Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mieluummin, 5 kg ylipainoa vai alipainoa?

Vierailija
21.08.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli tietenkin. Itseasiassa tuollainen +5kg on juurikin unelmallinen naisen vartalo. Siinä on juuri sopivasti naisellista muotoa, olematta vielä lihava. Luisevat naiset ei miellytä, enkä varmasti ole ainut mies joka on tätä mieltä.

m37

Vierailija
42/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaino ei ainakaan haitannut yhtään, kun olin 171 ja 50 kg. Ylipaino voisi haitata, kun tää normaalipainon yläpääkin on vähän tukala. Normipainon keskiosuus on hyvä.

171/68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipaino ei ainakaan haitannut yhtään, kun olin 171 ja 50 kg. Ylipaino voisi haitata, kun tää normaalipainon yläpääkin on vähän tukala. Normipainon keskiosuus on hyvä.

171/68

Mä oon 172 ja painan 63.

- 5 kg olisi 50 kg ja + 5 kg 79. Molemmat vähän pahoja mut mielummin se 50 kg, pitäis kyllä luopua lihaksista. Oikeasti tavoite on timmi 60-61 kg

Vierailija
44/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 164/52 ja on vielä jopa ylimääräistä reisissä ja pepussa. Alipainon raja on tässä pituudessa vissiin 49-50kg, joten kyllä minä mieluummin ottaisin pois tästä vaikka sen 7kg, kuin lisäisin jotain 20kg. Siinä vaiheessa olisi ylimääräistä jo vyötärölläkin.

Vierailija
45/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ajan "normaalipainot" ovat niin matalia, että jos niistä nipistettäisiin pois 5 kg, saataisiin anorektikkoja.

Vierailija
46/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli tietenkin. Itseasiassa tuollainen +5kg on juurikin unelmallinen naisen vartalo. Siinä on juuri sopivasti naisellista muotoa, olematta vielä lihava. Luisevat naiset ei miellytä, enkä varmasti ole ainut mies joka on tätä mieltä.

m37

Tässä ei nyt kysytty miesten mielipidettä naisten ulkonäöstä.

Vierailija
47/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella suurempi osa olisi 5 kg ylipainon tai ei-alipainon kannalla.

Vierailija
48/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sehän riippuu lähtötilanteesta. Taulukon mukaan lievä ylipaino alkaa BMI:stä x. Siihen voi olla iso matka että saa sen päälle sen 5 kg ylipainoa. Sinänsä tuo 5 kg alipainoa kuulostaa kuitenkin vaarallisemmalta elimistölle mun mielestä.

Vierailija
49/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usado kirjoitti:

Tämän ajan "normaalipainot" ovat niin matalia, että jos niistä nipistettäisiin pois 5 kg, saataisiin anorektikkoja.

Ei, vaan nykyään normaalipainoista pidetään liian laihana. Ihmiset ovat niin lihavia, etteivät enää hahmota, mikä on normaalipaino. 75 kiloa ja 165 cm on ylipainoinen.

Vierailija
50/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipaino, koska se on helpompi korjata. Keho luonnostaan haluaa massaa, ei vähentää sitä. 5kg alle korjaantuu aika nopeasti kun ottaa yhden ben&jerrys jäätelön iltaisin. Kuukausi ja ei ole enää alipainoa.

Ymmärsin kysymyksenasettelun niin, että sen valitun kilomäärän kanssa eletään eikä aleta muuttaa sitä. 

Vierailija
51/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä todellakin ylipainoa. Kumppanilla myös mieluiten ylipainoa, vaikka tosiasiassa tuolla rakkaalla taitaa varmaankin olla se viiden kilon alipaino.

Vierailija
52/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino selkeästi. Minulla on tällä hetkellä seitsemän kiloa ylipainoa 169/78 ja näytän oikein sopivalta. Jos olisin viisi kiloa alipainoinen painaisin, hui kauhistus, 48 kg eli kolmekymmentä kiloa vähemmän kuin nykyään.

Herran jumala. Mä olen 169cm/80kg ja tämä on aivan kamalaa. Mulla on kroppa aivan järkyttävän kipeä jatkuvasti ja nivelet todella kovilla. Polvet on menneet jo rikki ihan muutamassa kuukaudessa. Aivan järkyttävä maha kasvanut ja todella tukala olo. Olen ollut tämän painoinen nyt muutaman kuukauden. Kova elämäntapojen muutos on meneillään mutta hirveän vaikeaa on.

Vierailija
53/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuranko on sairaan hirvittävän näköinen. Ihan pelottava. Mieluummin siis yli 5 kg.

Vierailija
54/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo "normaalipaino" on melkoisen pullava.

5kg "alipaino" siihen nähden on oikein hyvä.

Vierailija
55/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usado kirjoitti:

Päinvastoin, jos sinulla on istumatyö etkä harrasta liikuntaa työn ulkopuolella, painoindeksi 25 on epäterveellisen korkea.

Vierailija
56/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylipainon puolelle matkaa 4 kg, ja olo on nyt jo tukala. En voi kuvitellakaan miten kamalalta tuntuisi jos painaisin vielä 9 kg enemmän. Joten ehdottomasti valitsisin alipainon.

Vierailija
57/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ylipaino on terveellisempää ja näin keski-ikäiselle luultavasti myös paremman näköistä. 

Vierailija
58/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Olisin todella lihakseton ja pahannäköinen 5 kg alipainoisena. Mutta näytän nyt normaalipainoisenakin tosi pullealle enkä haluaisi yhtään lisää painoa. Kroppani näyttää hyvälle tosi tiukasti vain tietyn painon alueella, muuten näytän joko heti luisevalle tai sitten lihavalle. Näistä valitsisin mielummin alipainon ja yrittäisin sitten hommata rasvaa ja lihaksia. 

Vierailija
59/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m37

En usko että monikaan edes tietää miltä se viisi kiloa yli- tai alipainoa näyttää. Toisella saattaa olla mielessä ihan erilainen vartalo kuin toisella.

Vierailija
60/86 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ehkä yli, naiselle ali. 

Öö ei hyi. Katsoin, että esim. 185cm mies painaisi jotain 93kg tuolla ja sehän on jäätävä pallo ellei ole tosi lihaksikas ja todella matalat rasvat.

Paksut miehet on epäviehättäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän