Onko ruokakaupan myyjien pakko käyttää nappia korvassa ja radiopuhelinta taskussa? Voiko työntekijä kieltäytyä käyttämästä niitä?
EVVK-vehkeitä. Sitä paitsi moni asiakas kokee, että tällainen myyjä ei ole tarpeeksi läsnä asiakaspalvelutilanteessa.
Kommentit (51)
En mä asiakkaana koe mitään. Varmaan sua hävettäs keittiö hommissakin pitää myssyä päässä.
Miksi kieltäytyisin? Olen ollut kaupassa töissä ennen ja jälkeen korvanappien ja voin sanoa, että napit helpottavat työntekoa ja asiakaspalvelua todella paljon, kun tarvittaessa voi kysyä välittömästi miten jonkun asian suhteen tehdään tai missä jotain on.
Joo hirveesti häiritsee kun kassa sanoo mikkiinsä, et tarttetaan lisäkassa auki.
Ei ole pakko käyttää korvassa. Olisi kiva jos myyjä ei kysele asiakkaalta turhia kysymyksiä. Kuitin saa koneesta jos haluaa, itse otettuna.
Lidlin työntekijöillä on tältä osin hyvät systeemit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko käyttää korvassa. Olisi kiva jos myyjä ei kysele asiakkaalta turhia kysymyksiä. Kuitin saa koneesta jos haluaa, itse otettuna.
Hanurissaskos ite pidät?
Häiritsee lähinnä silloin, kun kassa ei kuule, että maitoja on 8 kpl. En halua nostella niitä edestakaisin, pitäisi riittää se yksi siellä hihnalla.
Olin myyjänä ennen niiden käyttöönottoa. En kaipaa enää myyjän työtä. Onneksi on tarpeeksi korkea koulutus, että ei tarvitse tehdä enää moista matalapalkkatyötä surkeilla viikkotyötuntimäärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanurissaskos ite pidät?
Aivoimplantti on kätevämpi
Meidän paikkakunnallamme on vielä yksi K-market, jonka työntekijät eivät käytä noita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanurissaskos ite pidät?
Meillä S-ryhmässä voidaan istuttaa suoraan aivoihin. Toistaiseksi kokeilu on vapaaehtoista, mutta monet ovat huomanneet implantin olevan sekä helpompi, että hygieenisempi, kuin jaetut korvanapit.
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikkakunnallamme on vielä yksi K-market, jonka työntekijät eivät käytä noita juttuja.
Eipä niistä paljon hyötyä ole, kun kaupassa on yksi työntekijä.
Onko ne korvanapit henk.koht. vai pitääkö niitä kierrättää?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne korvanapit henk.koht. vai pitääkö niitä kierrättää?
Pienissä kaupoissa henk.koht, isoissa kiertää.
Voihan työantaja määritellä työvälineitä joita tulee käyttää.
Yhtä hyvin vois kysyä tarviiko raksojen pitää kypärää ja huomioliivejä.
Että ihan kieltäytyä