Tutkijan mukaan oululaispoliitikon kirjoitus on selkeän rasistinen kirjoittaja itse kiistää: Ei siinä ole mitään sanaa, siinä on tähtimerkkejä
Persulta taas kerran täydellinen servaus!
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää Persut on kyllä täynnä vihaa. Ja mä täynnä Persu-vihaa. En vaan halua mun Suomesta mitään Unkaria tai Venäjää.
Mä taas haluan, että maamme alkaisi edes vähän muistuttaa Unkaria! Miksi toiset saavat järkevät poliitikot ja me saimme vain viisi v***a?
Lisäksi huomaan pakostakin itsessäni nousevan vihervassarivihan, sillä vihervassarit haluavat tehdä maastamme toisen venäjän - ja ovat jo pitkälti onnistuneetkin, olemmehan korviamme myöten veloissa ja sananvapaus on meillä mennyttä.
Luetteletko tähän Venäjän ja Persujen ajaman politiikan eroavaisuudet imperialismia lukuunottamatta? Oletko oikeasti niin tyhmä, ettet tajua, että Persut ja muu ää rioikeisto maailmalla ajaa samoja asioita, kuin P utin?
Huutelen tähän väliin, että poliittisesti Perussuomalaiset edustavat lähinnä keskustaa tai ovat siitä hieman vasemmalle. He eivät suinkaan edusta oikeistoa, jollaista Suomessa ei edes ole nykyisellään Kokoomuksenkin rappeuduttua vasemmistopuolueeksi.
Vihervasemmisto sensijaan edustaa putinilaista diktatuuria, totalitaristista hirmuvaltaa.
T ä m ä !
Ei lisättävää, totuus ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää Persut on kyllä täynnä vihaa. Ja mä täynnä Persu-vihaa. En vaan halua mun Suomesta mitään Unkaria tai Venäjää.
Et ilmiselvästi ymmärrä mitä on viha ja mitä taas on realiteetit ja faktat.
Vihaa on juuri kaltaistesi äärikommunistien omaa kansaa tuhoavat toimet ja mielipuoliset unelmat kun taas realismia ja faktoja on niiden vastustaminen.
Mutta tämä on jo liian monimutkaista edellisen ymmärtääksesi.
Realiteetteja ja faktoja on uhata ajaa ihmisten päälle?
Ja näin pitkän linjan maisterisyrittäjänä on aina hauska lukea näitä kommari sulla ei äly riitä -juttuja. Pinnistele, pinnistele ettei lopu argumentit.
Kuten jo kirjoitin ja etukäteen tiesinkin; järkesi ei riittänyt ymmärtämään aiempaa.
Jaksaa jaksaa, kirjoita sama vielä uudelleen, niin se voi muuttua todeksi.
Keskustelu vihervassarin kanssa on kuin yrittäisi röhkiä sikaa väsyksiin.
Siis persusian?
Vierailija kirjoitti:
No on se puhtaasti rasistinen ja nimenomaan sellaiseksi myös tarkoitettu. Oulusssa on todella fanaattisia persuja. Muistan kun yksi hekumoi joskus tv-ohjelmassa sisällissodan aloittamisella m--muuton takia. Tämä oli joskus vuoden 2015 kieppeillä.
On siellä Oulussa myös kehitysmaalaisia lapsenraiskaajia,huumekauppiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmiselvästi ymmärrä mitä on viha ja mitä taas on realiteetit ja faktat.
Vihaa on juuri kaltaistesi äärikommunistien omaa kansaa tuhoavat toimet ja mielipuoliset unelmat kun taas realismia ja faktoja on niiden vastustaminen.
Mutta tämä on jo liian monimutkaista edellisen ymmärtääksesi.
Realiteetteja ja faktoja on uhata ajaa ihmisten päälle?
Ja näin pitkän linjan maisterisyrittäjänä on aina hauska lukea näitä kommari sulla ei äly riitä -juttuja. Pinnistele, pinnistele ettei lopu argumentit.
Kuten jo kirjoitin ja etukäteen tiesinkin; järkesi ei riittänyt ymmärtämään aiempaa.
Jaksaa jaksaa, kirjoita sama vielä uudelleen, niin se voi muuttua todeksi.
Keskustelu vihervassarin kanssa on kuin yrittäisi röhkiä sikaa väsyksiin.
Äänestän Kokoomusta. Loppuiko taas argumentit?
Niin, et ilmiselvästikään ymmärrä politiikasta yhtään mitään mutta autan sinua vähän; kokoomus on henkeen ja vereen globalistinen woke puolue eli juurikin vihervasemmistolainen.
Tämä oli sinulle täysin uutta, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluan, että maamme alkaisi edes vähän muistuttaa Unkaria! Miksi toiset saavat järkevät poliitikot ja me saimme vain viisi v***a?
Lisäksi huomaan pakostakin itsessäni nousevan vihervassarivihan, sillä vihervassarit haluavat tehdä maastamme toisen venäjän - ja ovat jo pitkälti onnistuneetkin, olemmehan korviamme myöten veloissa ja sananvapaus on meillä mennyttä.
Mikä minusta " vassarina" tekee vihreän?
Mitähän seitsemän kirjaimen sanaa ne tähtimerkit kuvastaa, kun kirjoittaja puhuu jostain afrikkalaisista ihmisistä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minusta " vassarina" tekee vihreän?
Koska molemmat poliittiset linjat ja puolueet ovat Saatanasta, aivan kuten kaikki ja kaikenlainen vasemmistolaisuus.
Jokainen tietää mitä tarkoitetaan, kun kirjoitetaan v***u...
Vain epätoivoinen oman nahan pelastaja väittää sen tarkoittavan vattu.
Ei nämä pee suomalaiset osaa olla olematta omia itsejään.
Hallitus lähtee vielä syyskuun alkaessa, sanon ma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haastatellut tutkijat ovat aina asioista samaa mieltä kuin toimittaja?
Käykö toimittajan mielipide ilmi jostakin?
Mm. tekemiensä juttujen aiheista ja monien toimittajien kohdalla lisäksi somejulkaisuista.
Toivottavasti homma ei mene Suomessa jenkkityyliseksi eli toivottavasti persut ei maalita toimittajia ja medioita heti kun kirjoitetaan aiheista jotka eivät heitä miellytä. Onneksi Suomessa persujen määrä on paljon pienempi kuin jenkkilän maga-idioottien.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa voi olla kirjoittaa vaikka kritisoivasti ihmisistä ilman, että haukkuu ihonvärin perusteella!! Häh?
Vaikka kirjoittaisi, että " tänään taas näin, kun joku törppö ylitti tien suojatien ulkopuolella. On se kumma, ettei liikennesääntöjä osata! Eikö ääliö tajua olevansa vaaraksi itselle ja muille!"
Noin.
Tämä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tähdillä korvattu sana voisi olla vaikka "typerys". On rasismia nähdä sana jonakin muuna sanana.
Tarvitseeko meidän hyväksyä sitä, että muualta tulleet yrittävät muuttaa suomalaisen liikennekulttuurin samantasoiseksi kuin lähtömaissaan? Suomessa noudatetaan suomalaisia lakeja ja sääntöjä.
Niinpä, mutta miksi persuilla on (jopa kansanedustajilla) niin paljon tuomioita lakien rikkomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa voi olla kirjoittaa vaikka kritisoivasti ihmisistä ilman, että haukkuu ihonvärin perusteella!! Häh?
Vaikka kirjoittaisi, että " tänään taas näin, kun joku törppö ylitti tien suojatien ulkopuolella. On se kumma, ettei liikennesääntöjä osata! Eikö ääliö tajua olevansa vaaraksi itselle ja muille!"
Noin.
Juuri niinhän Oululaispoliitikko kirjoitti!
********************, näin! Mutta kun ei kelpaa sekään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähdillä korvattu sana voisi olla vaikka "typerys". On rasismia nähdä sana jonakin muuna sanana.
Tarvitseeko meidän hyväksyä sitä, että muualta tulleet yrittävät muuttaa suomalaisen liikennekulttuurin samantasoiseksi kuin lähtömaissaan? Suomessa noudatetaan suomalaisia lakeja ja sääntöjä.
Niinpä, mutta miksi persuilla on (jopa kansanedustajilla) niin paljon tuomioita lakien rikkomisesta?
Mokkapaloilla on vielä enemmän!
*
Tilastot ovat poliisiammattikorkeakoulun virallisia tilastoja.
Näistä eivät wokettajat halua puhua.
*
"Raiskausrikokset; Suomessa vakituisesti asuvat ulkomaalaistaustaiset tekivät 4,3-kertaisesti rikoksia suomalaistaustaisiin nähden.
Tunisialaistaustaiset 67,0-kertaisesti rikoksia suomalaistaustaisiin nähden
Gambialaistaustaiset 50,0-kertaisesti
Nigerialaistaustaiset 35,5-kertaisesti
Afganistan 21,5-kertaisesti
Irak 19,4-kertaisesti
Turkki 10,5-kertaisesti
Vuonna 2013 ulkomaalaistaustaisten osuus raiskausrikoksista oli yhteensä 25 prosenttia. Väestöön kuuluvien ulkomaalaistaustaisten osuus rikoksista oli 19 prosenttia."
*
Ulko maa laiset suomalaisia useammin epäiltynä rikoksista
https://www.stat.fi/til/rpk/2018/13/rpk_2018_13_2019-05-16_tie_001_fi.h…
Seksu aa lirik ok sien kohdalla irakilaiset miehet ovat epäiltynä 12,8 (!!!) kertaa useammin kuin suomalaiset miehet.
*
On rikos Suomen kansaa kohtaan päästää näitä maahamme, mutta poliitikot eivät ymmärrä tilastomatematiikkaa todennäköisyyslaskennasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokkapaloilla on vielä enemmän!
*
Tilastot ovat poliisiammattikorkeakoulun virallisia tilastoja.
Näistä eivät wokettajat halua puhua.*
"Raiskausrikokset; Suomessa vakituisesti asuvat ulkomaalaistaustaiset tekivät 4,3-kertaisesti rikoksia suomalaistaustaisiin nähden.
Tunisialaistaustaiset 67,0-kertaisesti rikoksia suomalaistaustaisiin nähden
Gambialaistaustaiset 50,0-kertaisesti
Nigerialaistaustaiset 35,5-kertaisesti
Afganistan 21,5-kertaisesti
Irak 19,4-kertaisesti
Turkki 10,5-kertaisesti
Vuonna 2013 ulkomaalaistaustaisten osuus raiskausrikoksista oli yhteensä 25 prosenttia. Väestöön kuuluvien ulkomaalaistaustaisten osuus rikoksista oli 19 prosenttia."*
Ulko maa laiset suomalaisia useammin epäiltynä rikoksista
https://www.stat.fi/til/rpk/2018/13/rpk_2018_13_2019-05-16_tie_001_fi.h…
Seksu aa lirik ok sien kohdalla irakilaiset miehet ovat epäiltynä 12,8 (!!!) kertaa useammin kuin suomalaiset miehet.
*
On rikos Suomen kansaa kohtaan päästää näitä maahamme, mutta poliitikot eivät ymmärrä tilastomatematiikkaa todennäköisyyslaskennasta puhumattakaan.
Tuossa puhutaan vain seksuaalirikoksista!
Jos ulkomaalaisten rikostilastoja käsitellään huomioiden KAIKKI rikostyypit, niin tilanne on moninkertaisesti pahempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin.
Juuri niinhän Oululaispoliitikko kirjoitti!
********************, näin! Mutta kun ei kelpaa sekään!
No voi v**** nyt, älä ihan aikuisten oikeesti viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetteletko tähän Venäjän ja Persujen ajaman politiikan eroavaisuudet imperialismia lukuunottamatta? Oletko oikeasti niin tyhmä, ettet tajua, että Persut ja muu ää rioikeisto maailmalla ajaa samoja asioita, kuin P utin?
Huutelen tähän väliin, että poliittisesti Perussuomalaiset edustavat lähinnä keskustaa tai ovat siitä hieman vasemmalle. He eivät suinkaan edusta oikeistoa, jollaista Suomessa ei edes ole nykyisellään Kokoomuksenkin rappeuduttua vasemmistopuolueeksi.
Vihervasemmisto sensijaan edustaa putinilaista diktatuuria, totalitaristista hirmuvaltaa.
Onko joku uusi puolue tämä vihervasemmisto?
Persuli varmaan ostaa kaupasta heviosastolta omenapäärynää ja kurkkutomattia. Sitten lihatiskiltä hakemaan kanakalaa. Ja pitääpä vielä ottaa tuota maitokaljaakin. Näin se ajatus ja järki joillakin toimii.
Eikö arvoisa vihervassari tiedä, että kirsikkatomaatteja ja sikanautoja on todella olemassa! On myös kirsikkaolutta ja banaanikaljaa! Saksalaisilla on jopa sikakoiria ja italialaisilla tryffelisikoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku uusi puolue tämä vihervasemmisto?
Persuli varmaan ostaa kaupasta heviosastolta omenapäärynää ja kurkkutomattia. Sitten lihatiskiltä hakemaan kanakalaa. Ja pitääpä vielä ottaa tuota maitokaljaakin. Näin se ajatus ja järki joillakin toimii.
Maitokaliaa tekevät monkoolit! Sanovat sitä kumissiksi.
Jo Pietarissa sitä myydään tölkeissä. En maistanu, ois ehkä pitäny.
Osto-tutkija kertoo mitä asiakas tilaa !