Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maskun kunnanviraston lippusaloista revittiin sateenkaariliput alas ja poltettiin Vaikea ymmärtää

Vierailija
22.08.2023 |

Kommentit (917)

Vierailija
681/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääääh miks te saatanan idiootit aina lakkaatte vastaamatta ainakun teille sanoo jotain puolfiksuakaan. Onks teille noi helppoa laittaa jauhot täysin suuhun

Ehei, homo sinä olet.

Voi järkytys! Prideä koskevassa ketjussa saattaa kirjoitella homo!

Landejuntti kuvittelee homottelun olevan edelleen pilkkasana :D

Oon vähän miettinyt että mikä tuo juttu on, että homous nähdään pahana ja heterous hyvänä. Onko siinä kyse pohjimmiltaan siitä, että ollaan ylpeitä omasta itsehillinnästä kun osataan pitää homoseksuaaliset halut kurissa.

Vierailija
682/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo ymmärtää. Too much is too much! Enough is enoug.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan omalta osaltani pahoitella, jos loukkasin jotakuta pervoilu-kommenteillani. Olen vähän paha suustani välillä. En vaan voi hyväksyä, että liputetaan jonkun järjestön puolesta, joka ajaa mm. pedofiilien oikeuksia. Kannattaa oikeasti ottaa asioista selvää ennen kuin lähtee kaiken maailman hömpötyksiin mukaan. Ei pidä olla sinisilmäinen.

Vierailija
684/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan omalta osaltani pahoitella, jos loukkasin jotakuta pervoilu-kommenteillani. Olen vähän paha suustani välillä. En vaan voi hyväksyä, että liputetaan jonkun järjestön puolesta, joka ajaa mm. pedofiilien oikeuksia. Kannattaa oikeasti ottaa asioista selvää ennen kuin lähtee kaiken maailman hömpötyksiin mukaan. Ei pidä olla sinisilmäinen.

Mikä järjestö muka ajaa pedofiilien oikeuksia? Ei ainakaan pride.

Vierailija
685/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen aktiivin mielestä sateenkaaren alle mahtuu monenlaista "väriä". Ja kaikki kuitataan luonnollisena seksuaalisuuden ilmentymänä. Johonkin se raja pitää vetää.

Vierailija
686/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo ymmärtää. Too much is too much! Enough is enoug.

No homoile sit vähemmän jos alkaa kyllästyttämään

Vierailija
687/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskun hallalahkolaisen seksiseurakunnan sutinasunnuntai on nyt tulevana sunnuntaina. Parinvaihtoa ja ryhmää äijäporukassa.

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
688/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko homodinin soturit asialla?

Vierailija
689/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen aktiivin mielestä sateenkaaren alle mahtuu monenlaista "väriä". Ja kaikki kuitataan luonnollisena seksuaalisuuden ilmentymänä. Johonkin se raja pitää vetää.

Osaatko olla hetkeäkään valehtelematta

Vierailija
690/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä Naantalista on ainakin lähdössä armykundi henkistä porukkaa sunnuntaina. Sauna lämpiämään heti aamusta.

Vierailija
691/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinit kohtaavat dildometsän kätköissä :D

Vierailija
692/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, täytyypä lähteä viettämään poikien viikonloppua tuolle suunnalle ja tarkastaa tarjonta. :D

Vierailija
693/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olen todistanut tällaisia kannanottoja. Enkä ole nähnyt priden virallisesti tuomitsevan esimerkiksi eläimiin tai lapsiin kohdistuvaa seksuaalisuutta. Jos on, niin sitten pyörrän sanani.

Vierailija
694/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masku on gay swinger paratiisi.

Vierailija
695/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olen todistanut tällaisia kannanottoja. Enkä ole nähnyt priden virallisesti tuomitsevan esimerkiksi eläimiin tai lapsiin kohdistuvaa seksuaalisuutta. Jos on, niin sitten pyörrän sanani.

Onhan nää yrittäneet prideen liittyä muttei heitä tietenkään ole siihen hyväksytty.

Vierailija
696/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei anteeksipyyntö kelpaa, niin ei sitten. Jokaisella on yleensä joku raja, minkä jälkeen ei vaan enää voi jakaa ymmärrystä.

Vierailija
697/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei anteeksipyyntö kelpaa, niin ei sitten. Jokaisella on yleensä joku raja, minkä jälkeen ei vaan enää voi jakaa ymmärrystä.

vali vali vali

Vierailija
698/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskuliinit kohtaavat dildometsän kätköissä :D

Kun persuilla oli kokous Seinäjoella, Isokyrön ja Ylistaron välisellä tiellä oli levähdyspaikalla useita maskulaisia autoja. Kovasti oli liikennettä yötä myöten.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008187390.html

Vierailija
699/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
700/917 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tehtiin Suomen lipuille itsenäisyyspäivän aikaan muutama vuosi sitten ja kukaan ei paheksunut. Ilmeisesti pride-lippu on merkittävämpi kuin Suomen lippu.

Tottakai paheksui. Sehän on jopa rangaistuksen teko ja muutenkin mauton.

Ymmärrän helpommin tuonnsateenkaarilipun polton kun jotakuta latentisti homoseksuaalia ääripersua ahdistaa kaikki sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt ja sekin että muut saa seksiä. Se, kalja ja vauhti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä