Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tienannut pulloja keräämällä 25 euroa kuukauden sisällä

Vierailija
20.08.2023 |

Tein päätöksen kerätä jokaisen vastaantulevan pullon tai tölkin työmatkojen ja iltalenkin aikana. Näköjään tällä tienaa ihan hyvin. Kuukauden sisällä olen tienannut jo 25 euroa, jolla saan lähes viikon ruoat.
Keräättekö te pulloja?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksa ymmärtää, miksi ihmiset heittää rahaa roskiin, siis pulloja !Onko näillä ihmisillä niin paljon rahaa, että on varaa viskoa mihin sattuu.

.... Aikanaan työskentelin siivoojana. Työkaveri joi paljon energiajuomia ja heitti aina tölkit roskiin. Minä sitten salaa aina keräisn niitä roskiksista. Työkaverilla ei oikein muutenkaan rahankäyttö vissiin ollut kunnossa. Kerrankin oli nälissään ja pyysi saisiko syödä minun banaanin, joka oli pöydällä. Banaanin saa melkein ostettua yhden tölkin hinnalla ;)

Kaduilta usein löytyy melkein täysinäisiä energiajuomia ja oluita. Ihmiset ostavat noita juomia ja ottavat siitä vain muutaman huikan. Se on melkoista rahan tuhlausta.

Juu, tuo on jännä ilmiö. Oluttölkeissä on aina vajaa desi pohjalla. Kukaan ei juo tyhjäksi.

Vierailija
42/67 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eilisaamuna yhden tölkin (15 snt) ja tämä on sentään köyhien ihmisten lähiö, jossa kuulemma juodaan paljon. Missäs ryyppäämössä ap elelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri, joka varmaan riippuvainen noista energiajuomista. Litkii nittä joka päivä. Ja tölkit heittää aina sekajätteeseen. Heittäää siis joka päivä vähintään 0,15 euroa roskiin. Vuodessa se tekee 54,75 euroa keskimäärin. Varmaan juo enemmänkin myös muita juomia. Rahan heittämistä roskiin ja ei ole myöskään ympäristöystävällistä.  

Vierailija
44/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla pulon kerjääjille tulee hyöty likuntaa kuin kumartaa ales, vatsoja. Siksi ovatkin hoikkia. Mitä heitä kadehditte? Kukaan ei estä teitä lähtee netistä pois ja ulos keräämään tyhjiä pulloja. Jos löydät yhden-2 tölkkä joka päivä,kerros se 1 vuoden päivillä ,paljonko saat rahaa tölkistä,limupullosta tai 1.5l pullosta? Ainaki kuntosi paranee ja mielesi,kuin unen laatusi ulkoilessasi.

Vierailija
45/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikn ruoat 25 eurolla?

Oletko gerbiili?

Mene trolli muualle

Vierailija
46/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pulloja ne on? Täälläpäin näkee vain tyhjiä tölkkejä ja useimmiten nekin on pantittomia Suomessa, mitä lie tuontijuomia.

Vierailija
47/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tarkoitus on mustamaalata ja parjata työttömiä, sekä syyllistää heitä kun eivät kaikki kerää pulloja...Aika hyvin verhoiltu, ja menee varmasti tyhmemmille läpi. Alimitoitetun ja epärealistisen ruokabudjetin lisääminen juttuun viimeistään paljasti ap:n.

_kukaan_ ei terveellisesti syö 25 eurolla viikkoa, eli noin 100e/kk

Vierailija
48/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan? Mä vein viikon sisään keräämäni pullot kauppaan ja sain 18€.

Ap ai varmaan asu Kontulassa. Omalla asuinalueella näkee ehkä kerran muutamaan kuukauteen jonkun tölkn jossain lojumassa ja monta kertaa päivässä kuitenkin koiran kanssa tuolla kuljeskelen.

Vierailija
49/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksa ymmärtää, miksi ihmiset heittää rahaa roskiin, siis pulloja !Onko näillä ihmisillä niin paljon rahaa, että on varaa viskoa mihin sattuu.

.... Aikanaan työskentelin siivoojana. Työkaveri joi paljon energiajuomia ja heitti aina tölkit roskiin. Minä sitten salaa aina keräisn niitä roskiksista. Työkaverilla ei oikein muutenkaan rahankäyttö vissiin ollut kunnossa. Kerrankin oli nälissään ja pyysi saisiko syödä minun banaanin, joka oli pöydällä. Banaanin saa melkein ostettua yhden tölkin hinnalla ;)

Varsinkin nykynuorisolle on tärkeää, että ei näytetä köyhyyttä muille. Siksi reteesti heitellään pantilliset roskiin ja ostellaan kulutusluotolla merkkivaatteita tai varastetaan ne muilta nuorilta.

Vierailija
50/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tienaa n. 1000e vuodessa pulloja kerämällä.

Vierailija
51/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kerään pulloja. Vein niitä juuri partsilta kauppaan 20€ edestä.

Vierailija
52/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tienannut työtä tekemällä 4200e miettikää pummit sitä.

Vierailija
53/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tienaa n. 1000e vuodessa pulloja kerämällä.

mun tuttu 70 000e  työtä tekemällä

Vierailija
54/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan työmatkan yhteydessä kuulostaa toki järkevältä, lähtee roskat pois ja hieman taskurahaa ja lisäksi tässä ei kulu ylimääräistä aikaa, silloinhan tuo ei kannattaisi.

Toinen hyvä huomio on se, että tässä huomaa, että töissä käyvien on pärjättävä keinolla millä hyvänsä ja ihmettelen, miksi tätä samaa "oma vastuta" ei edellytetä työttömiltä, heillä kyllä rahat riittää pulloja keräämättäkin.

Vierailija
55/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömille arkkitehdeille hyvä lisä kun kouluttautuvat lähihoitajiksi.

Vierailija
56/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pulloja näkynyt viime aikoina täällä Savossa lojumassa tienvieruksilla, roskiksia en ala kaivelemaan. Olen palautellut itse ostamani pullot, mutta viimeksi 80-luvulla pentuna olen varsinaisesti keräillyt niitä, silloinhan ne rahat meni karkkiostoksiin.

Vierailija
57/67 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä väki paiskoi tölkkejä roskiin ja aloin niitä sitten keräilemään. Jännänä ilmiönä tuo tölkkien roskiin nakkominen loppui kun huomasivat että kerään talteen, veivät kai kotiinsa ja heittivät sitten siellä roskiin.

Vierailija
58/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla työkaveri, joka varmaan riippuvainen noista energiajuomista. Litkii nittä joka päivä. Ja tölkit heittää aina sekajätteeseen. Heittäää siis joka päivä vähintään 0,15 euroa roskiin. Vuodessa se tekee 54,75 euroa keskimäärin. Varmaan juo enemmänkin myös muita juomia. Rahan heittämistä roskiin ja ei ole myöskään ympäristöystävällistä.  

Minullakin on tällainen tuttu. Todella ihmeellistä. 54 € vuodessa on jo aika iso raha. Ei tietenkään mikään valtava, mutta kyllä tuolla nyt ainakin kunnon ruokaostokset jo saisi.

Vierailija
59/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen tarkoitus on mustamaalata ja parjata työttömiä, sekä syyllistää heitä kun eivät kaikki kerää pulloja...Aika hyvin verhoiltu, ja menee varmasti tyhmemmille läpi. Alimitoitetun ja epärealistisen ruokabudjetin lisääminen juttuun viimeistään paljasti ap:n.

_kukaan_ ei terveellisesti syö 25 eurolla viikkoa, eli noin 100e/kk

Tämän on pakko olla sarkasmia :D eihän tuossa aloituksessa puhuttu työttömistä mitään :D Ja todellakin 25 eurolla viikossa syö terveellisesti kuka tahansa - jopa pienempi summa riittäisi.

Vierailija
60/67 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on verollista tuloa !

Ei ole. Se maksetaan kun pullon ostaa. Siksi kuitissa lukee pantti ja tästä veron hoitaa alvin muodossa kauppa.

Kyllä muuten on. Muiden ostamien pullojen palautuksista saatu raha on veronalaista tuloa. Jos nämä jätät ilmoittamatta syyllistyt veronkiertoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme