Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joudut tekemään jouluna, jota et haluaisi...?!

Vierailija
19.12.2006 |

Tarkoitan, että esimerkiksi aattoaamuna syötte ohrapuuroa, koska mummo tulee kylään ja mummo on koko ikänsä joka ainoa joulu syönyt ohrapuuroa ja haluaa tehdä niin tänä joulunakin! Vaikka itse inhoat jo ohrapuuron hajuakin...

Mitään ei tietenkään ole kai ihan pakko tehdä, mutta joihinkin asioihin voi tietty olla fiksua noin niinkuin perhesovun nimissä suostua!

Itse kiristelen vähän hampaita sille, että anoppi haluaa aina, että pukki tulisi vasta joskus yhdeksän aikoihin. Omassa lapsuudenkodissani pukki kävi jo neljän aikoihin ja se on musta parempi aika. No, ettei anoppi ole aivan naama norsunveellä niin olemme kutsuneet pukin yleensä noin kello kuudeksi. Silloin lapsetkin jaksaa olla hereillä ja odotuksesta ei tule aivan mahdottoman pitkä...

Tosin anoppi jaksaa joka ainut kerta jupista, että miten nykyajan lapset ei jaksa odottaa vaan kaikki pitäisi saada nyt ja heti....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei heitä ole mahdollista kutsua, enkä oikein voi jättää tapaamattakaan, kun muutenkin tavataan niin harvoin, että hävettää.

Vierailija
2/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä tyyppi. Muka-hauska...

Onneksi käyvät vain syömässä meillä ja jatkavat illaksi veljen perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi milloinka saisin kerätyksi niin paljon puhtia, että saisin sanotuksi, ettei hänen tarvitse tehdä laatikoita, että minä voisin hommata ne...

En vielä tänä jouluna..

Vierailija
4/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju ei oikein luo joulutunnelmaa, kun neljä rutkasti ylipainoista ihmistä hajuttaa samassa tuvassa. Mutta mennään sinne nyt kuitenkin aattona, niin saadaan siellä jouluruokaa. Minä en sitten meille kotiin tee ruokia ollenkaan, kun on ihan riittävästi kahden vaippaikäisen kanssa, jos saa joulun muuten valmiiksi.

Että kun jotain saa niin jotain joutuu sen hyväksi kestämäänkin.

Vierailija
5/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heräämään matkaa varten ihan liian aikaisin aamulla.

Mutta minkäs teet, näen sen vaivan kuitenkin mieluummin kuin olen näkemättä niitä sukulaisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä