Voisitko alkaa suhteeseen gynekologisi kanssa? Minulla on se tilanne käsillä,
ja jotenkin hirvittäisi mennä treffeille miehen kanssa, joka on ennen tutustumista jo nähnyt kaiken ja koskenut "kaikkeen". Mies on kuitenkin tosi kiinnostava.
Kommentit (29)
se on näin pimeätä keskiaikaa elettäessä väärin.
mulle tuli vaan heti mieleen, että kuinkahan uskollisen miehen siitä saisi, jos se aina kiinnostuisi potilaistaan :).
En ehkä ylipäätään vois olla suhteessa gynelogi miehen kanssa. Ajatus siitä et päivästä toiseen kaivelee naisten alapäätä, niin... No en vaan :)
ja siellä mies hakeutui seuraani ja ehdotti treffejä. Hän muisti kyllä, että olen hänen asiakkaansa. -ap
Ihmeellistä, että ihmiset liittää lääkärin työn ja seksin toisiinsa. Gynegologisesta tutkimuksesta seksi on hyvin kaukana..en minä ainakaan koe siinä mitään seksuaalista, että lääkäri tutkii, onko mulla kaikki ok.. ja sitä paitsi tekeehän gynet muutakin kuin pelkkiä sisätutkimuksia!
Oon joutunut raskauden ongelmien takia ramppaamaan tarkastuksessa vähän väliä. Vähänkö olisi kätevää, jos oma mies olisi gyne, niin ei tarvitsisi juosta lääkäreillä ja varailla aikoja. Ja pääsisi aina odottamatta tarkastukseen.
Vakavasti puhuen. Jos olisin sinkku, niin miksikäs en. (Tai siis mun gynet on ollut naisia, eli olettaen, että gyneni olisi mies:D )
paljon vaikeampi riisua hänen edessään kuin edellisten lääkärien kohdalla. Hassua sinänsä. -ap
Pelkästään siksi,että olisin hänen asiakkaansa, en siksi, että hän on gynekologi.
ja menen kyllä gynen tarkastukseen ihan muulle gynekologille.
t.yleislääkäri
enemmänkin jännittää. Mutta tuskin gynet töitä miettivät naisen kanssa, heiltähän menisi suurin osa ilosta siinä. -ap
joka putsailee useampia alapäitä joka vuorossa, voisin sanoa että ihan sama sinänsä että oisko gyne vai putkimies. Kumma kun ei kukaan yleensä ajattele yleislääkärin kanssa moisia, vaikka ihan samoja alapään tutkimuksia monet heistäkin esim. tk:ssa tekee.
Eiköhän niillä normaalin ja nätin alakerran piikkiin mene useimmat pimpulat. Kaverilla oli joskus samanmoinen tilanne ja hetken sitten seurustelivatkin. Kyseinen mies ei edes muistanut tutkineensa, mutta kaverini kerrottua oli kaivellut paperit ja lukaissut läpi - eikä tätä edes yrittänyt kamultani piilotella. Itse asiassa lopahti paljolti siihen että mies olikin sitten surkea sängyssä =D
Mutta mua on aina mietityttäny minkälaiset pervot oikeasti miehenä valitsee erikoistumisessaan naisten alapäät.