Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa. Mistä jatkuva p*netus voi johtua? Olen nainen.

Vierailija
20.08.2023 |

Nyt ei ole kivaa.
Olen tänään jo monta kertaa tyydyttänyt itseni. Kun sitten vaivalla saan orkun niin kohta taas pakottaa klitorista. Pakko saada orgasmi.

Tämä alkoi eilen ja nyt tänään on jatkunut pahempana. Ei ole kivaa. Etenkin kun orkun saamisessa kestää tosi pitkään.

Mitä hittoa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon! Me jo kauan naimisissa, ja aina vaan haluan montakertaa päivässä, onneksi mies antaa. Tänään saanut jo ainakin  4 orgasmia, ja haluan vaan..näin ollut aina meillä kyllä.

Himohan on hyvä asia, ei siinä mitään pahaa ole.

Me harrastimme juuri äsken seksiä ja sain kanssa neljästi. Yhden nuolemalla, yhden dildolla ja kaksi yhdynnässä. Päivittäin harrastetaan täälläkin.

Vierailija
22/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla voi olla aivokasvain

No jotain vikaa kehossa kyllä on.

Ei minua ole pitkiin aikoihin tehnyt mieli. Nyt täytyy sitten koko ajan. Ei tämä ole mukavaa oikeasti, se on pakottava tunne ja toivon, että loppuu pian.

Olen ollut ailahtelevainen, super väsynyt ja ruokahalukin mennyt. Kroppa on sekaisin.

Ap

Tai kilpirauhasen liikatoimintaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ihan normaalia, kun haluaa paljon seksiä, kuten minä. Vaikka täällä miehet irvailevatkin, kuten tapana on.

Vierailija
24/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä panetusta miesta epäilee sairaaksi, oikein vakavasti. Todellakin vittumaisia miehiä.

Vierailija
25/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä panetusta miesta epäilee sairaaksi, oikein vakavasti. Todellakin vittumaisia miehiä.

Panetus on sitä että haluaa nimenomaan penetraation, eli että pannaan.

Vierailija
26/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että haluaa tyydytyksen , eli orgasmin. Sinä vissiin haluat ja saatkin vain panemalla.

Vierailija
27/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että haluaa tyydytyksen , eli orgasmin. Sinä vissiin haluat ja saatkin vain panemalla.

Et voisi olla enempää väärässä

Vierailija
28/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösen  ikä  kertoo ,  paljonko  haluaa !  Nuorimmat  tykkää  eniten ,  sitten  vähän  tasaantuu .  Teinit  tekee  mitä  vain  saadakseen  kunnolla  ( ja  jaksavat  notkeasti ) .

Vierailija
29/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa vanhemmilla naisilla kovimmat halut, ja taidot myös. Kun vaihdevuodet ohi, ei tarvitse jännittää mitään raskauksia, eikä muutakaan. Toki vaihtelua on kuten aina.

Vierailija
30/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normielämää minulle, tosin orgasmi ei tule vaivalla vaan helposti ja varmasti.

Eikä tarvitse olla heti perään hieromassa uudelleen, vaan 1-5krt päivässä riittää.

Parikymppisenä oli kyllä tuota, että piti heti uudelleen ja pahimmillaan runkkasin 14krt putkeen. Sen jälkeen oli kyllä plllu hellänä :D

Vierailija
31/32 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on panetus jaettu valitettavan epätasaisesti. Yhdeksän naista kymmenestä haluaa kerran kahdessa viikossa maksimissaan, Ja se yksi nainen kymmenestä haluaa kymmenen kertaa viikossa.

Suurin osa miehistä haluaa minimissään 2-3 kertaa viikossa. Tai haluaisi jos olisi mahdollista.

No ei nyt sentään noinkaan. Ehkä vähän yli puolet naisista pitkässä parisuhteessa haluaa keskimäärin 1-2 krt / vko, lopuissa on sitten se 10% joka haluaa joka päivä, 10% vain jouluna ja juhannuksena tai ei koskaan, ja lopuilla on sitten siltä väliltä tai vaihtelee todella paljon.

Vierailija
32/32 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytkö ap esivaihdevuosia eli n 40 v? Silloin monelle käy noin.