Iskeekö teitäkin nuoremmat miehet?
Eli siis olen 27v ja mua tosi usein tulee baarissa, junassa, julkisilla paikoilla yms iskemään nuoremmat miehet. Eli siis jotkut parinkympin alku puolella olevat ja välillä jopa 18 vuotiaat, koska luulevat mua ikäisekseen. Mietin että onko kaikilla naisilla tälläistä kun ne vanhenee tai loppuuko tää joskus? Ja oon parisuhteessa niin ei silleen kiinnosta olla iskettävänä.
Kommentit (46)
No jonkin verran nuoremmatkin, treffipalstoilla. Mutta tietäähän sen että ne on vain seksin perässä, eikä kyllä ole innostanut vielä semmoinen. Ja olen yli viisikymppinen joten tietävät kyllä, ikäiseni sitten eivät tulekaan vaan toinen ryhmä on sitten 65-80 -vuotiaat. Ei kiinnosta.
42v, minut "iski" tinderistä 38v mies. No ei se meidän iässä enää ole niin paljoa nuorempi. Mutta hauskaa puumaläppää heitetään keskenään.
Nuoremmat luulee et vanhemmat on "helppoja"
En tiedä kaikkien minua iskemään tulleiden ikää mutta muutama sellainen on ollut, joista olen melko varmaksi pystynyt ulkonäön perusteella arvioimaan, että ovat olleet minua selvästi (yli 5v) nuorempia. En koskaan kiinnostu itseäni nuoremmista, enkä edes saman ikäisistä. N28
Vierailija kirjoitti:
42v, minut "iski" tinderistä 38v mies. No ei se meidän iässä enää ole niin paljoa nuorempi. Mutta hauskaa puumaläppää heitetään keskenään.
Siis eihän tuo ole mikään ikäero. Olin 30-vuotias, kun aloin seurustella 26-vuotiaan kanssa enkä ajatellut yhtään ikäeroa edes tuolloin.
Ei sulla ap lopu tuo varmaan koskaan, koska olet sanojesi mukaan niin nuorekkaan näköinen (".koska luulevat mua ikäisekseen").
Sen esille tuominenhan oli aloituksen pääpointti!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kaikkien minua iskemään tulleiden ikää mutta muutama sellainen on ollut, joista olen melko varmaksi pystynyt ulkonäön perusteella arvioimaan, että ovat olleet minua selvästi (yli 5v) nuorempia. En koskaan kiinnostu itseäni nuoremmista, enkä edes saman ikäisistä. N28
Joo ei muakaan kiinnosta nuoremmat. Ite oon usein saanut tietää kun on yrittäneet pyytää jotain snapchattiä ja oon sanonut että ei mulla oo kun oon 27v niin ei mua kiinnosta käyttää sellaista ja siitä on selvinnyt että ne on kertoneet olevansa nuorempia.
Eija Vilppaan sanoi:"ikävä ihminen" ^^
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei, vaikka kuinka yritän 😅
Sä ajattelet nyt vaan sitä yhtä...
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja minä sentään olen 48-vuotias.. Tosin mieluummin näin päin, että nuoremmat iskevät, vanhemmilta papparaisilta en kaipaa huomiota. Tosin olen myös onnellisesti naimisissa, eivätkä nuo iskemiset tule sitä muuttamaan.
Höpö höpö Ikis.
Taas typerää jankkausta papparaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muita kuin hän
Vierailija kirjoitti:
Pitänee lisätä etten kyllä kiinnostunut myöskään miehistä, jotka ovat paljon minua vanhempia ja myös näyttävät siltä. Näitäkin on tullut minua yrittämään. Selvästi kelpaisin vähän kaiken ikäisille. N28
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muita kuin hän
No joo mutta se ei nyt tähän kyselyyn vastaa, varmaan saisit muilta jos ns. asettuisit tarjolle. Montako vuotta sä olet sitä yhtä haikaillut?
Noh, ei mullekaan ole vielä ollut kuin se yksi, olin kaipausketjussa pitkään ja haikailin, ja sen sain lopulta. Kuinkas kävikään, tässä sielu ja sydän revittynä yritän löytää uuden, jos enää itsetunto riittää tuon kaivatun jälkeen.
Minua eivät koskaan yrittäneet tuollaiset pikkurääpäleet, vaan lähinnä hiukan vanhemmat. Noin 39-vuotiaasta miehet alkoivat katsoa nuorempia kanssasiskoja. Se oli helpottavaa. Mutta tuo 27 v ikä on kyllä magneetti. T. Täti
No en liiku missään baareissa, eikä mua kadulla kukaan tuu koskaan iskemään, mutta yhessä deittipalvelussa aina välillä aika paljonkin nuoremmat koittaa iskeä. No, tuskinpa mitään vakavampaa ovat siinä hakeneet. Mut en vaan innostu nuoremmista samalla tavalla kuin mua vähän vanhemmista.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänee lisätä etten kyllä kiinnostunut myöskään miehistä, jotka ovat paljon minua vanhempia ja myös näyttävät siltä. Näitäkin on tullut minua yrittämään. Selvästi kelpaisin vähän kaiken ikäisille. N28
Niin no, näin viisikymppisenä sanon että ihan parikymppisestä alkaen näitä on ollut. Joku ehkä noin kolkyt ei millään ollut jättää rauhaan, mutta selvästi on ahdistellut kaikkia paikkakunnan naisia, epätoivoinen sekopää.
Ainoa nuoremmista treffipalstalla joka ehkä vähän olisi kiinnostanut oli 10 vuotta nuorempi, lihava mies mutta silleen söpö, mutta jotenkin mulla sitten meni kuitenkin fiilikset kun sanoi että parisuhdehan sitten ei olekaan mahdollinen, mun iän vuoksi, vaikka itse aluksi olinkin vähän friends with benefits -kannalla. Se vaan jotenkin lässähti sitten.
Muutoin en nuorempia yleensä ota edes harkintaan, mutta tää nyt tuntui vähän niinkuin samantasoiselta, olin väärässä sitten.
Mutta en tosiaan katso yli 5 vuotta vanhempiakaan, voin olla yksinkin. Silti somessa näitä yli isäni ikäisiä aina ilmestyy ilman treffipalstojakin.
Joo, ja minä sentään olen 48-vuotias.. Tosin mieluummin näin päin, että nuoremmat iskevät, vanhemmilta papparaisilta en kaipaa huomiota. Tosin olen myös onnellisesti naimisissa, eivätkä nuo iskemiset tule sitä muuttamaan.