Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta teillä ollut sama koti, työpaikka ja perhekuviot?

Vierailija
23.08.2023 |

Mietin tuossa, ettei minulla ole ollut kovin pitkiä aikoja aikuisiässä, että olisi ollut vuosia tasaista arkea. On vaihtunut tiuhaan jokin näistä: työpaikka, asunto ja/tai mies. Jos ei, niin olen opiskellut, hankkinut eläimen tai joku on kuollut. Eli montako vuotta teillä on pisin aika jonka elämänne on ollut tasaista, ilman että olisi uusi suhde, lemmikki, lapsia ja asuitte samassa paikassa ja kävitte samassa työssä (jos työssä käyt)? Ja ettei kukaan niin läheinen kuollut, jonka kuolinpesää olisit joutunut hoitamaan. Itselläni 2 vuotta on maksimiaika, jos aikuisiästä puhutaan. Lapsena meni monta vuotta samassa koulussa, samassa talossa ja samassa perheessä. Olen 40-vuotias.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ 6v. Aikaissmmar työsuhteet pitkiä. Eläkeikä n. vuoden päässä (yritän ehkä roikkua pari vuotta lisää jos jaksan)

Ekan ja ainoan puolison kanssa muutettiin nykyiseen asuntoon 30 v sitten kun lapsi teki tuloaan. Nyt asunto liian iso. Kun lapsi vakiintuu jollekin seudulle niin muutto pienempään ja ennakkoperintöä lapselle.

Vierailija
22/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti 9 v, parisuhde 18 v, nyt 4 v kaksin, työpaikkojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koti 34 vuotta, sama työ 21 vuotta. Perhekuviot (= perheettömyys) lapsuuskodista lähdön jälkeen 45 vuotta.

Tästä voinee jo päätellä, että arvostan tasaista elämää.

Niinpä. Olisi aika rasittavaa alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen, sen tapoihin ja mieltymyksiin, ajatuksiin ja perversioihinkin jos niitä on.

Vierailija
24/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti:  4 vuotta

Mies: 14 vuotta

Työ: 8 kk

Oho, vastasinkin nykytilanteen enkä pisintä aikaa.

Pisimmät ajat menisi näin:

Koti: 12 vuotta

Lapsuuden perhe 16 vuotta

työ: 7 vuotta

Vierailija
25/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sama puoliso

9 vuotta sama työpaikka

11 vuotta sama koti

Vierailija
26/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama talo ollut minulla 22 vuotta, sama nainen 20 vuotta ja sama työpaikka 11 vuotta.

Vierailija
27/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut kolme vuotta samassa asunnossa vuokralla...omaa taloa etsitään. nyt kolmisen vuotta kissan kuolemasta ja uusi kissa jo vuoden ollut talossa.

kuusi vuotta sitten kuoli kaksi veljeäni ja yhdeksän vuotta sitten isäni.

maaliskuusta saakka uudessa työssä.

reilut 16 vuotta saman miehen kanssa joten tasaista tahtia eteenpäin elämässä.

Vierailija
28/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama työ pisimmillään 5 vuotta. Parisuhteet pisimmillään 3 vuotta. Sama asunto pisimmillään 5 vuotta. Olen 36-vuotias

Vierailija
29/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä. Nykyinen talo 5v ja siippa 27v

Vierailija
30/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä. Nykyinen talo 5v ja siippa 27v

31/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Enpäs äkkiseltään edes tiedä. 30 vuotta olen asunut samassa asunnossa, 18 vuotta ollut samassa työpaikassa. Mutta onhan tässä lapset aikuistuneet, lemmikkejä kuollut ja uusia hankittu.Mulla on lemmikkejä ollut 13-vuotiaasta lähtien ja nyt sykysllä täytän 62, joten onhan tohon kissoja, koiria, kaneja ja hamstereita mahtunut.  Meinasin ensin sanoa 10 vuotta, mutta toinen kissoistanihan kuoli pari vuotta sitten. Ehkä siis 8 vuotta, jolloin elämässäni ei ole tapahtunut muutoksia. 

Kuvasta päättelin että olet 4-kymppinen.

Maski näköjään nuorentaa :D

Vierailija
32/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuo kuviot vaihtelevat niin vauhdilla, etten osaa kuvitella, miltä tuntuu jymähtää paikoilleen vuosikymmeniksi. Pitkä parisuhde on ainut, minkä olisin halunnut, nyt yli 10 vuotta itsekseni. Se lienee kestävin olotila, tuskin muuksi muuttuu. Oletan työpaikan olevan toinen pidemmän ajan kiintopiste, ja ehkä osoitekin alkaa pikkuhiljaa vakiintumaan. Tähän saakka se on vaihtunut herkästi ja usein. Juureton, levoton, ehkä ikä alkaa hillitä lähtemistä.

Vierailija
33/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa vakituista työtä niin joka vuosi ollut uusi työpaikka.

Vierailija
34/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä nyt olen tässä asunut rintamamiestalossa vuodesta 1996. Isä tämän minulle antoi koska tää on minun lapsuuden koti vuonna 1975 tässä synnyin kuulemma. Isä muutti turkuun sitten 1996. Työpaikat on vaihtuneet tiuhaan. Varmaan 25 työpaikka minulla ollut vuodesta 1998. Naisetkin vaihtuneet 5 kertaa vuoden 2005 jälkeen.

Vierailija
35/35 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ 11 vuotta

Parisuhde 9 vuotta

Koti 6 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän