Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkijan mukaan oululaispoliitikon kirjoitus on selkeän rasistinen kirjoittaja itse kiistää: Ei siinä ole mitään sanaa, siinä on tähtimerkkejä

Vierailija
23.08.2023 |

https://yle.fi/a/74-20046453

Persulta taas kerran täydellinen servaus!

Kommentit (400)

Vierailija
261/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus on selkeän rasistinen ja sellaiseksi tarkoitettu. Rasistinen siksi, että huono käytös on pistetty etnisen taustan eikä yksilön ominaisuuksien piikkiin.

Jos ajattelet, että alikehittyneistä kulttuureista puhuminen tällaisessa yhteyksissä on jepa, olet rasisti.

Itse olen sillä tavoin avarakatseinen, että valkoinen väri tai kantakansalaisuus ei silmissäni tee parempaa ihmistä. Idiootti on idiootti, ihonväriin tai kulttuuriin katsomatta.

Huijaat itseäsi rankasti jos luulet että yleistyksiä ei voi tehdä näihin tulijoihin liittyen.

Pelkästään poliisin tilastot näyttää, että olet väärässä.

Yleistyksiä voi aina tehdä. Itse asiassa ihmismieli tekee aina yleistyksiä. Mitä sitten?

Vaikka 33 % "tulijoista" tekisi seksuaalirikoksen, niin 67 % ei tekisi.

Vertailun vuoksi: lähes kaikki raiskaajat ovat miehiä, mutta emme silti ajattele että kaikki miehet ovat raiskaajia. Pitäisikö mielestäsi? Vai tuntuisiko himpun epäreilulta tulla leimatuksi raiskaajaksi pelkän sukupuolensa perusteella?

Miksi ylipäötä otamme tänne miehiä sellaisista maista kuin Irak, kun tiedämme heidän r.. prosentit.. Ei näille lähi-idän miesjengeille ole mitään tarvetta täällä, ei mitään.

Tiedätkö mitä syrjintä on? Se on laissa kiellettyä ja varsinkin viranomainen joutuu sitä tarkkaan noudattamaan. Syntyperän tai kansalaisuuden perusteet ei voi syrjiä maahantuloprosessissa. Eli sitten pitäisi estää maahantulo kokonaan.

Juuri näin!

Kaikille Suomen raja-asemille tulee pystyttää suuret kyltit: "Asiaton maleskelu kielletty" ja sama arabiaksi!

Ja kieltoa on ryhdyttävä valvomaan!

Vierailija
262/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla oululaispoliitikon henkinen kehitys, kommunikaatiotaidot ja moraalikäsitys jäädä korkeintaan 10 vuotiaan tasolle. Nämä thalidomidit ne sitten päättävät ja ohjailevat tulevaisuuden yhteiskuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää Persut on kyllä täynnä vihaa. Ja mä täynnä Persu-vihaa. En vaan halua mun Suomesta mitään Unkaria tai Venäjää.

Mä taas haluan, että maamme alkaisi edes vähän muistuttaa Unkaria! Miksi toiset saavat järkevät poliitikot ja me saimme vain viisi v***a?

Lisäksi huomaan pakostakin itsessäni nousevan vihervassarivihan, sillä vihervassarit haluavat tehdä maastamme toisen venäjän - ja ovat jo pitkälti onnistuneetkin, olemmehan korviamme myöten veloissa ja sananvapaus on meillä mennyttä.

Luetteletko tähän Venäjän ja Persujen ajaman politiikan eroavaisuudet imperialismia lukuunottamatta? Oletko oikeasti niin tyhmä, ettet tajua, että Persut ja muu ää rioikeisto maailmalla ajaa samoja asioita, kuin P utin?

Huutelen tähän väliin, että poliittisesti Perussuomalaiset edustavat lähinnä keskustaa tai ovat siitä hieman vasemmalle. He eivät suinkaan edusta oikeistoa, jollaista Suomessa ei edes ole nykyisellään Kokoomuksenkin rappeuduttua vasemmistopuolueeksi.

Vihervasemmisto sensijaan edustaa putinilaista diktatuuria, totalitaristista hirmuvaltaa.

Luetteletko tähän Venäjän ja Persujen ajaman politiikan eroavaisuudet imperialismia lukuunottamatta kuitenkin? Keinoista käytit jo asioiden kääntämistä päinvastaiseksi. 

Vierailija
264/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää Persut on kyllä täynnä vihaa. Ja mä täynnä Persu-vihaa. En vaan halua mun Suomesta mitään Unkaria tai Venäjää.

Et ilmiselvästi ymmärrä mitä on viha ja mitä taas on realiteetit ja faktat.

Vihaa on juuri kaltaistesi äärikommunistien omaa kansaa tuhoavat toimet ja mielipuoliset unelmat kun taas realismia ja faktoja on niiden vastustaminen.

Mutta tämä on jo liian monimutkaista edellisen ymmärtääksesi.

Realiteetteja ja faktoja on uhata ajaa ihmisten päälle? 

Ja näin pitkän linjan maisterisyrittäjänä on aina hauska lukea näitä kommari sulla ei äly riitä -juttuja. Pinnistele, pinnistele ettei lopu argumentit.

Kuten jo kirjoitin ja etukäteen tiesinkin; järkesi ei riittänyt ymmärtämään aiempaa.

Jaksaa jaksaa, kirjoita sama vielä uudelleen, niin se voi muuttua todeksi.

Keskustelu vihervassarin kanssa on kuin yrittäisi röhkiä sikaa väsyksiin.

Vierailija
265/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa on juuri kaltaistesi äärikommunistien omaa kansaa tuhoavat toimet ja mielipuoliset unelmat kun taas realismia ja faktoja on niiden vastustaminen.

Ja näin pitkän linjan maisterisyrittäjänä on aina hauska lukea näitä kommari sulla ei äly riitä -juttuja. Pinnistele, pinnistele ettei lopu argumentit.

Kuten jo kirjoitin ja etukäteen tiesinkin; järkesi ei riittänyt ymmärtämään aiempaa.

Äänestän Kokoomusta. Loppuiko taas argumentit?

Vierailija
266/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluan, että maamme alkaisi edes vähän muistuttaa Unkaria! Miksi toiset saavat järkevät poliitikot ja me saimme vain viisi v***a?

Lisäksi huomaan pakostakin itsessäni nousevan vihervassarivihan, sillä vihervassarit haluavat tehdä maastamme toisen venäjän - ja ovat jo pitkälti onnistuneetkin, olemmehan korviamme myöten veloissa ja sananvapaus on meillä mennyttä.

Luetteletko tähän Venäjän ja Persujen ajaman politiikan eroavaisuudet imperialismia lukuunottamatta? Oletko oikeasti niin tyhmä, ettet tajua, että Persut ja muu ää rioikeisto maailmalla ajaa samoja asioita, kuin P utin?

Huutelen tähän väliin, että poliittisesti Perussuomalaiset edustavat lähinnä keskustaa tai ovat siitä hieman vasemmalle. He eivät suinkaan edusta oikeistoa, jollaista Suomessa ei edes ole nykyisellään Kokoomuksenkin rappeuduttua vasemmistopuolueeksi.

Vihervasemmisto sensijaan edustaa putinilaista diktatuuria, totalitaristista hirmuvaltaa.

Olen varma, että vihervasemmisto suunnittelee jo valtaan päästyään pystyttävänsä giljotiinin Senaatintorille.

Vierailija
267/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassu tuijottaa tähtimerkkejä silmät soikeana odottaen että siihen hahmottuisi jotain räsististä tekstiä...

Ku***e *i**n ku**p*ä. Siinä sulle tähtimerkkejä, jotka ei merkkaa mitään, mutta anteeksi kaiken varalta ja samalla luonnollisesti sanoudun irti kaikesta tekstini sisällöstä.

Vierailija
268/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vasemmistolainen! Haistoin sen!

MOT!

Vierailija
269/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vasemmistolainen! Haistoin sen!

MOT!

Ah, nyt tajusin, kaikki Persuista vasemmalle Kokoomusta myöden on vihervasemmistoa. No sitten kyllä, olen selkeästi vihervasemmistolainen, en missään nimessä Persu, VKK tai muukaan Venäjän rahoittama hihhuli

Vierailija
270/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus on selkeän rasistinen ja sellaiseksi tarkoitettu. Rasistinen siksi, että huono käytös on pistetty etnisen taustan eikä yksilön ominaisuuksien piikkiin.

Jos ajattelet, että alikehittyneistä kulttuureista puhuminen tällaisessa yhteyksissä on jepa, olet rasisti.

Itse olen sillä tavoin avarakatseinen, että valkoinen väri tai kantakansalaisuus ei silmissäni tee parempaa ihmistä. Idiootti on idiootti, ihonväriin tai kulttuuriin katsomatta.

Huijaat itseäsi rankasti jos luulet että yleistyksiä ei voi tehdä näihin tulijoihin liittyen.

Pelkästään poliisin tilastot näyttää, että olet väärässä.

Yleistyksiä voi aina tehdä. Itse asiassa ihmismieli tekee aina yleistyksiä. Mitä sitten?

Vaikka 33 % "tulijoista" tekisi seksuaalirikoksen, niin 67 % ei tekisi.

Vertailun vuoksi: lähes kaikki raiskaajat ovat miehiä, mutta emme silti ajattele että kaikki miehet ovat raiskaajia. Pitäisikö mielestäsi? Vai tuntuisiko himpun epäreilulta tulla leimatuksi raiskaajaksi pelkän sukupuolensa perusteella?

Miksi ylipäötä otamme tänne miehiä sellaisista maista kuin Irak, kun tiedämme heidän r.. prosentit.. Ei näille lähi-idän miesjengeille ole mitään tarvetta täällä, ei mitään.

Tiedätkö mitä syrjintä on? Se on laissa kiellettyä ja varsinkin viranomainen joutuu sitä tarkkaan noudattamaan. Syntyperän tai kansalaisuuden perusteet ei voi syrjiä maahantuloprosessissa. Eli sitten pitäisi estää maahantulo kokonaan.

Jos syrjintä on kielletty laissa, niin miksi sitten Hellsinskin kaupungin rekryssä on jo vuosia pantu työnhakijat paremmuusjärjestykseen valotusmittarilla?

Ne vieläpä kertovat julkisesti, että näin on ja nimittävät sitä uuskielellä "positiiviseksi diskriminatsijaksi"!

Vierailija
271/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassu tuijottaa tähtimerkkejä silmät soikeana odottaen että siihen hahmottuisi jotain räsististä tekstiä...

Ku***e *i**n ku**p*ä. Siinä sulle tähtimerkkejä, jotka ei merkkaa mitään, mutta anteeksi kaiken varalta ja samalla luonnollisesti sanoudun irti kaikesta tekstini sisällöstä.

Sama täällä. Mielestäni kaikki persut ovat i******a ja että on nättiä nähdä, kun ******* juoksee, kunhan hallitus vaihtuu. Anteeksi nyt kuitenkin, JOS jonkun mieli tästä pahoittui. Ja toki samalla muistutan, että en ole koskaan hyväksynyt enkä hyväksy minkäänlaista väkivaltaa! (muusta syrjinnästä ei toki ollutkaan puhetta, hih, huomasikohan kukaan, ei varmaan) 

Vierailija
272/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä suojatietä ja noudata liikennesääntöjä niin kuin normaalit ihmiset.

Liian vaikeaa mokkapaloille, kun niitä ei ole vielä kotoutettu tarpeeksi!

Vierailija
273/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas edustat totuuden unohtamista.

Vierailija
274/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla oululaispoliitikon henkinen kehitys, kommunikaatiotaidot ja moraalikäsitys jäädä korkeintaan 10 vuotiaan tasolle. Nämä thalidomidit ne sitten päättävät ja ohjailevat tulevaisuuden yhteiskuntaa.

Tämä oululaispoliitikko osaa varmastikin käyttää suojatietä, kun on ajokortinkin saanut. Nuo tuontikädelliset eivät osaa edes sitä!

Ne varmastikin pelastavat meidät siltä kiljuvalta, hirnuvalta ja röhkivältä työvoimapulalta, tuollaisia huippuosaajia kun ovat.

Vierailija
275/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun moraalisi mukaan on ihan ok rangaista ihmisiä sanojen käytöstä? Joita ei edes ilmaista näkyvästi?

Ehkä kyseinen henkilö ei ole kaunopuheisin kielenkäänteissään mutta hän tajuaa oivallisesti villakoiran ytimen eli nykyisen moraalipöyristelyn naurettavuuden. Näitä ihmisiä ilman emme tule selviämään demokratiana. Ajatuspoliisiajatus ei kuulu sivistysmaahan joka nimenomaan kestää monenlaista ilmaisua, ja tajuaa myös parodiaa.

Vierailija
276/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että vihervasemmisto suunnittelee jo valtaan päästyään pystyttävänsä giljotiinin Senaatintorille.

Tarkoitatko vihreitä JA vasemmistoa? Eivät ole yksi ja sama ryhmä.

Vierailija
277/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku uusi puolue tämä vihervasemmisto?

Vierailija
278/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä suojatietä ja noudata liikennesääntöjä niin kuin normaalit ihmiset.

Liian vaikeaa mokkapaloille, kun niitä ei ole vielä kotoutettu tarpeeksi!

Eli ei koskaan, koska nämä työllistävät parhaimmiston oman siipijengin niin kivasti. Monimuotoisuusscheissella voi lypsää loputtomasti fyffeä. Tämä käy! Saa vielä ilmaisen sädekruunun kaupanpäällisiksi.

Vierailija
279/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on ettei kehitysmaa makujen lähtömaassa jalankulkija tai pyöräilijä ole todellakaan kuningas.

Vierailija
280/400 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa voi olla kirjoittaa vaikka kritisoivasti ihmisistä ilman, että haukkuu ihonvärin perusteella!! Häh?

Vaikka kirjoittaisi, että " tänään taas näin, kun joku törppö ylitti tien suojatien ulkopuolella. On se kumma, ettei liikennesääntöjä osata! Eikö ääliö tajua olevansa vaaraksi itselle ja muille!"

Noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan