Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskeekö teitäkin nuoremmat miehet?

Vierailija
22.08.2023 |

Eli siis olen 27v ja mua tosi usein tulee baarissa, junassa, julkisilla paikoilla yms iskemään nuoremmat miehet. Eli siis jotkut parinkympin alku puolella olevat ja välillä jopa 18 vuotiaat, koska luulevat mua ikäisekseen. Mietin että onko kaikilla naisilla tälläistä kun ne vanhenee tai loppuuko tää joskus? Ja oon parisuhteessa niin ei silleen kiinnosta olla iskettävänä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaikka kuinka yritän 😅

Sä ajattelet nyt vaan sitä yhtä...

Ei oo muita kuin hän

No joo mutta se ei nyt tähän kyselyyn vastaa, varmaan saisit muilta jos ns. asettuisit tarjolle. Montako vuotta sä olet sitä yhtä haikaillut?

Noh, ei mullekaan ole vielä ollut kuin se yksi, olin kaipausketjussa pitkään ja haikailin, ja sen sain lopulta. Kuinkas kävikään, tässä sielu ja sydän revittynä yritän löytää uuden, jos enää itsetunto riittää tuon kaivatun jälkeen.

"Asettuisit tarjolle"?! 🤮🤮🤮

Siis että hän etsisi muita, kun on jumittunut siihen yhteen, tarkoitin.

Ei kiinnosta. Miksi pitäisi olla joku turha, jos ei saa sitä josta tykkää?

Sä oot aloitteen tehnyt? Ei siinä mutta jos ei sille kelpaa niin kyllä niitä on muitakin.

Minäkin muka lopulta kelpasin sille kaivatulle, mutta kohteli kuin kynnysmattoa, ja selvästi haluaisi parempaa. No ei kelpaa mulle enää.

Jep. Toistan: miksi pitäisi olla joku turha, jos ei saa sitä josta tykkää?

Okei. Ei sitten kannata katsella muita.

Vierailija
42/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä reippaasti nuoremmat miehet kyllä kyselevät puhelinnumeroa kadulla, vaikka olen jo reilusti yli 40v. Eräs kymmenisen vuotta nuorempi ja tuttavapiiriin kuuluva mies flirttailee aivan kunnolla. En tiedä mitä lopulta tekisi, jos näyttäisin vihreää valoa. Säikähtäisikö vai tarttuisiko tilaisuuteen? Vaikka olenkin sinkku, en lähde kokeilemaan.

En tajua. Miten tämä oikein tapahtuu??

N42

Olen pienikokoinen ja pukeutumiseni naisellista (ei kuitenkaan tyrkkyä). Nuoret miehet kuvittelevat vain helppoa seksiä puuman kanssa. Ei niitä voi tosissaan ottaa enkä lähde leikkiin mukaan. Ihan suoraan siis tulevat kadulla jututtamaan ja pyytämään puhelinnumeroa, vaikka kasvoista näkevät, että ikää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin on välillä käynyt ja joskus on ollut huvittavia tai vähän nolojakin tilanteita. Onhan se ollut ihan imartelevaakin. Olin pitkään ikäistäni nuoremman näköinen babyface, mutta nyt jo iän myötä aika kulahtanut, eli miehet eivät ole ylipäätään enää juuri lähestyneet.

Vierailija
44/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koko aikuisikäni nuoremmat miehet ovat lähestyneet. 25-vuotiaana tapailinkin hetken aikaa 19-vuotiasta, nyt neljäkymppisenä eniten mua koettaa 30-35 vuotiaat. Mikäs siinä, olen sinkku ja aika menevä, saa koettaa ihan vapaasti. Oman ikäiset ei valitettavasti pysy oikein perässä.

Vierailija
45/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se yks jotain varmaan yritti, kun lähetteli mulle viestejä jossa kuvaili millaista oli ollut kiihkeä seksi itseänsä parikymmentä vuotta vanhempien kanssa. Siis minun ikäisteni.

Valittaa aina naisenpuutetta. Ei ole kyllä yrittänyt ikinä varsinaisesti mitään, tietää että oon naimisissa . Joskus oon miettinyt , että tajuaakohan hän jotenkin tietämättään että oon puutteessa vai näkyykö se minusta päälle päin. Tuttuja ollaan oltu jo vuosia

Vierailija
46/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nainen, joka kuvittelee että jokainen hänelle puhuva mies on iskemässä.