös edullisempaa kuin Oivariini. Xtra margariini 0,45e/400g tai seuraavaksi halvin Rainbow 0,89e.

Mutta varmaan sulla on joku hyvä syy siihenkin, miksei niitä voi ostaa 🤦

Parasta siis olla vaan syömättä.

Vierailija
815/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?

Vierailija
816/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on elämäntapaluuseri. Ei kykene ottamaan vastuuta elämästään tai tekemisistään. Syyttä muita kaikesta. Ei kykene tekemään itse edes hernekeittoa tai ei kelpaa.

Kerro mistä saa hernekeitto ainekset 2 eurolla? Pelkkä kinkku maksaa yli 4 euroa.

ap

ap

Miksi tekeydyt avuttomaksi, kun osaat ruokaakin laittaa? Samalla hernehinnalla saat paljon kaalia.

Miksi tekeydyt tyhmemmäksi kuin olet... tiedät kyllä, miten saat edullista ruokaa. Ota itseäsi niskasta kii ja lopeta vinkuminen😉

ap

ap

Leipä 2€

Oivariini 4€

Ei saa 2€ voileipää tehtyä, kilon oltermanni kestää minulla noin viikon niin en yleensä osta sitä kun on kallista.

ap

Levitettä on myös edullisempaa kuin Oivariini. Xtra margariini 0,45e/400g tai seuraavaksi halvin Rainbow 0,89e.

Xtra levite ei maistu miltään ja se on jotain jäte sian nahkaa

ap

Vierailija
817/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tietenkään sovi. Sulle sopii vain ilmainen raha ja sitä pitäisi saada joku kivempi summa, esim. 2500e käteen kuukaudessa. Toivottavasti tukia leikataan huolella juuri tuollaisilta persläveiltä, jotka ei vaan halua tehdä mitään.

Vierailija
818/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Leipä 2€

Oivariini 4€

ap

Xtra levite ei maistu miltään ja se on jotain jäte sian nahkaa

ap

Arvasin, että eihän se käy!

Ainesosat

Kasviöljyt ja -rasvat (rapsi, palmu, kookos), vesi, suola, emulgointiaineet (kasviperäinen E 471, E 322 auringonkukasta), säilöntäaine (E 202), happamuudensäätöaineet (E 330, E 500), aromi, A-vitamiini, väri (E 160a).

Että semmosta siannahkaa. Kuole sitten nälkään. Byeeeee!!!

Vierailija
819/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita omalla nimelläsi kertomus köyhien fb-ryhmään.

Vierailija
820/1523 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa kuussa kun saat rahaa, niin osta ihan ensimmäiseksi etnisestä kaupasta 10kg säkki riisiä. Itselläni oli tuollainen riisisäkki, kun olin 90-luvulla opiskelija. Oli edes jotain syötävää siinäkin kohtaa, kun rahat oli muuten loppu. Yleensä minulla oli kuitenkin jotain voita tai margariinia, jolla sain parannettua keitetyn riisin makua suoranaiseksi herkuksi. Vielä paremmassa tilanteessa saattoi olla jotain hilloakin ja silloin sain sen suolaisen riisin jälkeen syödä hilloriisiä jälkiruuaksi.