Onko ruokakaupan myyjien pakko käyttää nappia korvassa ja radiopuhelinta taskussa? Voiko työntekijä kieltäytyä käyttämästä niitä?
EVVK-vehkeitä. Sitä paitsi moni asiakas kokee, että tällainen myyjä ei ole tarpeeksi läsnä asiakaspalvelutilanteessa.
Kommentit (51)
Se tunne, kun puhut jonkun myyjän kanssa ja yhtäkkiä tämä alkaa keskustella korvanapin kautta jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun puhut jonkun myyjän kanssa ja yhtäkkiä tämä alkaa keskustella korvanapin kautta jonkun toisen kanssa.
Se myyjä tekee silloin väärin. Meillä on ohjeena ottaa nappi pois korvasta asiakaskohtaamisen ajaksi .
Terkuin kaupantäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Ei monikaan varmaan suostuisi mutta pakotettuna voi vastoin tahtoaan ehkä joutua käyttämään.
Olen isossa Prismassa töissä, enkä tiedä ketään, joka haluaisi kieltäytyä.
Mä olen myös Prismassa töissä ja haluaisin todellakin kieltäytyä. Mua kuormittaa henkisesti tosi paljon myymälän hälinä ja siihen päälle kun joutuu kuuntelemaan vielä toista hälinää korvanapista, niin todellakin palaisin mielelläni siihen aikaan kun puhelimelle soitettiin jos oli jotain kysyttävää.
Sen napin voi ottaa pois korvasta....
Meillä ei saa ottaa pois koska juuri minulle voi jollain olla asiaa juuri silloin kun nappi ei ole korvassani :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Ei monikaan varmaan suostuisi mutta pakotettuna voi vastoin tahtoaan ehkä joutua käyttämään.
Olen isossa Prismassa töissä, enkä tiedä ketään, joka haluaisi kieltäytyä.
Mä olen myös Prismassa töissä ja haluaisin todellakin kieltäytyä. Mua kuormittaa henkisesti tosi paljon myymälän hälinä ja siihen päälle kun joutuu kuuntelemaan vielä toista hälinää korvanapista, niin todellakin palaisin mielelläni siihen aikaan kun puhelimelle soitettiin jos oli jotain kysyttävää.
Sen napin voi ottaa pois korvasta....
Meillä ei saa ottaa pois koska juuri minulle voi jollain olla asiaa juuri silloin kun nappi ei ole korvassani :(
Saa ottaa. Joka muuta väittää, valehtelee.
Vihaan korvanapin käyttämistä. Korva tulee napista kipeäksi ja napin sanka kipeyttää myös korvan taustan. Vihaan sitä ihmistä joka keksi että kassamyyjien pitää käyttää korvanappia.
Korvanappi on ihan parasta mitä pitkään aikaan kaupan alalla on tehty työn sujuvoittamiseen. Tosin olen jo pois työelämästä, mutta melkein ainoa asia mitä jäin kaipaamaan oli juuri nuo korvanapit😀
Vierailija kirjoitti:
Olin myyjänä ennen niiden käyttöönottoa. En kaipaa enää myyjän työtä. Onneksi on tarpeeksi korkea koulutus, että ei tarvitse tehdä enää moista matalapalkkatyötä surkeilla viikkotyötuntimäärillä.
Täähän liittyikin aloituksen aiheeseen 😅
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Se olisi työtehtävien laimin lyöntiä, ja on ihan varoituksen paikka 🙄
Pitää voida siitä huolimatta ottaa nappi pois korvasta. Sinulla on siinä asiakaspalvelu tilanne eikä silloin huudella väliin.
Mieluummin nappi, kuin että joutuu huutelemaan radiopuhelimet ja asiakas kuulee kaiken.
En ymmärrä Puuilon systeemiä...