Onko ruokakaupan myyjien pakko käyttää nappia korvassa ja radiopuhelinta taskussa? Voiko työntekijä kieltäytyä käyttämästä niitä?
EVVK-vehkeitä. Sitä paitsi moni asiakas kokee, että tällainen myyjä ei ole tarpeeksi läsnä asiakaspalvelutilanteessa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Ei monikaan varmaan suostuisi mutta pakotettuna voi vastoin tahtoaan ehkä joutua käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Ei monikaan varmaan suostuisi mutta pakotettuna voi vastoin tahtoaan ehkä joutua käyttämään.
Olen isossa Prismassa töissä, enkä tiedä ketään, joka haluaisi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikkakunnallamme on vielä yksi K-market, jonka työntekijät eivät käytä noita juttuja.
Eipä niistä paljon hyötyä ole, kun kaupassa on yksi työntekijä.
Eipä kai niitä missään pienissä K-Marketeissa tarvita. Mutta isommissa kaupoissa todella näppärät hlökunnan keskenään kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko käyttää korvassa. Olisi kiva jos myyjä ei kysele asiakkaalta turhia kysymyksiä. Kuitin saa koneesta jos haluaa, itse otettuna.
Hanurissaskos ite pidät?
Aivoimplantti on kätevämpi
Uskon kyllä sun kohdalla, eikä lobotomiakaan ois yhtään liikaa tolle aivokapasiteetille 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikkakunnallamme on vielä yksi K-market, jonka työntekijät eivät käytä noita juttuja.
Eipä kai niitä missään pienissä K-Marketeissa tarvita. Mutta isommissa kaupoissa todella näppärät hlökunnan keskenään kommunikoida.
En halua kommunikoida työpaikalla kenenkään kanssa.
AP vissiin ajatteli että työt helpottus jos ei koskaan saa tavoitettua.
Harmi vaan että työkaverit saa juosta sitten enempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne korvanapit henk.koht. vai pitääkö niitä kierrättää?
No totta kai ovat henkilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee lähinnä silloin, kun kassa ei kuule, että maitoja on 8 kpl. En halua nostella niitä edestakaisin, pitäisi riittää se yksi siellä hihnalla.
Kassalla emme voi vai uskoa sanaasi. Jotkut yrittävät varastaa, joskus taas joku tuote on hyvin samannäköinen, että pikavilkaisu ei riitä varmistamaan mikä tuote on kyseessä.
Jännää että yhtäkkiä ei enää muka pärjätä ilman korvakuulokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne korvanapit henk.koht. vai pitääkö niitä kierrättää?
Pienissä kaupoissa henk.koht, isoissa kiertää.
Olen Prismassa, ihan ovat henkilökohtaiset,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Mä olen myös Prismassa töissä ja haluaisin todellakin kieltäytyä. Mua kuormittaa henkisesti tosi paljon myymälän hälinä ja siihen päälle kun joutuu kuuntelemaan vielä toista hälinää korvanapista, niin todellakin palaisin mielelläni siihen aikaan kun puhelimelle soitettiin jos oli jotain kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko rekkakuskin pakko ajaa rekkaa? Mieluummin ajaisin polkupyörää.
Senkus ajat, kunhan kuorma on sovittuun aikaan perillä. Rekka on varmaan tähän toimivampi työväline, kuin polkupyörä, mutta mikä vaan sopii sinulle käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kommunikoida työpaikalla kenenkään kanssa.
Tuskin myyjän työssä oletkaan. Haudankaivaja, niin asiakkaatkin on hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi käyttämään.
Mä olen myös Prismassa töissä ja haluaisin todellakin kieltäytyä. Mua kuormittaa henkisesti tosi paljon myymälän hälinä ja siihen päälle kun joutuu kuuntelemaan vielä toista hälinää korvanapista, niin todellakin palaisin mielelläni siihen aikaan kun puhelimelle soitettiin jos oli jotain kysyttävää.
Sen napin voi ottaa pois korvasta....
Vierailija kirjoitti:
AP vissiin ajatteli että työt helpottus jos ei koskaan saa tavoitettua.
Harmi vaan että työkaverit saa juosta sitten enempi.
Näinpä, ja asiakkaat odottaa kauemmin..
Pysyvätkö ne hyvin korvissa? Entä kuka siellä toisessa päässä on?
Vierailija kirjoitti:
Jännää että yhtäkkiä ei enää muka pärjätä ilman korvakuulokkeita.
Pärjättiin ennen ilman sähköäkin, mutta eikös ole kiva, kun semmoinen luksus on?
Vierailija kirjoitti:
Voihan työantaja määritellä työvälineitä joita tulee käyttää.
Yhtä hyvin vois kysyä tarviiko raksojen pitää kypärää ja huomioliivejä.
Ei vois, koska tietyissä töissä tietyt SUOJAvarusteet ovat ihan laissa määrätty pakollisiksi.
Itselläni korvanapit kipeyttävät korvat.
Onko rekkakuskin pakko ajaa rekkaa? Mieluummin ajaisin polkupyörää.