Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskeekö teitäkin nuoremmat miehet?

Vierailija
22.08.2023 |

Eli siis olen 27v ja mua tosi usein tulee baarissa, junassa, julkisilla paikoilla yms iskemään nuoremmat miehet. Eli siis jotkut parinkympin alku puolella olevat ja välillä jopa 18 vuotiaat, koska luulevat mua ikäisekseen. Mietin että onko kaikilla naisilla tälläistä kun ne vanhenee tai loppuuko tää joskus? Ja oon parisuhteessa niin ei silleen kiinnosta olla iskettävänä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse energiasta, ei iästä!

Kivempi katsella ja koskea nuorta ja kiinteää kuin vanhaa

Vierailija
22/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla taitaa olla goddess complex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaikka kuinka yritän 😅

Sä ajattelet nyt vaan sitä yhtä...

Ei oo muita kuin hän

No joo mutta se ei nyt tähän kyselyyn vastaa, varmaan saisit muilta jos ns. asettuisit tarjolle. Montako vuotta sä olet sitä yhtä haikaillut?

Noh, ei mullekaan ole vielä ollut kuin se yksi, olin kaipausketjussa pitkään ja haikailin, ja sen sain lopulta. Kuinkas kävikään, tässä sielu ja sydän revittynä yritän löytää uuden, jos enää itsetunto riittää tuon kaivatun jälkeen.

"Asettuisit tarjolle"?! 🤮🤮🤮

Vierailija
24/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske nuoret, oman ikäiset eikä vanhemmatkaan :D Ei edes kylän juopot, jotka ahdistelevat vähän kaikkia.

N42

Vierailija
25/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kaikkien minua iskemään tulleiden ikää mutta muutama sellainen on ollut, joista olen melko varmaksi pystynyt ulkonäön perusteella arvioimaan, että ovat olleet minua selvästi (yli 5v) nuorempia. En koskaan kiinnostu itseäni nuoremmista, enkä edes saman ikäisistä. N28

Pitänee lisätä etten kyllä kiinnostunut myöskään miehistä, jotka ovat paljon minua vanhempia ja myös näyttävät siltä. Näitäkin on tullut minua yrittämään. Selvästi kelpaisin vähän kaiken ikäisille. N28

Niin no, näin viisikymppisenä sanon että ihan parikymppisestä alkaen näitä on ollut. Joku ehkä noin kolkyt ei millään ollut jättää rauhaan, mutta selvästi on ahdistellut kaikkia paikkakunnan naisia, epätoivoinen sekopää.

Ainoa nuoremmista treffipalstalla joka ehkä vähän olisi kiinnostanut oli 10 vuotta nuorempi, lihava mies mutta silleen söpö, mutta jotenkin mulla sitten meni kuitenkin fiilikset kun sanoi että parisuhdehan sitten ei olekaan mahdollinen, mun iän vuoksi, vaikka itse aluksi olinkin vähän friends with benefits -kannalla. Se vaan jotenkin lässähti sitten.

Muutoin en nuorempia yleensä ota edes harkintaan, mutta tää nyt tuntui vähän niinkuin samantasoiselta, olin väärässä sitten.

Mutta en tosiaan katso yli 5 vuotta vanhempiakaan, voin olla yksinkin. Silti somessa näitä yli isäni ikäisiä aina ilmestyy ilman treffipalstojakin.

Mulla nuo miehet siis tulee ihan irl iskemään, sekä nuoremmat että vanhemmat. Olisin tyytyväinen jos rakoittuisikin vain someen (koska en ole somessa, heh), mutta kun kadulla tai muualla tullaan pysäyttelemään niin se on kiusallista ja ahdistavaa. Tinder on ihana kun saa itse valita, kuka ottaa kontaktia. N28

Vierailija
26/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan vastikään yhtään. Kengänkoko on 53. 

Vierailija
27/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä reippaasti nuoremmat miehet kyllä kyselevät puhelinnumeroa kadulla, vaikka olen jo reilusti yli 40v. Eräs kymmenisen vuotta nuorempi ja tuttavapiiriin kuuluva mies flirttailee aivan kunnolla. En tiedä mitä lopulta tekisi, jos näyttäisin vihreää valoa. Säikähtäisikö vai tarttuisiko tilaisuuteen? Vaikka olenkin sinkku, en lähde kokeilemaan.

Vierailija
28/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v ja mut iski sellainen 20-25v mies. Kotona sanoi omia fetissejään mitä haluaa toteuttaa. Sanoin että tämä ei ollut mitä nyt hain. Olisi siis halunnut mm. pissata suuhun. Sanoin että varmaan väärinkäsitys ja hänen pitää lähteä. Nyt olen saanut sitten kuittailua jälkeenpäin. Nämä samanikäiset pojat puhuu musta ns. kurttuvittuna, että ei kuulemma pystynyt panemaan kuivuuden takia. Pieni paikkakunta, joten aika inhottava juttu.

Vierailija
29/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä reippaasti nuoremmat miehet kyllä kyselevät puhelinnumeroa kadulla, vaikka olen jo reilusti yli 40v. Eräs kymmenisen vuotta nuorempi ja tuttavapiiriin kuuluva mies flirttailee aivan kunnolla. En tiedä mitä lopulta tekisi, jos näyttäisin vihreää valoa. Säikähtäisikö vai tarttuisiko tilaisuuteen? Vaikka olenkin sinkku, en lähde kokeilemaan.

En tajua. Miten tämä oikein tapahtuu??

N42

Vierailija
30/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen olet?

Vierailija
31/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin hän

No joo mutta se ei nyt tähän kyselyyn vastaa, varmaan saisit muilta jos ns. asettuisit tarjolle. Montako vuotta sä olet sitä yhtä haikaillut?

Noh, ei mullekaan ole vielä ollut kuin se yksi, olin kaipausketjussa pitkään ja haikailin, ja sen sain lopulta. Kuinkas kävikään, tässä sielu ja sydän revittynä yritän löytää uuden, jos enää itsetunto riittää tuon kaivatun jälkeen.

Siis että hän etsisi muita, kun on jumittunut siihen yhteen, tarkoitin.

Vierailija
32/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, iskee. Pari vuotta sitten vakiinnuin 10 vuotta nuoremman miehen kanssa ja asumme avoliitossa. Häät ja vauva suunnitteilla. T: N34

Vierailija
33/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52v ja mut iski sellainen 20-25v mies. Kotona sanoi omia fetissejään mitä haluaa toteuttaa. Sanoin että tämä ei ollut mitä nyt hain. Olisi siis halunnut mm. pissata suuhun. Sanoin että varmaan väärinkäsitys ja hänen pitää lähteä. Nyt olen saanut sitten kuittailua jälkeenpäin. Nämä samanikäiset pojat puhuu musta ns. kurttuvittuna, että ei kuulemma pystynyt panemaan kuivuuden takia. Pieni paikkakunta, joten aika inhottava juttu.

Kukaan ei kyllä valitettavasti usko tätä.

Vierailija
34/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat luulee et vanhemmat on "helppoja"

Minä olisin helppo. Kukaan vaan ei edes yritä. N54

35/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin hän

Ei kiinnosta. Miksi pitäisi olla joku turha, jos ei saa sitä josta tykkää?

Vierailija
36/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin hän

Ai se olitkin sinä, en nähnyt nikkiä. Treffipalstoilla, jne. Sinä olet ymmärtääkseni sulkenut silmäsi muilta. Pahoittelen jos olen väärässä, mutta muistan kaipausketjusta viestisi parin vuoden takaa, ja juurihan sanoit ettei ole muita kuin hän. Avaa silmäsi muille, niin saatat huomata että ne nuoremmatkin yrittää. Ei vaan hän, mutta elämä on.

Vierailija
37/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin hän

Sä oot aloitteen tehnyt? Ei siinä mutta jos ei sille kelpaa niin kyllä niitä on muitakin.

Minäkin muka lopulta kelpasin sille kaivatulle, mutta kohteli kuin kynnysmattoa, ja selvästi haluaisi parempaa. No ei kelpaa mulle enää.

38/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin hän

Sä oot aloitteen tehnyt? Ei siinä mutta jos ei sille kelpaa niin kyllä niitä on muitakin.

Minäkin muka lopulta kelpasin sille kaivatulle, mutta kohteli kuin kynnysmattoa, ja selvästi haluaisi parempaa. No ei kelpaa mulle enää.

Jep. Toistan: miksi pitäisi olla joku turha, jos ei saa sitä josta tykkää?

Vierailija
39/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse energiasta, ei iästä!

Kivempi katsella ja koskea nuorta ja kiinteää kuin vanhaa

Eikös ketju ollut siitä että nuoremmatkin lähestyy? Ja kyllä meistä naisistakin on kivempi katsella kiinteää mutta kun hyväksytään realiteetit...

40/46 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita kuin hän

Ai se olitkin sinä, en nähnyt nikkiä. Treffipalstoilla, jne. Sinä olet ymmärtääkseni sulkenut silmäsi muilta. Pahoittelen jos olen väärässä, mutta muistan kaipausketjusta viestisi parin vuoden takaa, ja juurihan sanoit ettei ole muita kuin hän. Avaa silmäsi muille, niin saatat huomata että ne nuoremmatkin yrittää. Ei vaan hän, mutta elämä on.

Ei kiinnosta