Iskeekö teitäkin nuoremmat miehet?
Eli siis olen 27v ja mua tosi usein tulee baarissa, junassa, julkisilla paikoilla yms iskemään nuoremmat miehet. Eli siis jotkut parinkympin alku puolella olevat ja välillä jopa 18 vuotiaat, koska luulevat mua ikäisekseen. Mietin että onko kaikilla naisilla tälläistä kun ne vanhenee tai loppuuko tää joskus? Ja oon parisuhteessa niin ei silleen kiinnosta olla iskettävänä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä reippaasti nuoremmat miehet kyllä kyselevät puhelinnumeroa kadulla, vaikka olen jo reilusti yli 40v. Eräs kymmenisen vuotta nuorempi ja tuttavapiiriin kuuluva mies flirttailee aivan kunnolla. En tiedä mitä lopulta tekisi, jos näyttäisin vihreää valoa. Säikähtäisikö vai tarttuisiko tilaisuuteen? Vaikka olenkin sinkku, en lähde kokeilemaan.
En tajua. Miten tämä oikein tapahtuu??
N42
Olen pienikokoinen ja pukeutumiseni naisellista (ei kuitenkaan tyrkkyä). Nuoret miehet kuvittelevat vain helppoa seksiä puuman kanssa. Ei niitä voi tosissaan ottaa enkä lähde leikkiin mukaan. Ihan suoraan siis tulevat kadulla jututtamaan ja pyytämään puhelinnumeroa, vaikka kasvoista näkevät, että ikää on.
Joo, näin on välillä käynyt ja joskus on ollut huvittavia tai vähän nolojakin tilanteita. Onhan se ollut ihan imartelevaakin. Olin pitkään ikäistäni nuoremman näköinen babyface, mutta nyt jo iän myötä aika kulahtanut, eli miehet eivät ole ylipäätään enää juuri lähestyneet.
Kyllä, koko aikuisikäni nuoremmat miehet ovat lähestyneet. 25-vuotiaana tapailinkin hetken aikaa 19-vuotiasta, nyt neljäkymppisenä eniten mua koettaa 30-35 vuotiaat. Mikäs siinä, olen sinkku ja aika menevä, saa koettaa ihan vapaasti. Oman ikäiset ei valitettavasti pysy oikein perässä.
Kai se yks jotain varmaan yritti, kun lähetteli mulle viestejä jossa kuvaili millaista oli ollut kiihkeä seksi itseänsä parikymmentä vuotta vanhempien kanssa. Siis minun ikäisteni.
Valittaa aina naisenpuutetta. Ei ole kyllä yrittänyt ikinä varsinaisesti mitään, tietää että oon naimisissa . Joskus oon miettinyt , että tajuaakohan hän jotenkin tietämättään että oon puutteessa vai näkyykö se minusta päälle päin. Tuttuja ollaan oltu jo vuosia
Taas nainen, joka kuvittelee että jokainen hänelle puhuva mies on iskemässä.
Okei. Ei sitten kannata katsella muita.