Pesukoneen laakerivika -uskaltaako käyttää?
Pyykinpesukoneessa ilmeisesti laakerivika. Uskaltaako tuolla vielä pestä pyykkiä? Pitää kovaa ääntä.
Kommentit (43)
Jatka käyttöä niin saattaa räjähtää koko kone linkousvaiheessa kun leikkaa kiinni.
"Jatka käyttöä niin saattaa räjähtää koko kone linkousvaiheessa kun leikkaa kiinni."
Voiko oikeasti käydä näin? En ole perillä pesukoneiden rakenteista.
Vierailija kirjoitti:
Jatka käyttöä niin saattaa räjähtää koko kone linkousvaiheessa kun leikkaa kiinni.
Eihän se toki kivaa ole arvon alapeukuttaja, mutta siellä on melkoiset massat liikkeellä silloin eikä siinä hyvin jäy jos laakeri pettää juuri silloin. Mutta kokeilkaa toki itse jos ei usko riitä.
Autossa jos satasta ajaessa leikkaa pyörän laakeri kiinni niin auto lentää metsään.
Vierailija kirjoitti:
Pese kerran oikeen kuumalla ja laita sinne astianpesukonetabletti. Poistaa levää / mutaa jota sinne kertyy siihen rumpuun. Mulla toimi.
Laakerivika on laakerissa. Ei siinä rummun puhdistus auta. Laakerithan ovat rummun ulkopuolella.
Älä käytä, voi rikkoa pesuhuoneen laatat tai jopa vesiputkia jos oikein hakkaa niihin.
Sanooko se ääneen "minulla on laakerivika"?
Vierailija kirjoitti:
Sanooko se ääneen "minulla on laakerivika"?
Kyllä sen normaaliälyinen ihminen huomaa metelistä, että koneessa on laakerivika.
Voi ne laakerit vaihtaakin. Tilaa korjaaja tai vaihda itse, jos taidot riittää.
Vierailija kirjoitti:
Autossa jos satasta ajaessa leikkaa pyörän laakeri kiinni niin auto lentää metsään.
Jos takapyörä eikä talvikeli niin ei se siipiä saa. Eikä vaikka takarengas irtoaa, se vaan menee autosta ohi. Molemmat koettu henkilökohtaisesti.
Saattaa muuten nielaista aika pirusti sähköä se sun kone.
Vaihda uusi laakeri. Helppo homma.
Vierailija kirjoitti:
"Jatka käyttöä niin saattaa räjähtää koko kone linkousvaiheessa kun leikkaa kiinni."
Voiko oikeasti käydä näin? En ole perillä pesukoneiden rakenteista.
Ei se räjähdä. Mutta toki voi hätä tilanteessa käyttää ilman linkousta. Olethan puhdistanut nukkasihdin, joskus kuuluu isoa ääntä jos sinne on vaikka vain pieni kolikko mennyt tai joku ruuvi.
Vierailija kirjoitti:
On ajettu satasta, ei ole vaihtoa kaivannut laakeri leikannut kiinni. Viimeksi piti resu laakeri rälläköidä irti.
Vierailija kirjoitti:
Otti 300W.
Vierailija kirjoitti:
Onko laakeri vai hihna?
Suoraveto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti 300W.
Ottaa varmaan enemmän kun laakeri laittaa hanttiin.
Pese kerran oikeen kuumalla ja laita sinne astianpesukonetabletti. Poistaa levää / mutaa jota sinne kertyy siihen rumpuun. Mulla toimi.