Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tienannut pulloja keräämällä 25 euroa kuukauden sisällä

Vierailija
20.08.2023 |

Tein päätöksen kerätä jokaisen vastaantulevan pullon tai tölkin työmatkojen ja iltalenkin aikana. Näköjään tällä tienaa ihan hyvin. Kuukauden sisällä olen tienannut jo 25 euroa, jolla saan lähes viikon ruoat.
Keräättekö te pulloja?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen tienannut taas tonnin kuukaudessa tekemättä yhtään mitään. Miksi siis käyttäisin vapaa-aikaani pullojen etsimiseen kun tekemättä mitään tienaan paremmin.

Vierailija
62/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

En löydä millään noin paljon pulloja tai tölkkejä, mutta kerään pois kaikki, jotka näen. Toki oleleilen enimmäkseen metsässä, joten siellä ei pulloja juuri tule vastaan. Onneksi metsästä löytyy mukavasti sieniä, puolukoita ja mustikoita näin syksyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tienannut työtä tekemällä 4200e miettikää pummit sitä.

Joillain on pettämätön logiikka ja vankka lukutaito. AP:han kirjoitti, että kerää pulloja TYÖmatkansa yhteydessä eli on selvästi myöskin työtä tekevä ihminen.

Vierailija
64/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on verollista tuloa !

Ei ole. Se maksetaan kun pullon ostaa. Siksi kuitissa lukee pantti ja tästä veron hoitaa alvin muodossa kauppa.

Kyllä muuten on. Muiden ostamien pullojen palautuksista saatu raha on veronalaista tuloa. Jos nämä jätät ilmoittamatta syyllistyt veronkiertoon.

Tyypillistä suomalaisen viranomaisen asennetta, kytätään jotain pullonpalautusrahoja samalla kun jaetaan miljardeja euroja yritystukia, jotka menevät vain ulkomaisten sijoittajien taskuihin veroparatiiseissa!

Niiden menetysten rinnalla en ilkeäisi puhuakaan mistään pullonpalautusten ykköseuroista tai senteistä!!

Vierailija
65/67 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites AP:n pullonkeruuprojekti etenee?

Vierailija
66/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava keskustelu, löysin sattumalta Googlesta kun etsin tietoa paljonko pullojen keruulla voi tienata. Itse olen tienannut viikossa 3 euroa, mikä on tietysti vähän mutta tyhjää parempi.

Vierailija
67/67 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli, mistä niitä pantillisia pulloja löytyy. Lapset ja nuoret jättää energiajuomatölkkejä bussipysäkeille koulujen lähelle. Meidän lähellä järven rannassa on näköalapaikka, sorastettua ulkoilupolku ja suosittu ja hyvin hoidettu grillipaikka. Ihmiset jättää tölkkejä ja pulloja ulkoilualueiden roskiksien viereen eli jaksavat kantaa parkkipaikalta tavarat grillipaikalle (tai laavulle), mutta eivät enää tyhjiä pulloja takaisin autoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi