Perheen perustaminen kaksioon
On tämä uhka vai mahdollisuus? Kuvioon kuuluu myös kymmenenvuotias poika joka toinen viikko. Minulla ja miehellä on molemmilla ihan hyvät työt, mutta asunto on juuri ostettu, joten sitä ei voi myydä.
Kiitos
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ole jo perhe? Kaksi aikuista ja lapsi. Mulle jo mun mies on mun perhe. Meillä ei ole lapsia.
Me asutaan virallisesti 25 neliöisessä asunnossa, todellisuudessa meillä on kolme kerrosta ja yhteensä 90 neliötä. Tämän talon huonejakauma on sellainen, että ei tänne kyllä yhtään lasta tehdä. Jos tälläinen onnenkantamoinen tapahtuisi, että lapsi tulisi niin toki hänet johonkin sijoitettaisiin. Kuitenkin olisi näillä näkymin aika haastavaa.
Olemme me jo perhe. Kysymyksen otsikko on siis hieman harhaanjohtava. Mutta minulle se on perheen perustamista, että meille syntyy yhteinen lapsi. Näin itse sen asian jotenkin näin..
Toiseksi, aiemmille kommentoijille. Tämän aloituksen tarkoitus on keskustella vauva-arjesta pienissä asuintiloissa. Se aiempi koski vauvakuumeesta puhumista miehelle. Olemme kyllä keskustelleet lapsenhankkimisesta ja kyse on ajoituksesta. Olemme pohtineet esimerkiksi, että asunto on liian pieni. Toisaalta, onko sittenkään?
Ap
Ettekö te ole jo perhe? Kaksi aikuista ja lapsi. Mulle jo mun mies on mun perhe. Meillä ei ole lapsia.
Me asutaan virallisesti 25 neliöisessä asunnossa, todellisuudessa meillä on kolme kerrosta ja yhteensä 90 neliötä. Tämän talon huonejakauma on sellainen, että ei tänne kyllä yhtään lasta tehdä. Jos tälläinen onnenkantamoinen tapahtuisi, että lapsi tulisi niin toki hänet johonkin sijoitettaisiin. Kuitenkin olisi näillä näkymin aika haastavaa.